- Bunu yapmamalısın Stark ( diyerek Ultron'un başlattığı şeyi devam etmesine engel olmaya çalıştım ama Stark'in durmaya niyeti yoktu. O beşikte ki şeyin dünyayı kurtaracağına inanıyordu. Ultrona karşı bir silah olacağına)
- Sana sorduğumu hatırlamıyorum prenses. ( bana aldırmadan yaptığı şeye devam etti)
- Bunun doğru olmadığını biliyorsun Banner, yapma. ( Stark'i ikna etmenin imkansız olduğunu anlayarak bari doktor Banner'i ikna etmeye çalışayım)
- Aynı Rogers gibisin. Biri yetmiyormuş gibi ikincisi de çıktı başımıza. ( diye söylendi Stark)
- Sadece bir kez diyicem ( diyerek içeri önce Steve ardından da ikizler ve Ella girdi. Bir dakka. Ella. Ella girdi. O Ellayı buldu. Koşarak Steve'in arkasında ki Ellaya sarıldım. Onu çok özlemiştim. O da beni özlemiş olmalı ki kollarını sıkıca bana sararak başını göğsüme bastırdı)
- Neden bu kadar fazla ( diyerek dalga geçen Stark'in sesini duydum.)
- Hemen durdurun şunu ( diye emredici ses tonuyla konuşmaya devam etti Yüzbaşı) Ne yaptığınızın farkında değilsiniz
- Öyle mi? Peki ya o biliyor mu ne yaptığını? ( diyerek kızgın ses tonuyla konuşmaya katıldı Banner Steve'in arkasında ki mutant kıza işaret ederek)
- Biliyorum kızgınsın. ( diyerek öne çıktı kız)
- Sana kızgın olan sadece o değil ( diğer taraftan laboratuvara Darla girdi aynı hırsla konuşarak) Şu an beni hiç kimse durdurmuyor eldivenlerimi çıkararak boynuna yapışmam için. Beş saniye geçmeden hayatını sömürebilirim.
- Yanlışın var. Seni durduran bir kişi var ( diyerek öne çıktı kızın kardeşi mutant oğlan)
- Sen beni durdurabileceğimi mı sanıyorsun?
- Darla! ( diye seslenerek Darlanın göreceği bir tarafa çıktı Ella. Galiba çıkacağı kavgayı o da hissetmişti ve engel olmak istemişti)
- Ella? ( diyerek şaşırdı Darla. Ella hızla kızın yanına giderek Darlaya sarıldı) Sonunda döndün bize.
- Son yaptığınız şeyin nelere neden olduğunu unuttunuz mu? ( diyerek konuya geri döndü Steve. Stark ise tersini söylemeye çalıştı. Bir taraftan Steve, bir taraftan Stark bir taraftan Banner derken kavga gittikçe buyuyordu. Mutantlardan hızlı olanı bu duruma el koymak istiyordu ki hızla bütün elektriğe bağlı olan kabloları bir saniye içinde çıkarttı)
- Nerde kalmıştık? ( diye sorarak devam etmelerini istedi. Ama birden oğlanın durduğu cam zemin bir kurşun sayesinde kırılarak oğlanın düşmesine neden oldu. Alt katta olan Clint ve Janessa karşıladılar onu.)
- Beklemiyor muydun canım? ( son kelimeyi bastırarak sordu Janessa sanki intikam alarak )
Makineler birden garip sesler çıkartmaya başlayınca Stark bunu düzeltmeye çalıştı ama Steve'in buna izin vermeye niyeti yoktu. Kalkanını Starka fırlatarak ona engel olamaya çalıştı. Stark zırhının el kısmını giyerek Yüzbaşıya ateş etti. Steve arkaya savrulunca ona yardım etmek için yanına koştum. Bu sırada diğerleri de birbirine girerken birden içeri Thor geldi ve beşiğin üzerine çıkarak çekicine topladığı bütün enerjiyi beşiğe yöneltti. Bir kaç saniye sonra birden beşik patlayarak Thor'u bir kaç metre arkaya savurdu ve içinden biri çıktı. Bu bir robot muydu yoksa bir insan mı? Kırmızıydı.
Önce herkesi gözden geçirdikten sonra birden Thora saldırdı. Thor onu kolaylıkla arkaya savurdu. Robot birden pencerenin karşısında durdu. Dışarıyı izledi bir süre. Sonrada aynada ki kendi yansımasına baktı.
Birden herkes salonda toplandı. Robot kendine kıyafet yarattı bir kaç saniye içinde ve bir pelerin.
- Özür dilerim yaptığım şey için. ( diye önce bizden özür diledi robot) Teşekkür ederim ( diyerek teşekkür etti Thora)
- Thor, bunu neden yaptın? Onu yaratmak için yardım ettin. ( diyerek sordu yüzbaşı. Aslında herkes bunu çok merak ediyordu. Sonuçta daha düne kadar Thor Stark'in yaptığı her şeye karşıydı şimdi ise bir robot daha yapmaya yardım etti)
- Geleceği gördüm. Hayatın bütün umudunu içine çeken bir girdap ortasında da bu vardı. ( diyerek robotun arnını ortasında olan sarı parlak taşı işaret etti)
- Taş mı? ( diyerek merakla sordu Banner)
- O zihin taşı. Altı sonsuzluk taşlarından biri. Evrendeki en güçlü güç. ( diye açıkladı Thor)
- Peki neden?
- Çünkü Stark haklı ( Thor Steve'in sormasına izin vermeden cevap verdi)
- Kesin kıyamet falan kopacak ( diyerek söylendi Janessa)
- Yenilmezler Ultron'u yenemezler. ( diyerek açıkladı Thor)
- Siz beni Ultron'un çocuğu olduğumu sanıyorsunuz. ( diye konuşarak yürüdü ve Starkın yanından geçerek durdu )
- Peki nesin? ( diye sordu Steve)
- Ben Ultron değilim. Ben Jarvis de değilim. Ben Visionım. ( diye kendini sonunda tanıttı robot)
- Senin zihnine baktım. Orda insanlığın ölümü vardı ( diyerek Visiona bir kaç adım yaklaştı mutant kız )
- Bir daha bak. ( dedi Vision )
- Ben olsam onun söylediğine güvenmem ( diyerek konuştu Clint)
- Güçleri. Kafamızda ki korkular. Ultron'un kendisi. Hepsi zihin taşının eseri. Bizden yana olursa ( Thor'un anlatmasına izin vermeden lafını böldü Steve)
- Öyle mi? Bize taraf mısın? ( diye sordu Visiondan Steve)
- Bu o kadar kolay değil. Ben insanlığın tarafındayım. Hayata tarafım. Ama Ultron değil. Her şeyi yok edecek ( diye açıkladı Vision)
- Ne bekliyor peki? ( diye sordu Stark)
- Seni ( diye cevap verdi Vision)
- Nerde? ( diyerek ikinci soru geldi)
- Sokoviada ( buna cevap veren kişi Clint oldu) Natasha da orda.
- Ya senin hakkında yanılıyorsak? ( diyerek şüpheli gözlerle sordu Banner Visiona yaklaşarak) Ya sen Ultron'un yarattığı bir canavarsan?
- Ultronu öldürmek istemiyorum. O eşsiz ve acı içinde. Maalesef bu acı dünyayı içine çekecek. O yüzden yok edilmeli. Şimdi harekete geçmeliyiz. Hiç birimiz bunu bir diğeri olmadan yapmaz. Bana güvenmenizi sağlamam imkansız ama şimdi gitmemiz lazım ( Vision konuşarak sehpanın yanına gitti ve üzerinde duran Thor'un çekicini kolaylıkla kaldırarak Thora uzattı. Herkes şaşkınlıkla bakarken en az o kadar da şokta olan Thor çekici elini aldı)
- Ve Thor'un yıkılışı ( diyerek fısıldadı Janessa)
- Aferin ( diyerek Stark'in omuzuna dostça vurdu Thor ve o da Visionun ardından gitti)
- Bir kaç dakikaya hazır olun çıkıyoruz ( diyerek komut verdi Yüzbaşı ve herkes dağılarak hazırlanmaya gittiler)
☁️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Doğan Güneş
FantasyUnutmayın, gecenin en karanlık anı, güneşin doğmasına en yakın andır. ✍️ ~ 1.07.2021 ~