- Tüm çalışmamız yok oldu ( diye konuşmaya başladı Doktor Banner) Ultron kaçmak için interneti kullandı.
Hepimiz laboratuvarda toplanmıştık. Herkesin morali bozuktu, daha bir kaç saat önce gülerek eğlenen insanlar şimdi ise endişeyle bu belayı nasil yok edeceklerini düşünüyordular. Ben bir köşede Darla'nin partinin sonlarında ayakkabılarını çıkardığı için ayaklarına batan cam parçalarını deri eldivenler giyerek yavaşça çıkarıp yarasını temizliyordum. Dahpne ise Stark'in kanayan dudağı ve kaşını temizliyordu.
- Artik her şeye sahip. Dosyalar, izlemeler. Muhtemelen birbirimiz hakkinda bildiklerimizden fazlasini biliyordur. ( diye devam etti Romanoff)
- Sizin dosyalarinizdaydi, şimdi ise internette. Peki ya biraz daha heyecan verici bir şeylere erişmeye karar verirse? ( Bay Rhodey haklıydı bu çok tehlikeliydi, internet sayesinde istediği her şeyi yapabilirdi)
- Birini öldürdüğünü söyledi ( diye hatırlattı Steve)
- Binada bizden başka kimse yoktu ( dedi Barton)
- Vardi maalesef ( diyerek Daphne'nin yanından ayrılarak ortaya geldi Stark ve küçük bir ailet ile ortada bir görüntü çıkarttı.)
- Jarvis savunmamizin ilk hattıydı. Mantiken Ultron'u kapatmalıydı. ( diye kendi düşündüğünü ve mantıklı olan şeyi söyledi Steve)
- Hayır. Ultron Jarvis'i asimile edebilirdi. Bu bir strateji degil, bu öfke ( Banner'in bu dediği daha korkutucuydu. Insan sadece Steve'in dediğine inanmak istiyor daha az tehlikeli en azından )
Birden içeri hızlı ve hırslı bir şekilde Thor girdi ve birden Stark'in boğazına yapışarak havaya kaldırdı.
- Hop hop hop!
- işte başlıyoruz ( her durumu daha da entrikalı yapan Janessa)
- Öfke bulaşıcı demek ki ( şakasını da yaptı Barton)
- Sözcüklerini kullan dostum ( diye konuştu Stark nefesi kesilirken)
- Seni tanımlamak için sözcüklerden fazlası var bende Stark. ( Thor'un ne kadar sinirli olduğu belliydi)
- Thor! ( diye sakinleştirmeye çalıştı Yüzbaşı)
- 150 km kadar izlerini takip edebildim. Ama sonra kayboldu. Ve asayı götürdü ( diye anlattı Thor) Yeniden arayıp bulmamız gerekecek.
- Anlamıyorum. Yani sizin yaratığınız program kendi sahibini mi öldürmek istiyor? ( diye sordu doktor Cho. Bu soruya Stark gülmeye başladı. Evet hiç doğru bir zaman değildi bunun için.)
- Sence bu komik mi? ( diye sinirle sordu Thor)
- Hayır bu korkunç. Bu kesinlikle çok korkunç ( diye açıkladı Stark)
- Bir gecede neler oldu ya ( diye söylendi Janessa sesiz bir şekilde bu sırada Thor ve Stark hala tartışmaya devam ederken)
- Güya buraya Ella'yi bulmak için gelmiştik. Daha çok b*ka battık ( diye katıldı Darla)
- Merak etmeyin Ella'yi bulur bulmaz gidicez burdan. ( diye onlara yeterince moral vermeye çalıştım. Gerçi bu durumda nasıl olacaksa)
- Nasıl yenmeyi düşünüyorsunuz bunu? ( Stark'in bu sorusu dikkatimi kendisine çekmesini sağladı)
- Beraber ( diye cevap verdi Yüzbaşı)
- Kaybederiz ( dedi Stark)
- Kaybedeceksek birlikte omuz omuza kaybedelim ( diye devam etti Steve)
- Şimdi öpüşeceklerine bahse girebilirim. ( diye fısıldadı Janessa)
- Janessa!!! Hiç sırası değil şakalarına ( diye azarladım hiç ciddi olamayan Janessa'yı)
- Bir birlerine bakışlarına bakarmısınız. ( diye devam etti Janessa)
- Janessa yeter ! ( diye sinirlendim kıza)
- Tanam sustum. Korkma zaten bence yüzbaşı gay değil. Kaçırmadın yanı, hala bir şansın var ( Janessa'ya artık dayanamayıp ayağı kalktım ve laboratuvardan çıktım)
☠️
İkizler ve Ella kaçtıkları o Hydra mekanına geri döndüler.
- Biz niye buraya döndük ki? ( diye sordu Ella gizlice ikizlerin peşinden binaya sızarken)
- Burda hala birisi var. ( diye cevapladı Wanda)
- Çağırdılar geldik. Korkma sana bir şey olmasına izin vermem ( Dedi Pietro kıza gülümseyerek)
İçeri girdiklerinde ortada arkası dönük bir şekilde koltukta birisi oturuyordu.
- Konuş. Eğer buraya boşuna geldiysek... ( oturan kişi Wanda'nın lafını kesti)
- Neden zihnimi okuyamadığını düşünüyorsun dimi? ( diye sordu koltukta hala arkası dönük bir şekilde oturan kişi)
- Bazen olur öyle. Ama insan elinde sonunda çözülür ( diye cevap verdi Wanda)
- Şüphesiz. Tabi eğer okumaya çalıştığın kişi bir insansa ( koltuktan kalkarak mutantlara döndüğü zaman ikizlerin ve Ella'nın gözleri korkutan kocaman oldular. Wanda hemen geriledi korkulu gözlerle bakarak. Bu bir insan değildi. Kocaman bir robotu. Ella korkarak Pietronun koluna yapıştı. Pietro yanında olduğunu ve onu koruyacağını hissettirmek için kızın elini sıkıca tuttu. ) Starka neden asayı almasına izin verdin? ( robot yaklaştıkça Wanda geriliyordu Ella'nın korkusu ise daha da artıyordu)
- Bu planımda yoktu. Tony Starkın korktuğu bir şey var. Ve bu korku onu mahvedecek. ( diye açıkladı Wanda)
- Korku her şeyin temelinde var. İnsan silah yaratıyor. Kötü adamlar yenilmezleri. İnsanlar küçük insanları. Şey... çocukları. Hemen hatırlayamadım.
- Ve sen buraya yenilmezleri yok etmeye mi geldin? ( diye sordu Wanda)
- Ben dünyayı kurtarmaya geldim. Aradan da onları çıkardıcam.
☁️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Doğan Güneş
FantasyUnutmayın, gecenin en karanlık anı, güneşin doğmasına en yakın andır. ✍️ ~ 1.07.2021 ~