Yasemin'den*
Beni teselli ediyordu, yine. Benden vazgeçsin diye başka erkeklerden bahsediyordum ona. Ona 'kardeşim' diyordum. Peki neden onun benden vazgeçmesini isterken onu arzuluyordum? Onu seviyordum ancak onun bana bakmadığı zamanlarda. Neden beni görmese ölecekmiş gibi davranıyor? Neden onu sevmeme izin vermiyor? Kokusunu içime çekmeme izin vermiyor. Fark etmeden nefes almamı engelliyor.
O canavarlarımızı biliyor. Onu seversen canavarların çıldıracağını biliyor. O şeytan. Şeytan canavarların efendisidir. Senin zarar görmenden korkuyor. Sen onun kanatsız meleğisin. Onun gibi cennetten kovulduğun için sende huzur buluyor. Senin kokun da ona benziyor. Ancak onun kokusu insanı delirtirken seninkisi masum bir tebessüm bahşediyor dudaklara.
Başka bir ses araya girdi:
O senin göğsünde uyumayı sevdiğini söyledi ama hiç uyumuyor göğsünde. O, kendisine acı çektiren şeyleri seviyor. Sen onun için saf acısın. Senin çektiğin acılarsa onu çıldırtıyor. Onun da canavarları var, isyankâr seslere sahip o da senin gibi. O da onlardan nefret ediyor. Baksana, susmaları için ölmeyi istiyor tıpkı senin gibi. Belki de bu yüzden saf arzun hâline getirdin o kızı. Çünkü o senin bir kopyan gibi. Sadece senden daha da karamsar bir kız.
Ona verdiğim sözden nefret ediyorum. Sözümüzün ona zarar verecek olmasından nefret ediyorum. Nefret ettiğimiz şeyi yapmak zorundayız. Sözümüzü tutamayacağım. Randevumuza birazcık erken gideceğim.
Bir hafta sonra Yasemin A.'nın bedeni kullanılmayan bir yolun başında, şans eseri diğer yol yoğun olduğu için bu eski ve uzun yolu kullanmayı tercih eden biri tarafından ağaca asılmış hâlde bulundu. Boynunda eskimiş bir halat, buza dönüşmüş bir beden ve ağaca kesiklerle yazılmış bir söz. Özür dilemişti. Sözünü tutamadığı için özür dilemişti. artık kafasındaki sancılara katlanamamış ve pes etmişti.
Bir çiçek daha solmuştu dünyada. Bir çiçek daha veda etmişti güneşe.
*: Düşünceler gerçek değildir. Mektuplarındaki itiraflar ve günlüğünde anlatılanlar şarkı ile harmanlanmış ve gerçek hayattaki çiçeğime benzetilmeye çalışılmıştır. Bu sadece beni avutmuştur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
birkaç anı
Conto"Anılar çok canlı fakat sen çok solgunsun Yasemin." Kendi hayatım ve kendi anılarım. gxg | Kısa Hikâye | gidenler için ağlayanlara