~ Chicago, Fullerton plajı ~
Ayaklarıma vuran deniz dalgaları kum tanelerini alıp yanında götürürken keşke kafamda ki karışıklığı, kalbimde ki acıyı ve içimde ki boşluğu da alıp götürebilseydi. Hayatımın ikinci en büyük kaybımı da yaşadığımda artık hiç bir şeyin eskisi gibi olmayacağını ve bir daha mutlu olamayacağımı düşünmüştüm ama şuan yanımda oturan dört muhteşem kız bana her şeyin üstesinden gelebileceğimizi hatırlatıyordu.
Her yıkıldım zannetigimde onlar sayesinde ayakta durabiliyordum. Ve şu an da benim için önemli olan tek şey onlar.
- Şimdi ne yapicaz? ( Diye sordu başını omuzuna koymuş denizi izleyen Ella)
- Nereye gidicez? Nerde kalicaz? ( Diye sorularıyla katıldı Janessa)
Bu sorulara cevap vermek çok zordu. Ne yapicagimizi bilmiyordum, nereye gideceğimizi. Belki de en iyisi plan kurmamaktı. Çünkü hiçbir fikrim yoktu.
- Bilmiyorum... Ne yapicagimizi bilmiyorum. ( Dedim. Sorularına bir cevabım yoktu çünkü )
- E gidelim o zaman. ( Diye birden ayağı fırladı Ella)
- Nereye gidiyoruz deli kız? ( Diye herkesin merak ettiği soruyu sordu Janessa)
- Istediğimiz yere. Sonuçta burda kalmak zorunda değiliz. Kalacağımız bir yer bile yok. ( Diye cevap verdi Ella haklıydı bir süredir kaldığımız evden de kovulmuştuk ve artık kalacak hiç bir yerimiz yoktu)
- Ne fark eder ki ha burası ha başka bir yer, evsiziz işte ( dedi her zaman ki negatif Darla ama haklıydı bu sefer, gidecek hiç bir yerimiz yoktu)
- Ben de bunu diyorum işte en azından burda bilmediğimiz bir şehirde kalmayalım ( diye ısrar etti Ella)
- Neresi var aklında peri kızı? (Diye sordu bu zamana kadar sessizliğini koruyan Daphne)
- New York! ( Diye hiç düşünmeden cevap verdi Ella. Bunu duyunca herkesin suratı düşmüştü, New York bizim evimizdi, orda bizim ailemiz vardı. Bizim ailemiz de evimiz de Ksavier okuluydu. Ama artık ne öyle bir okul vardı nede ailemiz. Her şey yok olmuştu. Işte bizim büyük kaybimiz da oydu)
- En azından yakın bir yer seçti ( diyerek ortamı yumuşatmaya çalıştım)
- Evet ya Janessa seçseydi kesin Rusya, İtalya falan söylerdi ( diye dalga geçti Daphne)
- Aa neden miş o ? (Diye şaşırdı Janessa)
- E Avrupa'yı dolaşmak isteyen sen değil mıydın?! ( Diye cevapladı Daphne)
- Derdim valla, hâlâ da istiyorum ( diyince Janessa herkes bir kahkaha attı).
- Tamam hadi kalkın da gidip biletleri alalım ( dedim ayağı kalkıp üzerime bulaşan kum tanelerini atarak)
- Yaşasın New York'a gidiyoruz!!!( Diye bağırdı Ella kumsal da taklalar atmaya başlayarak)
Herkes kalkığında plajdan çıkmak için yürürken geride kalan Darla'nin yanına gittim.
- Bununda üstesinden de geleceğiz ( dedim Darla'nin eldiven de olan elini tutarak)
- Her sefer yaptığımız gibi mi? Yine yeni bir aile bulup sonra nasıl onların yok olduğunu mu izlicez? ( Dedi üzgün gözleriyle) boşuna umut verme onlara da, hiç bir şey eskisi gibi olmayacak. ( Diye ekledi ve elimi bırakarak daha hızlı yürümeye başladı ben den uzaklaşmak için)
Acıydı bunu duymak ama gerçekti. Belki hiç eskisi gibi olmayacak, belki yeni bir aile edinemicez bile. Ama bunları yaşamadan bilemezdik. O yüzden bekle bizi New York, biz geri dönüyoruz, ve bir daha bizi uzemeyeceksin, çünkü biz şimdi çok daha güçlüyüz.
***
Merhaba arkadaşlar yeni bir hikaye ile karşınızdayım, umarım beğenirsiniz.
Seviyorum sizi
Kendinize iyi bakın.♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Doğan Güneş
FantasyUnutmayın, gecenin en karanlık anı, güneşin doğmasına en yakın andır. ✍️ ~ 1.07.2021 ~