Oběd

1K 39 17
                                    

„No dobře drž se. Já jdu ještě spát." Řekla jsem, tipla hovor a usnula.

Vstala jsem asi po hodině. Dneska máme rodinný oběd, takže se musím nějak upravit. Jemně jsem se nalíčila a vzala si na sebe toto:

Jsem už připravená a pouze čekám až přijede Martin

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Jsem už připravená a pouze čekám až přijede Martin. Zazvonil zvonek a já šla otevřít.

„Ahoj." Řekl a dal mi pusu.

„Ahoj," odpověděla jsem mu na pozdrav a obula se, že půjdeme. Vyšli jsme z bytu a šli do restaurace, kde máme mít oběd. Po cestě jsme si oba zapálili cigaretu. Během deseti minut jsme byli před restaurací. Ve dveřích už stála máma, která nás hned přivítala. Sedli jsme si už k nachystanému stolu. Byl nádherně přichystaný. Mamka si to už uvařila, Marek naservíroval a donesl na stůl, jako správný číšník.

„A co jak ti je Em?" Zeptala se mě mamka a tak prolomila ticho.

„Už je to lepší. Ale jsou chvíle, kdy mi vážně dobře není." Vzpomněla jsem si na dnešní noc, když jsem kvůli Martinovi brečela a ani nevím pořádný důvod. V tu chvíli jsem na svém stehnu ucítila teplou ruku, která se pomalu pohybovala nahoru. Kolena jsem dala blíže k sobě aby neměl tak lehký přístup. Stehno mi stiskl a já musela kolena povolit. Snažila jsem se dělat že nic, když se dotkl mého citlivého místa. Moc se mi to nedařilo a já musela nenápadně vzdychnout. Na jeho tváři jsem viděla úšklebek. Na nic nečekal a dvěma prsty už byl v mých kalhotkách.

„Martine přestaň." Řekla jsem tak aby to slyšel jen on.

„Mě se nechce. Tak ty nohy roztáhni." Pověděl jako odpověď a začal masírovat moje citlivé místo. nohy jsem musela roztáhnout a zaklonit hlavu.

„Děje se něco Em?" Nic. Jenom to že mě můj přítel chce udělat v restauraci u stolu s mojí rodinou. Pomyslela jsem si.

„Ne nic, jen jsem si potřebovala protáhnout hlavu." Zalhala jsem a mezitím Martin do mě dvěma prsty vnikl. Skousla jsem si ret abych nevzdychla. Prsty ve mě začal pohybovat. Snažila jsem se vzdychy zakrýt jídlem ale několikrát mi to uniklo.

„M-Martine." Řekla jsem trochu víc nahlas.

„Co potřebuješ?" Zeptal se debilně a prsty zrychli. To si ze mě asi dělá prdel ne?

„J-jen jak ti chutná." Řekla jsem co nejrychleji a dala si do pusy další sousto abych nevzdychala.

„Tak vařila to tvoje mamka, takže to je skvělý." Při říkání se podíval na mamku a vnikl do mě i třetím prstem.

„Hmm." To bylo jediný co jsem v tu chvíli dokázala říct.

„Co vyvádíš Em?" Podívala se na mě mamky pohledem typu 'děláš si prdel?' Martin jako naschvál zrychlil abych měla těžší odpovídat.

„Nic." Řekla jsem rychle ale unikl mi jeden vzdych. „J-já si odskočím." Dodala jsem a tak přinutila Martina aby vytáhl ruku. Vstala jsem a šla na toalety. Jo to jsem ale nevěděla že přijde i on. Martin si v pohodě přišel na holčičí toalety a zatáhl mě do jediných dveří.

„Ještě jsem tě nedodělal." Řekl a zas do mě vnikl. Netrvalo dlouho a udělala jsem se. Vzdychla jsem nahlas. Martin své prsty vytáhl a olízl. (Vev: khamo za tohle půjdu do pekel😂)

„Jsi dobrá, jako vždy." Řekl a políbil mě.

Já to nedávám toto.😂 No máme sobotu a i kapitolu. Přísahám že za tohle se budu vařit v pekle. Prosím neumírejte mi nebo konkrétně ty lady neumírej🤣. Já se radši už loučím. Tak pa😚. Vaše Vev🎱.

Omlouvám se za chyby, kapitoly po sobě nečtu.😉

256 /Grey/Kde žijí příběhy. Začni objevovat