18

22 5 132
                                    

Ga-eul'den

-Beğendin mi?

Johnny'nin aldığı bilekliğe bakıyordum. Bileğime biraz boldu ama çok güzeldi.

-Beğendim tabiki. Ama böyle tek taraflı oldu.

-O zaman akşam kahve ısmarlarsın ödeşiriz.

-Nereden çıktı bu hediye peki?
-Elimden gelse bilekliğinde Johnny'nin Kalbimin sahibi kendime de aynısından Ga-eul'un Kalbinin sahibi diye yazdırır takardım. Hatta senin daha huzurlu olacağın bir yere giderdik.

-Abartma Johnny.

-Bence yetersiz bile. Bazıları yerini bilmiş olur. Bu yüzden geziye gitmemek yapmıyorsun dimi?

Lucas konusunu her zaman yaptığım gibi geçiştirip konuyu başka bir yere çekmeye çalıştım.

-Sen geziye adını mı yazdırdın?

-Birlikte vakit geçirelim diyorsan geziye katılalım Ga-eul.

-Bilmiyorum kızlara da bu tatilde burada kalalım geziye gitmeyelim ders çalışalım dedim.

-O zaman?

Sorusundaki imadan ne demek istediğini anlamıştım.

-Annem  seni biliyor ama birlikte kalma fikrine olumlu bakmayabilir Johnny. Aniden anne erkek arkadaşım var dediğimdeki halini ben biliyorum.

Johnny ile birlikte kampüste havanında güzel olmasından ötürü çimenlikte oturuyorduk. Sabah dersim bitmişti.

Yeo-reum bugün Harry Potter etkinliğine gitmişti. Ona zaten ulaşamayacağımı biliyordum.

Sabah okula geldiğimde öğrendiğime göre Byeol başkan olarak seçilmişti. Mesaj atmıştım ama hâlâ geri dönmemişti.

No-eul de kütüphanede sunumuna çalıştığını işi erken biterse Jisoo'yla birlikte gideceğimiz alışverişe yetişebileceğini yazmıştı.

-Bilmiyorum. Ne yapacağız Johhny?

-Hayatım ben de sana fikirler sunuyorum ama hepsini reddediyorsun.

Hayatım mı demişti o bana? Ah kalbim kalbim kalbim.

-Ne dedin sen ne dedin?

Küçük çocuklar gibi dizime yattı. Ellerimle yine çok sevdiğim saçlarıyla oynamaya başladım.

-Hayatım dedim. Fikirler sunuyorum dedim. Her şeyi reddediyorsun dedim.

Eğilip yanağından öptüm.

-Tamam bir daha de duymamıştım.

-Tamam Ga-eul bir daha diyorum bütün seçenekleri reddediyorsun.

Gıcıksın, diyip saçını çektim. Birden aklıma gelen fikirle ellerimle Johnny'nin suratını tuttum.

-Tatile gireceğiz ve sen ailenin yanına gitmeyecek misin?

-Hayır.

-NEDEEEN?

-Birlikte vakit geçirelim diye. Plan yaptık bile bir daha beni gönderme o kadar uzaklara.

LimitlessHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin