~ 14 ~

36 3 0
                                    

- Steve! Steve iyi misin? Yüzbaşı kendine gel!( Yüzbaşıyı yerde görünce hemen yanına koştum. Kendinde değildi. Ama baygın da değildi. O cadı nerdeyse herkesin zihnine girmişti) Yüzbaşı kendinde değil. Çok kötü gözüküyor. ( diye haber verdim takımın geri kalanına)

- Natasha da öyle ( diye cevap verdi Barton)

- Daphne ve Thor da aynı halde ( diye durum bildirdi Janessa)

- Onları quinjette götürmemiz lazım ( diye konuştu Clint)

- Tamam ( diye cevap verdim. Tabi bu nasıl olacaksa) Yüzbaşı hadi gidiyoruz lütfen bana yardım et ( Steve'i kaldırmaya çalışarak ondan yardım istedin. Sanki gerçekle hayal arasında bir yerdeydi beni duyuyordu. Bana yardımcı olarak ayağı kalktı. Onun kolunun altına girerek dışarı çıkarttım)

Quinjette sonunda vardığımızda yerde yatan Darla'yı görünce panikledim. Steve'i hemen koltuklardan birine oturturarak Darlaya yaklaştım.

- Darla! Darla kendine gel ( onun zihnine de girmişti o mutant kız)

- Rayne boşuna çabalama. Kendilerine gelmeleri için zaman gerekiyor. ( dedi Barton. Haklıydı. Darlayı kaldırarak koltuklara oturtum)

Bir süre daha orda öylece Stark'ın doktor Banner ile gelmesini bekledik ve onlarda dönünce havalandık. Stark ajan Hill ile konuşurken durumların kötü olduğunu söyledi. New York'a dönmemizin iyi bir fikir olmadığını ve bir süreliğine ortadan kaybolmamız gerektiğini anlattı kadın. Zihni ile oynanan herkes havalanmamızdan bir süre sonra uykuya dalmıştılar. Barton gideceğimiz yere daha bir kaç saat olduğunu söyleyince benimde biraz dinlenmem fena olmaz düşüncesiyle bir köşede kendimi uykuya teslim ettim.

~

Gözlerimi açtığımda hava aydınlanmaya başlıyordu. Durumu öğrenmek için Barton'un yanına gittim. Clint az kaldığını ve "güvenli yere" bir kaç dakikaya varacağımızı söyledi.

Bu sırada ben de kızları kontrol etmeyi düşündüm. Janessa Daphne'nin yanında uyuyakalmıştı. Darlanın durumu ise daha fenaydı. Uykusunda bile sayıklıyor ve çırpınıyordu. Hatta terlemişti bile. Hastalanmasından korkuyordum açıkçası.

Barton'un dediği gibi sadece bir kaç dakika sonra quinjett iniş yaptı. Diğerlerini de uyandırarak quinjett'en indik. Darla daha tam kendine gelmemişti ona yürümesi için yardım ettim.

Vardığımız yer koca bir araziydi ve sadece bir tane ev vardı.

- Biz geldik tatlım ( diye seslendi Barton içeri girdiğimiz zaman. Galiba burası Bartonun eviydi oysa kendisi demişti bir sevgilisi olmadığını. Mutfak tarafından bir kadın ortaya çıktı ve Barton'u karşılayarak öptü. Kadın hamileydi. Bu sevgiliden daha fazla. Bartonun bir ailesi vardı.) Arkadaşlar bu Lora, benim karım. ( diye kadın ile tanıştırdı Barton bizi)

 ( diye kadın ile tanıştırdı Barton bizi)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

- Selam. Hepinizi tanıyorum. Sadece kızlar hariç. ( diye selamladı bizleri Lora. Evet bizi bilmemesi normaldi)

- Bir çeşit ajan kadın galiba ( diye sıfırdadı Stark)

Birden diğer odadan iki tane küçük çocuk koşarak Barton'a sarıldılar. Biraz büyük olan erkekti küçük olansa kız. Clint kızını kucağına alarak oğluna sıkıca sarıldı. Çok güzel bir manzaraydı. Gerçek bir aile.

- Ve bunlarda küçük ajancıklar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

- Ve bunlarda küçük ajancıklar. ( diye buna da espiri yaptı Tony. Herkes çok şaşırmıştı Bartonun bir aile olmasına. Tek şaşırmayan kişi Natasha idi. Çok yakın arkadaşlar oldukları için normal bilmesi)

- Kusura bakmayıp böyle pat diye geldiğimiz için ( diye konuştu Steve)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


- Kusura bakmayıp böyle pat diye geldiğimiz için ( diye konuştu Steve)

- Evet, önceden haber verirdik tabi ama varolduğunuzdan haberimiz yoktu. ( diye devam etti Stark )

- Evet bunu ben Fury den özel olarak istemiştim. Dosyaya bir ailem olduğunu yazmadık. Onları korumak için. ( diye cevap verdi Barton. Böyle bir hayatın olunca, yani insanları kurtaran bir kahraman olunca düşmanların hiç bitmiyor. Ve düşmanlar her zaman senin zayıf yerin bularak ordan vuruyor. Barton en doğrusunu yapmıştı bir ailesi olduğunu gizleyerek)

Ne kadar da imkansız gözüküyordu bana böyle bir aile kurmak. Ama şimdi Barton ailesine bakıyorum da her şeye rağmen çok mutlu gözüküyorlar. İster istemez "Belki de o kadar imkansız değildir" diye düşünüyorum. Bu düşüncelerimden birden yanımdan geçen Thor çıkardı. Ardından da Steve. Nereye gittiler ki şimdi bunlar?

- Bu evde pek oda olmadığı için aynı odada iki kişi kalmak zorunda kalacaksınız. ( dedi Lora bize taraf dönerek)

- Sorun değil ben Darla ile kalırım, Janessa ile de Daphne. ( diye iki kişilik gruba ayırdım bizleri)

- Yalnız yataklar tek kişilik ( diye uyardı Clint. İşte bu sorundu. Darla ile aynı yatakta yatmak çok riskliydi)

- Sorun değil ben koltukta yatarım ( diye sorunu çözmeye çalıştım. Darla hala tam atlatamamıştı o yüzden onu koltuğa atamazdım, zaten pek uyuduğumu da söylenemez. )

- Ah bende senin seksi ve yaşlı kaptanımızla uyursun sanmıştım. Ne güzel bir fırsat vardı ( yine gevezeliği tutmuştu Janessa'yı. Bu dediğine Lora kaşlarını kaldırarak bana taraf baktı)

- Kes sesini Janessa. Senin şakalarının sırası değil ( diye azarladım Janessa'yı)

- Çok sıkıcısın Rayne. Bari izin ver de Daphne Thor ile kalsın. ( gıcıklığına devam etmeden vazgeçmiyordu Janessa)

- Bu arada Thor nereye kayboldu? ( diye sordu Stark. Sonunda birisi fark etmişti)

☁️

Yeni Doğan GüneşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin