15

24 5 84
                                    

Kapıdan çıktığımda Kun ve Jaemin kaldırımda birbirileriyle konuşuyordu.
Yavaşça kapının önüne çöktüm. Konuştuklarını az çok duyabiliyordum.
Duyduklarıma inanamıyordum.

Jaemin, Kun'u tehdit ediyordu. Bir geceden bahsedip duruyorlardı ve ne olduysa onlar önceden tanışıyorlardı. En son duyduğumla sinirlenmiştim. Beni olanlara karıştırmak istiyorlardı. Kun'u bu yüzden zorluyordu. Yapma Jaemin. Senin farklı olduğunu düşünmüştüm. Kendimi inandırmak istemiştim. Çetenin de Lucas'ın da yapmak istedikleri her neyse onlara uyma Jaemin.

Kun'un cevabıyla kalkıp yanlarına gitmek istedim. Ama o konuşmayı bitirip Jaemin'in yanından geçip gitti. Jaeminde telefonunu çıkarıp tahmin ettiğim gibi Lucas'ı aradı. Bizim eve doğru dönünce beni görecek diye kendimi yere yapıştırdım. Onu takip ettiğimde arka bahçeye doğru gittiğini gördüm. Yavaşça kapıyı açıp içeri girdim. Camdan baktığımda ağaç eve gittiğini gördüm.
Arka bahçenin kapısını açıp sessizce arkasından gittim. Yukarıda kendi kendine konuşuyordu.

Yine kulak misafiri olup dinlemeye çalıştım ama duyamıyordum.

Yakalanma ihtimalini düşünüp geri eve girdim. Kızları görüntülü arayıp konuşmaya başladık. Hepsi tabiki de kamerayı açar açmaz aşık aşık öpücükler atarak hareketlerde bulunmaya başladılar. Buluşma kısmını es geçip gördüklerimi anlattım.

-Kaos kaos kaos kaos.

- Bir dur kızım ya olaylar karışık sen kaos kavga istiyorsun.

-Eee napacağız Byeol?

-Aklımda bir şeyler var ama yapabilir miyiz bilmiyorum.

- Bence devrim yapmamızın zamanı geldi.

Kızlarla planı yapıp görüşmeyi bitirdik.

Seçimlere 2 hafta gibi bir süre vardı. Sonrasında zaten yaz tatili giriyordu. Tatilin ilk haftası yine yeni gelen öğrencilerle geçecekti. Tatilden sonra ise yine sınavlar ve öğrenim yılımızın bitişiyle 1 haftalık daha tatile giriyorduk.

Kızlarla planladığımıza göre ben yine aday olacaktım. Seçilemesem bile Jaeminin oylarının bölünmesiydi isteğimiz. Ama adaylığımı seçim gününden bir gün önce okula bildirecektim. Yakın olduğumuz, bizden yana oy verecek öğrencilerle gizli gizli konuşacaktık. Hepimiz kendi bölümümüzde öğrencileri ayarlayacaktık. Ama en önemli kısım bunu kimsenin duymamasıydı. Her şeyin gizli kalmasıydı. Çünkü Kun öğrenirse izin vermeyecek engel olacaktı. Lucas ve tayfası da bizimle uğraşacaktı.

Okul derslerin dışında yine okul içi etkinlikler turnuvalarla geçmişti. Kızlarla konferans salonundaydık. Ga-eul kendi bölümünün bilgi yarışmasını kazanmıştı. Ondan sonraki yarışmayı izleyecektik. Yarışma Jaemin'in yarışmasıydı.

-Kızım bu çocuk spor akademisine gitmiyor mu ne bu her şeyde bir yeteneği var diye fısıldadı No-eul.

-Ya ben sanki tanıyor muyum onu? Ben de her yönünü sizinle birlikte görüyorum, dedim.

-Eğer bu yarışmayı kazanırsa zekası olduğunu bana kanıtlamış olur bu sayede gözümde biraz saygı kazanır dedi Ga-eul.

Yeo-reum ise uyuklamaya başlamış bir yorum yapmamıştı. Jisoo'nun dürtmesiyle gözlerini açıp etrafa boş boş bakmıştı.

-Daha gelmemişiz bana elleşmeyin diyip tekrar uyumaya devam etmişti.

Tabiki Jaemin burada da kendini göstermişti. Bilgi yarışmasını kazanmıştı. Öğleden sonra da okulda seçimler için  aday olduğunun bilgisi konuşulmaya başlamıştı.

LimitlessHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin