~ 4 ~

97 6 36
                                    

Üç gün geçmişti aradan, Ella ile aramız hala kötüydü, benimle karşılaşmamak için odasından çıkmıyor, çıksa da sadece dışarı gidiyordu. Onunla böyle olmak beni üzüyordu ama yaptığı şeyin yanlış olduğunu anlayana kadar bu böyle devam etmeli.

Mesaili bir iş bulmuştum kendime. Bir kafede hafta da 5 gün garsonluk yapıyorum, diğer 2 gün ise öğrenci bir kız çalışıyordu benim yerime. Bugün de benim mesaim olmadığı için dışarı çıkmıştım ev için ihtiyaç olan şeyler almaya ve şimdi de eve dönüyorum.

Eve girdiğimde Janessa hemen beni karşılayarak elimde ki poşetleri alıp mutfağa götürdü. Salona girdiğimde Darla bir köşede kitap okuyordu. Bu hiç şaşırtıcı değildi. Darla kitaplarla aşk  birisidir, okulda da onu hep kitap okurken görürdüm, fazla arkadaşı yoktu belki de o yüzden. İçeri geçip kendimi kanepeye bıraktım. Nedense yorulmuştum, fazla yürümemiştim ama yine de yorgun hissediyordum kendimi.
Çok geçmeden içeri Daphne de geldi.

- Ella odasında mı? ( Diye sordum, ortalıkta yoktu dışarı çıkmış olabilir miydi?)

- Evet. Artık konuşsan mı onunla?

- Tamam bence de fazla uzadı bugün konuşurum.

Biz konuşurken birden kapi çaldı, bu beni tedirgin etmişti, bizim burda olduğumuzu hiç kimse bilmiyordu, gerçi tanıdığımız kimsede yoktu ama. Kim di ki şimdi bu?

Ben hemen kılıcımı çıkarırken Darla da silahını çıkardı. Daphne kapıya yöneldi ve delikten kimin geldiğine baktı. Kapıyı hala ısrarla çalan kişileri görünce bize dönüp bir kaç yabancı adamların olduğunu söyledi fısıldayarak.

Darla hızla zaten tahtalarla kapalı olan pencereleri battaniyeler ile kapattı.

Bütün gün odasında olan Ella da sesleri duyunca bizim yanına çıktı.

- Ne oluyor? ( Diye sordu Ella )

- Ella içeri gir. ( Dedim, ona bir zarar gelmesinden korkuyordum, yanında ne silah ne de hançer vardı, savunmasızdı)

- Hayır sizi burda yanlız birakmica ( dedi itiraz ederek )

- Ella bir kere de dediğimi yap ( dedim biraz sınırlı bir şekilde ama hala fısıldayarak konusuyordum)

Ella daha fazla ısrar etmeden odaya geri döndü.

Dışardakiler daha fazla beklemeden kapıyı ve pencereleri kırarak içeri daldılar. Adamlar baya fazlaydı, simsiyah giymiştiler, yüzlerinde maskeler ve kasklar vardı, ellerinde ise büyük silahlar ve tüfekler vardı.

Onların saldırması ile biz de karşı atağa başladık. Darla silahı ile ateş ederken Daphne ise gücünü kullanarak titreşim dalgaları ile adamları arkaya fırlattıyordu. Ben her zaman ki gibi yine kılıcımdan vaz geçmedim. Bana taraf ateş ettikleri kurşunlar da kolaylıkla kılıcim ile korunuyordum.

Dövüşürken Darla'nin kurşunlarınin bittiğini fark ettim, yedek şarjör olmadığı için zorlanmıştı ama pes etmeden elinde ki eldivenleri çıkarıp ona saldıran adamlarla dövüşmeye başladı. Darla sadece eldiveni çıkarmak ile kalmayıp üzerinde ki hırkayı da çıkardı ve dövüşmeye tek tişörtle devam etti. Darla her adamlara dokunduğunda onların hayatlarını kendine çekiyordu, aynı şey onlar da Darlaya dokunduklarinda oluyordu o yüzden onlar için de çok zor olmuştu kızı alt etmek.

Janessa elektrik gücü sayesinde zaten adamları bayıltması hiç de zor olmamıştı.

Daphne adamların bütün silahlarini kırarak bir köşeye atıyordu onun sayesinde adamlarla dövüşmek daha kolay olmuştu.

Çok geçmeden bütün adamları etkisiz hale getirdik, bazıları kaçmıştı ama bu sorun değildi. Herkesin iyi olduğuna emin olmak için kontrol ettim.

- Herkes iyi mi? ( Diye seslendim)

- İyiz, bir sorun yok. ( Diye cevap verdi Daphne)

- Darla sen iyi misin? ( Diye sordum Darla'nin yanına giderek)

- İyim ( diye cevap verdi ama yaralanmıştı, bize caktirmamaya çalıştı ama başaramamıştı.)

- Nasıl iyisin acaba? Yaralısın işte. ( diyerek yaklaştım yarasına bakmak için ama Darla beni kendine yaklaştırmadı)

- Ben hallederim ( diyerek geri çekildi)

- Ella? Ella nerde? ( diye sorduğumda Janessa hızla Ella'nın  saklandığı odaya koştu.)

Janessa bir kaç saniye sonra geri döndüğünde korkulu gözlerle bize bakarak elinde ki kolyeyi uzattı. Gözleri dolmuştu.

Elinde ki kolyeyi alıp daha yakından baktığımda bu kolyenin Ellaya ait olduğunu anladım.

- Ella yok. Onu kaçırmışlar ( dedi Janessa titreyen ses tonuyla) Odasında ki pencere kırık.

- Kahretsin. Kimdi onlar? Neden Ella'yi kaçırdılar?  Nerden biliyorlardı bizim burda olduğumuzu, gücümüz olduğunu ? ( diye sordum bütün kafamda oluşan soruları. Nasıl olabilirdi bu? O daha çocuk kendini koruyamaz bile. Ne yapıcaktık şimdi? Nereden arayacaktık onu?)

- Onlar Hydra diye bir örgütün ajanlarıydı. ( dedi Darla. Bunları nerden biliyordu? Nasıl anlamıştı?)

- Nasıl yanı? Nerden anladın? Hem Hydra da ne ? ( diye hepimizin merak ettiği soruları sordu Janessa)

- Anlatıcam. ( diye başladı Darla elinde tutuğu pamuğu yarasına yavaşça bastırarak, yarasını temizleyerek anlatmaya başladı) Öncelikle kollarında ki rozetten anladım onların olduğunu. Hydranın simgesi  ahtapottu. Bunları 45 yılında  ikinci dünya savaşında yendiklerini düşünmüştüler ama 2014 senesinde aslında Hydranın yıkılmadığı ve Shield'in içinde olduğu ortaya çıktı. Hydra özel güçleri olan insanları alarak onların kanlarından ve DNA örneklerinde serumlar yapıyorlar. Ve bu serumları kendi askerlerine enjekte ederek bir ordu kurmaya çalışıyorlar. Yanı Ella'yı da bu yüzden aldılar. Hatta bizi de almaya tekrar gelecekler. ( diye anlatmasını bitirdi Darla yarasını da sardıktan sonra tişörtünü indirdi. Darla tarihe çok önem veren birisidir o yüzden bir çok tarih kitabı okumuştu. Bunları da yüksek ihtimalen kitaplardan öğrenmişti çünkü başka hiç bir açıklamam yok bu konuda. Sizin kadar ben de şaşkınım)

- Peki onları nasıl buluruz? Ella'yi kurtarmamız gerekiyor. ( diye sordu Daphne )

- Bizim onları bulmamız çok zor ama birilerinden yardım isteyebiliriz. ( diye cevap verdi Darla)

- Kimden? ( diye sordum)

- S.H.I.E.L.D den.

☁️

Bilgi:
Darla'nın gücü çok tehlikeli bir güç. İnsanlara dokunduğu an onların hayatını kendine alıyor. Gücünü kontrol edemiyor o yüzden uzun kollu kıyafetler ve deri eldivenler takıyor. O kendi gücünü bir lanet gibi görüyor. O güç onun fazlasıyla canını yakmıştı zamanında, o yüzden de kendine kapanık ve dışarıya soğuk bir şekilde davranıyor. Ayrıca çok iyi bütün silah türlerini kullanıyordur.

Bu arada kimin saçını daha çok beğendiniz? Valla ben Ella'nin saçına hastayım. Sizce?

Yeni Doğan GüneşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin