Chci tě.

1.6K 47 2
                                    

Když jsem slyšel jak spokojeně oddychuje tak jsem zavřel oči a též spadl do říše snů.

|Pohled Em|

Vzbudila jsem se na Martinově hrudi. Ještě spinkal. On je tak moc sladký když spí. Trochu mě bolela hlava, ale všechno jsem si pamatovala. Chtěla jsem vstát a jít se napít, ale vzbudila jsem to ho.

„Dobré ráno. Omlouvám se že jsem tě vzbudila. Jen jsem se chtěla napít."

„Dobré ráno. To je v pořádku princezno, stejně už jsem jen odpočíval." Oslovení princezno mě zahřálo u srdíčka.

Vylezla jsem z postele a namířila si to ke kuchyni. Chtěla jsem se jen napít jenže skleničky a všechno do čeho bych si pití mohla dát je moc vysoko. Proč jen jsem tak malá, a Marťa tak vysokej a dosáhne tam.

„Martiinkuu?" Řekla jsem víc nahlas aby mě slyšel. Pak už jsem slyšela kroky blížící se ke kuchyni.

„Anoo princezno?"

„Já nedosáhnu na skleničky." Když jsem to říkala měla jsem na obličeji prosící pohled. Pochopil co po něm chci. Přišel k lince a dvě vytáhnul.

Uchopila jsem jednu z nich a napustila si do poloviny studenou vodu. Napila jsem se. Poté sklenici odložila.

Celou dobu jsem na sobe cítila Marti pohled. Podívala jsem se mu do očí. Začal se přibližovat. Najednou mezi námi nebyla skoro žádná mezera. Chytil mě za tváře a začal mě líbat. Spolupracovala jsem. Po chvíli mě vysadil na linku a postavil se mezi mé nohy.

„Chci tě." Řekl skoro neslyšně do polibku.

„Já tebe taky." Chtěla jsem ho už od večera.

Položil moji ruku na mé stehno a směřoval pomalu nahoru. Měla jsem jen jeho mikinu a kalhotky. Mikinu mi jedním pohybem sundal. Přimáčkl si mě na hruď, chytil za zadek a odnesl do ložnice.

Jemně mě položil na postel a stáhl mi kalhotky. Líbal mě na vnitřní straně stehna a šel pomalu nahoru. U mého citlivého místa se zastavil. Začal ho hladit prsty. Dvěma prsty do mě vniknul a já musela vzdechnout. Zrychloval. Když už jsem skoro byla přestal. „Kurva Martine!" Docela jsem se nasrala. Nic mi na to neřekl jen si začal slékat kalhoty. Byl bez trička. Stáhl kalhoty i s boxerkama dolu. Posadila jsem se a začala si s jeho přirozením hrát. Po nějaké době jsem ho vzala do pusy. Nejspíš jsem byla pomalá, protože chytil moje vlasy a začal si určovat tempo. Několikrát jsem se zakuckala. Dávicí reflex mám docela silný, a při jeho velikosti se dalo čekat že se budu zakuckávat. Po nějaké době se mi udělal do pusy a já polkla.

„Takže já tě udělám a mě necháš na socho? To si ještě odskáčeš."  Už jsem byla vážně hodně nasraná. Proto jsem ho do jeho přirození kousla.

„Au! Já bych tě dodělal jen jsem si tě chtěl do nejvíc užít." Na jeho tváři se obejvil úšklebek. Položil mě a sjel po mém těle k citlivému místu. Opět do mě dvěma prsty vnikl. Vzdychla jsem. Zrychlil a já se za chvíli udělala. Pokračoval chvíli i přes křeč. Pak jsem na něj jekla: „Dost!" Přestal a skousl si ret. „Říkal jsem že si tě chci užít." Nenechal mě odpovědět a začal mě líbat. Po chvíli jsme se odtáhli a já si oblékla svoje kalhotky.

„Půjčíš mi nějaké to oblečení prosím." Zaškemrala jsem.

„Jasně." Šel ke skříni. Oblékl si boxerky a tepláky. Já našla na židli u šatů podprsenku, takže jsem si jí nasadila. Mezitím našel nějaké triko a kraťasy. Tričko bylo z jeho merche. Kraťasy byly šedé a mě v pase trochu větší, takže jsem si je musela přivázat tkaničkou. Triko bylo na mě obří. Když jsem si to oblíkla, Martin se na mě podíval a ušklíbl se.

„Sluší ti to. Počkej tady." Odešel do koupelny. Přišel s voňavkou v ruce. Usmála jsem se, protože ví že miluju jeho vůni. Dvakrát mi stříkl na krk. Voňavku položil na stůl. Vtáhl mě do objetí. V tu chvíli mi bylo příjemně. Byl to pocit bezpečí.

Ach jo🤦🏻‍♀️. Já to vážně napsala! Tuhle část jsem asi 3x přepisovala, protože jsem nevěděla jestli to tam dát nebo ne. Nakonec jsem to tam nechala. Slibuju že tyhle části tam moc nebudou. Ale přece jenom tam budou. No snad se i tahle perverzní kapitola líbila. U další kapitoly papa. Vaše Vev.😘
(Vydávám teď v pondělí, protože váš nechci nechat čekat.🤭 Další ale vyjde už podle termínu a toť ve čtvrtek.🔥)

Omlouvám se za chyby.👍

256 /Grey/Kde žijí příběhy. Začni objevovat