Darla köşede kendi halinde kitap okurken birden birisi Darlanın elinden kitabı çekip aldı. Darla sinirle kaşlarını çatarak kızmaya hazırken bu kişinin Bucky olduğunu görünce şaşırdı ve kızgınlığı aniden yok oldu.
- Geldin.
- Aslında gelmeyecektim ama senden özür dilemem gerekiyordu. Darla buğun söylediğim şey yanlıştı. Özür dilerim. Kast ettiğim o değildi. ( diyerek Darlanın yanına oturdu Bucky de)
- Sorun değil Buck, arkadaşlar arasında olur öyle şeyler ama uzun sürmez. ( dedi Darla gülümseyerek)
- Arkadaşız... ( neden bu kelimeye bu kadar bozulmuştu ki acaba Bucky)
- Evet, arkadaşız.
***
Gece devam etmişti ve yavaş yavaş herkes dağılıyordu binada sadece avengersler, kızlar ve ajan Hill kalmıştı. Bucky de Sam ile birlikte ayrılmıştı partiden. Herkes sehpanın etrafına toplanmıştı. Kimi yerde oturuyor kimi ise kanepede uzanıyordu. Herkesin elinde birer şişe bira vardı. Eğlenmeye çalışıyorlardı.
- Bu bir numara ( diye Thor'un çekicini kaldırmanın imkansız olduğuna inanmadı Clint)
- Hayır, numaradan fazlası. ( diye karşı çıktı Thor)
- Her kim Layık ise çekicin gücüne de sahip olacaktır! Hadi ordan. Numara işte ( diye ısrarla inanmadı Clint)
- Ne uzattın be Clint. Dene de görelim o zaman. ( diye konuştu Clint'in yanında oturan Janessa)
- Lütfen buyurun ( Diye sehpanın üzerinde duran çekici gösterdi Thor)
- Sahi mi?
- Evet
- Clint zor bir hafta geçirdin kaldıramazsan üzerine fazla gelmeyeceğiz ( diye dalga geçmeyi unutmadı Tony)
Clint çekice yaklaştı ve kaldırmaya çalıştı ama başarısız oldu. Bu görevi Tony'e devretti ama Tony de ne kadar denese de kaldıramadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Doğan Güneş
FantasiaUnutmayın, gecenin en karanlık anı, güneşin doğmasına en yakın andır. ✍️ ~ 1.07.2021 ~