27• I Don't Know You

18 5 152
                                    


Şaşkın şaşkın bizimkilere doğru ilerlerken kalbim iki gündür yaşadığım sürprizlere dayanamayacak gibiydi. Jaemin'in sürprize katılmış olmasına ayrı şaşırmıştım.

Ama yüzünü incelediğimde aklımdan geçenlerin gerçek olmamasını diledim.

Annemin yanıma gelip sarılmasıyla birazcık kendime gelmiştim.

-Hadi tatlım mumları üfle. Ama hemen değil bekle bir eksiğimiz var.

Annemin yönlendirmesiyle masanın başındaki yerimi almış neyin eksik olduğuna bakıyordum.

Annem kenarda duran Jaemin'i kolundan tutup yanıma çekmişti. Bu sefer onun yüzü şaşkındı.

-Şimdi eksik tamamlandı. Bu pasta sadece Byeol'ün değil Jaemin, senin de pastan. Annen ne kadar Jaemin artık doğum gününü kutlamamıza izin vermiyor dese de bizim ailede pasta kesmemenin hiçbir bahanesi yoktur. Daha erken öğrensem senin içinde pasta yapardım. Kendi pastan olmadan ve biraz Byeol'ün sevdiği renkle süslenmiş doğum günün olacak ama olsun.

-Teşekkür ederim Bayan Yeon ama hiç gerek yok. Dediğiniz gibi Byeol için hazırlandı her şey.

Annemin ikna olmayacağını bilmeyen Jaemin sadece kendini yoruyordu. Gülerek ona bu durumdan bahsettim.

-Annemi ikna edemezsin Jaemin boşuna uğraşıyorsun.

-Byeol haklı Jaemin, ikna ettiğim tek konu evlilikti.

Kameranın başındaki babamın lafı hepimizi güldürmüştü. Annem ise sadece göz devirmişti.

-Hadi dilek tutup üfleyin. Mumlar bütün pastaya dağılacak.

Masaya eğilip tekrardan aynı dileklerimi düşündüm.

Üflemek için Jaemin'i bekliyordum. Kafamı kaldırıp hadi dercesine ona baktım. Pes edip masaya yanıma eğilmişti.

-Dileğini tuttuysan üfleyelim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-Dileğini tuttuysan üfleyelim.

Jaemin kafa sallayınca mumları üfledim.

Pastayı kestikten sonra izin isteyip üzerimi değiştirmek için odama çıktım. Yolda giydiğim kıyafetleri çıkartıp giyinip tekrardan aşağıya indim.

Büyükler masaya oturmuş yemeğe başlamışlardı. Masadaki yerime oturup aç olmasam bile eşlik etmeye çalıştım.

Karşımda oturan Jaemin yine ilk geldiği günlerdeki gibi sakin ve sessizdi. Dudağının kenarındaki ve yanağındaki yara, elindeki eklemlerinde morluklar...

Umuyordum kötü bir tesadüftü bu. Ne için birbirilerine kinli olduklarını bilmiyordum. Ama kavga edecek kadar ileri gitmemelilerdi.

-Byeol tatilin nasıldı? Annen söyledi kız kıza tatile gitmişsiniz. Biz de gençken yapardık yaz tatili hiç bitmesin isterdik. Tabi her birimiz üniversiteden sonra görüşemez olduk ama güzel günlerimiz vardı.

LimitlessHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin