36° heartbreak hotel

16 5 233
                                    

- Görüşürüz anne.

-İyi eğlenceler tatlım.

Elimdeki elbise poşeti ve çantamla kapıdan çıktım. Sabahın soğukluğu daha ilk adımda beni üşütmüşken arabaya doğru hızla ilerledim.

Kızların 1 haftalık ısrarı üzerine partiye evet gidiyordum. Özellikle son birkaç gündür Yeo-reum'un ısrarı hepsinden fazlaydı. Bu kadar ısrarcı olmasının altında Kun'u düşünmüştüm.

Okulda birbirimizden kaçmıştık evet ama belki de partide bazı meseleleri yoluna koyabilirdik.

Arabanın önünde anahtarı bulmak için uğraşıyorken elimden alınan poşetle arkamı döndüm.

-Günaydın başkanım.

Jaemin'e göz devirip çantamdan sonunda bulduğum anahtarla kilidi açtım. Bagaj kapağını kaldırıp çantamı yerleştirdikten sonra elbisemi almak için geri Jaemin'e döndüm.

O da elindeki çantasını bagaja koyup arka kapıya yöneldi.  Elbise poşetlerini arka koltuklara yatırıp kapıyı kapattı.

-Jaemin ne yapıyorsun?

-Eşyalarımızı yerleştiriyorum.

-Sen?

- Ben de seninle geliyorum.

-Ben Yeo-reum ile gidiyorum. Seninle böyle bir şey konuştuğumuzu hatırlamıyorum.

- Şimdi konuşuyoruz ya.

Bu kadar rahat konuşmasıyla sinirlendim bagajı sertçe kapattım.

- Seninle gitmiyorum Jaemin.  Dediğim gibi Yeo-reum ile gidiyorum. Kendi arabanla gelebilirsin.

-Şöyle ki Byeol... Gördüğün üzere bizim araba yok.

Gösterdiği yere baktığımda park yeri gerçekten boştu.

-Çünkü Jaehyun ve Yeo-reum birlikte partiye geliyorlar.

-NE!

Sabah sabah yüksek çıkan sesimden dolayı sessiz olmamı işaret etmişti. Arabaya binip onunda binmesini bekledim. Sabah sabah tartışmak istemesem de sinirlerim çoktan tavan yapmıştı bile.

- Ne demek Jaehyun ve Yeo-reum birlikte gidecekler? Benim bundan haberim yok.

-Benim de yoktu. Bizim otele erken gitmemiz  gerekiyor biliyorsun. Kalktığımda Jaehyun'u hazır gördüm. O söyledi.

Sinirlenmemeye çalışarak Yeo-reum'u aradım. Uzunca bir süre çaldıktan sonra açmıştı.

-Yeo-reum neden Jaehyun ile gideceğini bana söylemedin?

-Günaydın Byeol. Şey... Iııı... Bana da sürpriz oldu biliyor musun? Bir baktım sabah telefonum çalıyor. Jaehyun gelmiş işte dedim o kadar yoldan gelmiş ayıp olmasın...

-O kadar yol? İki sokak mesafeden geliyor alt tarafı?

- İşte yol yoldur sonuç olarak...

-Yeo-reum beraber erken gidip ne yapacaksınız acaba? Beklesin Jaehyun konum at benimle gel.

-Olmaz. Çünkü biz hemen otele gitmiyoruz. Gezmeye gidiyoruz biz. Ayrıca tünele girdik şuan... Çek-... Me---

Suratıma kapanan telefonla Yeo-reum'un yalanlarıyla daha da sinirlenmiştim.

-Bu ikisi ne çeviriyor?

-Bilmiyorum ki ama Sana ufak bir sır vereceğim. Jaehyun ve Yeo-reum'un kafası uyuşuyor gibi. Uzun zaman sonra Jaehyun'u böyle görüyorum. O yüzden istedikleri işi çevirebilirler.

LimitlessHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin