Janessa deri eldivenleri giyerek makyaj masasında ki ince bir fırçayı ve göz farı paletini alarak Darlanın makyajına başladı.
Darla için daha doğal ve sade tonları seçmişti Janessa. Kendi çoktan hazırlanmıştı bile kendi makyajı için ise seçtiği renkler daha koyuydu. Janessa her zaman daha cesur kıyafetler ve daha cesur makyajlar tercih ederdi. Bu onun tarzıydı.
- Makyaj yapmasak olmaz mıydı? ( diye söylendi Darla gözlerini Janessa boyaması için kapatarak.)
- Böyle bir elbisenin üzerine makyaj olmazsa olmazdı. Bu arada Bayan Romanoff'un elbise seçimlerine bayıldım. Çok güzeller ( diye cevap verdi Janessa fırçayı açık kahve rengi göz farına bulayarak Darlanın sol göz kapağına yavaş ve nazik bir şekilde sürerek)
- Senin elbiseni de o mu seçti? ( diye sordu Darla kızın bu iddalı elbisesini baştan aşağı süzerek)
- Hayır bunu ben seçtim ( diye cevap verdi Janessa. Darla şaşırmamıştı) Kapa gözlerini. (Diyerek emretti) E senin ki de gelicek mi partiye? ( diye sordu Janessa Darlanın sağ göz kapağını boyamaya geçerek)
- Benimki falan değil o. Bilmiyorum 'gelirim belki' dedi. ( diye cevap verdi Darla)
- Niye ne oldu? Aranız mı bozuk?
- Aramız falan bozuk değil, zaten aramızda hiç bir şey yok ki bozuk olsun ( derken sesini yükseltti Darla)
- Tamam sinirlenme. ( diyerek geri çekildi Janessa)
- Sadece bir kaç gün kendimi fazla kaptırmışım ama gerçekleri yeniden görmeye başladım. ( diye sakinleşti Darla ve Janessa'nin devam etmesine izin verdi)
- Neymiş o gerçekler? ( diye sordu Janessa makyaja allık sürmeyle devam ederek)
- Hiç bir zaman bir erkek arkadaşımın olmayacağı.
- Darla saçmalama. Sevmek sadece dokunmak mıdır?
- Değil mi? Sevdiğin kişiye dokunamayınca, öpemeyince ne anlamı var ki?
- Sen hazır değil mısın sevdiğin insanı kalbinle sevmeye? Dokunmadan. Sadece yanında olarak?
- Ben hazır olmamla olmuyor o. Neyse Janessa bitti makyaj hadi gidebilirsin artık. ( diyerek ayağı kalktı Darla)
- Kovsaydın
- İstersen kovabilirim?
- Neyse partide görüşürüz. ( diyerek odadan ayrıldı Janessa)
***
Odada yine haberleri tarıyorken kapı sesi ile bilgisayardan kafamı kaldırarak dikkatimi kapıya verdim. İçeri Daphne girdi. Elbisesini giymişti bile. Çok güzel gözüküyordu. Hafif bir makyaj ile de mükemmeliğini tamamlamış.
- Sen hala hazır değilsin? ( diyerek bana yaklaşıp yatağın üzerine oturdu. Bende bilgisayarı kapatarak yatakta bağdaş kurdum)
- Partiye katılmak istemiyorum.
- Ben de istemiyorum ama biliyorsun oraya ajan Hell da gelecek ondan durumu öğreniriz. En kötüsü biraz içeriz ( diyerek gülümsedi Daphne. Biliyordum o da benim gibi Ella'yi merak ediyor ve katılmak istemiyordu ama ha oda da oturmuş ha aşağıda ki partide ikisi de aynı eğer aklında sürekli aynı şey varsa)
Ben daha bir şey diyemeden içeri Romanoff girdi.
- Daphne çok güzel olmuşsun. ( diyerek Daphne'nin bu haline iltifat etti) Rayne sen niye hazır değilsin? Elbiseyi beğenmedin mi yoksa? ( diye sordu bana taraf dönerek)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Doğan Güneş
FantasyUnutmayın, gecenin en karanlık anı, güneşin doğmasına en yakın andır. ✍️ ~ 1.07.2021 ~