- Şehrin diğer tarafında kalkış yapan kayıtsız bir özel jet var. Ultron olabilir. ( diye haber verdi Natasha telsizden değerlerine )
- Laboratuvardan çıkan bir tır görüyorum. Tam altında Yüzbaşı. Köprüde ( diye bu sefer konuşan Clint oldu) Bunlar onlar. Beşiğin yanında üç ön kabinde bir robot var. Sürücüyü etkisiz hale getirebilirim.
- Olumsuz! Tır kaza yaparsa taş şehri havaya uçurabilir. ( diyerek reddetti Yüzbaşı)
Steve köprüden tırın üzerine atladı. Görevi Ultronu ordan çıkartmasıydı. Başarmıştı da. Ultron tırın üzerine çıkarak Rogers ile dövüşmeye başlamıştı. Bu sırada Natasha da quinjetten motor ile inerek tıra ilerledi. Onun görevi ise tıra girerek beşiği çıkartmaktı. Tıra girmesi pek kolay olmamıştı ama sonunda başarmıştı. Tabi bu Clintin yardımı ile olmuştu. Barton tırda ki iki robotu kendine çekti. Robotlar Clint'in olduğu quinjett'e saldırmaya maşlamıştılar. Onlardan kurtulmak için yukarı yöneltti quinjett'i.
- Onları ben hallederim ( dedi quinjette Clint ile olan Janessa. Kız tam gücünü kullanarak robotları devredışı bırakmak isterken robotlar quinjetti peşini bırakarak geri tıra yöneldiler.)
- Sana doğru geliyorlar. Yani ne yapacaksan şimdi yap. ( diye Natashaya haber verdi Clint. Natasha beşiği çıkartmadan robotlar tırın arka kısmını alarak havaya kaldırdılar. Beşikle birlikte Natasha'yı da almıştılar. )
~
Bu sırada Steve Ultron ile bir trenin içinde dövüşüyordu. Ultron Steve'i duvara bastırarak art arda vurmaya devam ediyordu ki arkasından geçen bir rüzgar onu yüzbaşının üzerinden attı. Bu ikizlerden biriydi. Ultron Wandanin da burda olduğu için bir şey yapamayacağını anlayarak trende bir delik açarak ordan kaçtı.
- Trenin önündeki sivilleri alman gerek ( dedi Steve Pietroya. Pietro hiç zaman kaybetmeden trenden çıkarak Ella'ya da haber vererek trenin önünden insanları uzaklaştırdılar) Bunu durdurabilir misin? ( diye sordu bu sefer Wandaya dönerek)
Wanda kafası ile olumlu anlamda sallayarak bir kaç adım öne çıktı ve ellerini uzatarak gücü ile treni durdurmaya çalıştı. Çok geçmeden bunu başarmıştı ve tren durmuştu.
~
- Paket havada. Vuruş açım net ( diye bildirdi bu sırada Clint)
- Olumsuz. Hala tırın içindeyim. ( diye konuştu Natasha)
- Ne halt ediyorsun orada? ( diye sormadan edemedi Barton)
- Hazırda bekle. Paketi sana gönderiyorum. ( diye haberdar etti Natasha. Romanoff beşiğin bağlı olan iplerini keserek onunla birlikte kendisi de üzerine yatarak oldukları tırdan düştüler. Clint hazırda beklediği için beşik direk quinjettin arkasından girdi. Janessa beşiğin güvenli bir şekilde giriş yapması için kontrol etti. Ama Natasha quinjette binemeden Ultron tarafından yakalandı. Robot kızın bacağından tutarak kendine çekti onu beşikten ayırarak. Janessa son anda Natasha'nın kolundan yakalayarak kendine taraf çekmeye çalıştı ama başarısızdı. Ultron ona göre daha güçlüydü. Robot Natasha'yı tamamen kendine çekerek uzaklaştı)
- Kahretsin. Natasha'yı aldı. Durduramadı ( diye haber verdi Janessa)
~
- İyi misin? ( bu soruyu soran kişi Ella idi soluklanan Pietroya yaklaşarak)
- İyim. Beş dakika ver rahatlanım. ( diyerek cevap verdi Pietro)
- Sana beş dakika bile vermek istemiyorum. ( diyerek Steve yaklaştı ) Sen? Sen Ella mısın? ( diye sordu yüzbaşı kızı fark edince)
- Evet. Sen nerden biliyorsun beni? ( diye sordu Ella )
- Rayne her yerde seni arıyor. Bizimle geliyorsun. Ve sizde ( diyerek önce kıza sonrada ikizlere baktı Steve)
- Rayne sizinle mi? ( diye şaşalardın Ella)
- Evet
- Peki ya beşik onu aldınız mı? ( diye sordu Wanda öne çıkarak)
- Stark icabına bakar. ( diye cevap verdi Steve)
- Hayır bakmaz ( dedi Wanda korkulu gözlerle. Haklıydı. Sanki onu Steveden daha iyi tanıyordu. Tony'nin başka bir planı olduğunu anlıyordu. Steve'in aksine) Sen de biliyorsun onun ne yapacağını.
- Stark? Stark cevap ver ( Steve telsizden Tony'e ulaşmaya çalıştı ama o cevap vermiyordu. )
☁️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Doğan Güneş
FantasyUnutmayın, gecenin en karanlık anı, güneşin doğmasına en yakın andır. ✍️ ~ 1.07.2021 ~