32- only one answer

19 5 169
                                    

-Byeol yemek stantları geldi. Kuruluyor şuan.

-Tamam Jiwoo. Bitince veya bir sorun çıkarsa bana haber ver olur mu?

Telefonu kapatıp önümdeki listeye bir tik daha attım. Sabahın yedisinden beri kampüste bir oraya bir buraya koşturuyorduk. 2 saatte sahne kurulmuş şuan sanat akademisi öğrencileri de kendi ayarlamalarını ve provalarına başlamışlardı. Sahnedeki Jaehyun'a el salladım. O da aynı þekilde el sallamıştı. Yanındaki Jang Mi'nin göz devirmesiyle benim de ona cevabım yüzümü ekşitmek olmuştu.

-Byeol yağmur yağma ihtimaline karşın sahnenin üstünü kapattıralım diyoruz. Yedek merdiven lazım. Görevlilerin saati geçmeden de bulup yaptırmamız lazım.

Müzik kulübü başkanı Junseo sahneden yanıma gelmişti.

- Tamam sen burayla ilgilen ben bölümleri gezip hemen geleceğim.

Elimdeki dosyalarla bölüm binalarına doğru koşmaya başladım. Bizim bölümde yoktu. Aklıma sadece spor akademisi gelmişti. Oraya doğru koşarken çalan telefonumu çıkartıp konuşmaya başladım.

-Efendim Yeo-reum?

- Byeol kuru temizleyiciye varacağım 5 dakikaya. Bana fişini atarsan kıyafetini alayım.

- 5 dakika sonra atacağım. Şuan yetişmem ve yetiştirmem gerekenler var. 5 dakika sonra görüşürüz Yeo-reum.

Merdivenleri çıkıyorken telefonumu da çantama koymaya çalışıyordum. Açacağım kapı bir anda içeriden açılınca boşluğuma gelmiş düşmüştüm.

Dosyalarımla birlikte yeri boylamıştık. Binanın içindekilerle bakışıyorken kalkıp eşyalarımı toplamaya başladım.

-Byeol?

Tanıdık sesle kafamı kaldırmıştım.

-Jisung?

Jisung yanıma oturmuş benimle birlikte kağıtlarımı topluyordu.

-Benim yüzüme düştün kusuruma bakma.

-Sorun değil. Acelem vardı ondan dikkatsizdim.

-Jaemin'i arıyorsan burada değil. Rektörlük binasına gitti.

Topladığımız kağıtları dosyama koymuş ayağa kalkmıştım.

-Aslında onu aramıyordum ama burada olsa işim daha kolay halledilirdi. Ley diyeceğim siz spor salonunda kullanıyorsunuzdur. Uzun merdiven gerekli kurulan sahne için. Kime gitmem gerekiyor izin için?

-Gel beni takip et. Jaemin olmasa da ben buradayım yardımcı olurum.

Jisung'u takip edip hiçbir şeye karışmama izin vermeden kendisi izin almıştı, spor salonunun deposundan aldığımız iki merdivenle sahneye doğru gidiyorduk.

-Ben o gün için tekrardan teşekkür ederim. No-eul ile yan yana getirme çabalarınız için.

-Seni pek tanımıyorum ama Ga-eul'e yardım etmen ve No-eul'un de anlattıklarıyla sana yardım etmemi sağladın.

-Hiç de anlattıkları gibi biri değilmişsin.

-Hakkımdaki dedikodular dimi? Lucas ile yakın olduğunu unutmuşum.

-Yani. O kadar yakın değilim ama bir arkadaşlığımız var evet.

-Arkadaş çevren için yorum yapamayacağım Jisung. Neyse konuşmayalım bunları.

- Bir de yanlış anlamazsan bir şey sormak istiyorum. No-eul ile pek iyi bir tanışma yaşamadık ama benim ona karşı olan duygularımı biliyorsunuz. O da bir şeyler hissediyor , gözlerinden görüyorum fakat o kendini engelliyor. Neden? Aldatıldı mı? Başka birini mi bekliyor ? Benden bu kadar uzak durmasının sebebi ney?

LimitlessHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin