37 •repeated days

14 5 169
                                    

Bu bölüm Jaemin'den ve bölüm şarkısı kitaba buraya kadar gelmeme sebep olan şarkı...

•Herkese iyi okumalar•

Etrafıma bakındığımda lanet ederek söylenmeye başlamıştım.

Biliyordum ki yine kabusun içindeydim. Uzun süre sonrasında bu kadar sık görmem canımı acıtıyordu.

Yohan'ın Byeol'e vurduğu günden beri önceden gördüğüm kabuslarım tekrarlanıyordu.

Psikoloğuma gidip anlattığımda yaşanılanların hafızamda eskiyi uyandırdığını bundan olacağını söylemişti. Sanki bilmiyorduk.

O günde geç kalmıştım. Jeno'yu kurtarmaya gücüm yetmese de Byeol için ne olursa olsun yapıyordum.

Yolun altına inerken kavga seslerini duymaya başlamıştım. Adımlarım hızlanırken sonunda alt geçite gelebilmiştim.

İleride kavga edenleri gördüğümde gözüm Jeno'yu arıyordu. Onu yine kurtaramayacağımı bilsem de insanların arasına girdim.

Jeno'yu göremesem de gitmek istediğimde kolumdan tutulmasıyla hareket edememiştim. Kolumu tutan kişiyi bildiğimden onu var gücümle ittim.

Kun kolumu bırakmasa da çabalıyordum.

Beni bıraktığında yere düşerken ileride yerde yatan bedenle yine olmamıştı. Hissediyordum.

Yerdeki bedenin yanına gitmeye çalışsam da olmuyordu.

-Jeno-ahh! Uyan Jeno-ahh!

Gittikçe benden uzaklaşan bedene sadece bağırıyorken önüme uzatılan elle bağırmayı bıraktım.

Kafamı kaldırdığımda Jeno'yu gördüğüme şaşırmıştım. Orada yatan Jeno değildi. Kurtulmuştu.

Elini tutup kalktığımda ona sarılmak istesem de beni bırakıp gitmeye başladı.

-Jeno gitme. Bu sefer gitme.

Dediğimle durup bana döndüğünde ileriye bakıyordu.

-Yine olmadı. Jaemin yine geç kaldın. Ona da zarar vermelerine izin verdin.

Gösterdiği yere bakıp geri döndüğümde gitmişti.

Korkarak ileride toplanan kalabalığa yürüdüm. Tanıdık yüzlerin birer birer yanımdan geçip giderken yerdeki bedenle sonunda yüzleşmiştim.

 Tanıdık yüzlerin birer birer yanımdan geçip giderken yerdeki bedenle sonunda yüzleşmiştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Titreyen ellerimle yüzüne düşmüş saçları çektiğimde Byeol'ü gördüm.

Sıçrayarak kalkarken nerede olduğumu anlamaya çalıştım. Koridordan gelen gürültüyle ayağa kalktığımda kapıda açılmıştı.

Jaehyun çıktığında bana bakıyorken Byeol'ün sesini duyduğumda endişelenmiştim.

-Jaemin ne oldu?

LimitlessHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin