Bir karar aldıktan sonra hepimiz ana salona indik. Nerdeyse herkes oradaydı. Pietro bile. Galiba Janessa da laboratuvardan ayrıldıktan sonra yalnız başına sıkılmıştı. Janessa önden giderek Pietronun yanına oturdu. Ella ise Wanda'nın yanına geçmişti.
Herkes yerini alınca ben de boşta duran bir koltuğa oturmuştum.- Karar verdiniz mi? ( ilk soru şüphesiz Steve den geldi. Ortam zaten gereksiz sessizdi. Gergin hissediyordum kendimi)
- Evet. Eğer siz de müsade ederseniz burda kalmaya karar verdik. Tabi bu sadece bir süreliğine ( diye kararımızı açıkladım. Bu haber çoğu kişiyi sevindirmişti, Steve de olmak üzere. )
- Çok doğru bir karar prenses. Hadi şimdi benimle gel. Seninle yapıcam küçük bir işimiz var. ( diyerek ayağı kalktı Stark ve merdivenlere doğru yürüdü beni de arkasından çağırarak)
- Ne oluyor? ( diye sordum. Ne işinden bahşediyor? Biraz korkmuştum açıkçası)
- Az soru çok iş. Hadi ( diyerek tekrarladı ben de daha fazla zorlamadan "nasıl olsa gidince öğrenirim" düşüncesiyle peşinden basamaklardan ilerliyordum. )
Stark laboratuvara girince ben de peşinden girdim. O ilerde ki masanın arkasına geçerek ben ise masanın diğer tarafında kalarak onun karşısına durdum.
Bilgisayarından ikimizin arasında bir ekran yarattı. Ekrana dokunarak bazı dosyaları çıkarttı.
- Bak bu dosyalarda bütün Avengers takımının bilgileri var. Ayak numarasından içtiği suya kadar her bir bilgi burada. ( diyerek birinci dosyaya tıkladı ve ortaya Avengers takımının üyelerinin bilğileri çıktı. Lafını bitirdikten sonra dosyayı kapatarak diğer dosyaya tıkladı) Bunlarda sizin dosyanız. Ama içinde isimlerinizden ve fotoğraflarınızdan başka hiç bir bilgi yok. O yüzden şimdi birlikte bu dosyaları dolduracaz. Sen anlatıcan ben ise not alıcam. ( diyerek arkasında ki sandalyeye oturdu ve aramızdaki ekranı yok ederek el hareketiyle bana oturmamı işaret etti.)
- Tamam. Sor ben de cevaplim. ( diyerek karşısında ki bir sandalyeye oturdum)
- Tamam. Ella dan başlayalım. Friday not al. ( diyerek yapay zekasına emretti)
Kafamı onaylayarak salladıktan sonra anlatmaya başladım. Ella'nın çocukluğundan başlamıştım. Pek bir şey bilmiyordum ama annesini bir kaza sonucu kaybettikten sonra yetimhaneye düşmüştü ama orda fazla kalmadan kaçmıştı. Babasını hiç tanımamıştı, annesi Ellaya hamileyken ayrılmıştılar ve hamile olduğunu söylememişti. Yalnız başına sokaklarda yaşam mücadelesi verirken gücü onun en büyük yardımcısı olmuştu. Hız sayesinde bu zamana kadar hayatta kalabilmişti. Ksaviyer okuluna gelmesi ise Peter sayesinde olmuştu. Kısa zamanda Ella herkes ile çok iyi anlaşarak kendine yeni bir aile edinmişti.
Sirada ki kişi Janessa idi. Janessa da en az Ella kadar hayat dolu bir kişilikti ama onun aksine çocukluğu çok daha ağır geçmişti. Janessa doğarken annesini kaybetmişti. Daha dünyaya yeni gözlerini açtığı an öksüz kalmıştı. Babası annesinin ölümünden sonra kendini içkiye vermişti, kızı ile hiç ilgilenmiyordu. Janessa'yı ise dedesi büyütmüştü. Ama kız 7 yaşındayken dedesini de kaybetmişti ve ondan sonra da artık kendi kendini büyütmeye başlamıştı. Evin bütün yükünü omuzlarına alması yetmiyormuş gibi babasından da sebepsizce dayak yiyordu sürekli. Yine bir dayak anında Janessa ilk defa gücünü hissederek kontrol edemediği bir güç patlaması nedeniyle babasını kaybetmişti. Janessa'yı yeni ailesinin yanına getiren kişi ise Erik olmuştu.
Daphne hiç bir zaman ailesini tanımamıştı o kendini bildi bileli yetimhanede yaşamıştı. Onu evlat edinen bir aile kızın güçlerini öğrenince ondan vazgeçmişlerdi. Daphne yetimhaneye geri dönmek istemediği için Ksaviyer okuluna göndermiştiler onu.
Darla'nın hakkında hiç bir şey bilmiyordum. Anlatacak bir hikaye yoktu. Sadece Darlanın kendisinin okula geldiğini biliyorduk o kadar. O her zaman kendine kapanık birisiydi ve hiç bir zaman geçmişten bahsetmezdi. Onun geçmişini bilen bir kişi vardı o da Profesör X.
- Peki ya sen? Biraz da kendinden bahset ( Kendimden. Ne anlatabilirdim ki kendi hakkımda? İnsan nasıl anlatır ki kendini? Ben hatırlamıyordum ki geçmişimi. )
- Ben... Benim anlatacağım bir şey yok. Ben geçmişimi hatırlamıyorum. ( bu cevabım üzerine şaşkınlık ve şüphe ile karışık bir bakış ile baktı gözlerime. Şüphelenmekte haklıydı ama benim söylediklerim ne yazık ki doğruydu.)
- Nasıl oluyor bu? Yoksa senin de mi hafızanı sıfırladılar bizim 'buzdan kalp' gibi. ( kimden bahsettiğini anlamıyordum ama benim hafızamı sıfırlatmadıkları kesindi)
- Hayır. Öyle değil. Ben neden olduğunu bilmiyorum. Ben kendimi 20 yaşımdan öncesini hatırlamıyorum. Evet bu çok tuhaf ama kendimi bildim bileli Xavier okulundaydım. Öncesi yok. ( diye cevap verdim. Bu gerçekten inanması zor bir şeydi ama ne kadar araştırsam da cevabını bulamamıştım.)
- Tamam. Ben o meseleyi çözeceğim. Şimdi ise bana son olarak kızların hobilerinden, sevdikleri şeylerden bahset biraz. ( hobileri ne alaka ya? Bu bilgi ile ne yapacaktı ki?)
- Bu ne için? Onu da mı dosyaya ekleyeceksin? ( diye sordum şaşkınlıkla)
- Katıcam ama asıl nedeni şu ki kızların burda kendi evlerinde hissetmeleri için odalarını rahat hissetmeleri için hazırlatıcam. ( diye cevap vermesi beni şaşırtmıştı. Stark'in bu kadar düşünceli birisi olduğunu sanmıyordum. Bu hareketleri şüpheliciydi. Bu İşte bi iş var!)
- Tamam. Janessa gitar çalmayı çok sever. Darla kitap okumaya bayılır ve resim yapmayı çok sever. Çok güzel portreler çizer. Ella oyun konsolları ve dansa bayılır. Hani şu oyun merkezlerinde ki dans makineleri var ya ona. Daphne bilgisayarlardan çok iyi anlar. Tam bir teknoloji canavarıdır. ( diye aklıma gelen kızların hobilerini anlattım)
- Ve yine kendinden bahsetmeyi unuttun. ( diye tek kaşını kaldırarak elinde ki siyah içecekten bir kaç yüdüm aldı)
- Kızlar mutluysa ben de mutluyum. Bir hobim falan yok
- Tamam öyle olsun. ( Bir kaç saat daha konuştuktan sonra havanın karardığını ve saatinde geç olduğunu fark etmiştik. Konuşmayı bitirerek laboratuvardan çıktım ve şimdilik bize verilen ikinci kattaki odalardan birine girdim.)
Odalarımız hazır olana kadar ben Daphne ile Ella da Janessa ile bir oda da kalacaktılar. Darlaya ise tek kişilik bir oda verilmiştiler.
Daphne'nin uyuduğunu gördüğümde ben de kendi yatağıma yatarak uyumaya çalıştım.☁️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Doğan Güneş
FantasíaUnutmayın, gecenin en karanlık anı, güneşin doğmasına en yakın andır. ✍️ ~ 1.07.2021 ~