Ty slova!

1K 37 15
                                    

Hodili mě tak moc silně, že jsem se bouchla do hlavy a upadla do mdloby.

|Pohled Martina|

Viděl jsem jí jak se vykusuje s Dejanem. Nezmohl jsem se na slovo a jen se otočil na patě a šel pryč.

„Martine stůj kurva!" Jekla po mě, tak jsem zastavil.

„Já nic slyšet nechci, přeju ti hezkou noc s Dejanem." Řekl jsem a vztekle vyšel z bytu.

Ze schodů jsem seběhl a měl slzy na kraji. Vyběhl jsem ven a zařval z plných plic: „Kurva Emo já tě miluju!" To už jsem brečel jak malý dítě, kterýmu brácha sebral nejoblíbenější hračku. To se vlastně stalo. Něco jako můj brácha mi vzal mojí hračku, kterou miluju. Sedl jsem si do auto a třískl do volantu. Vjel jsem rukou do vlasů a zatahal.

Kurva Emo, ty si měla být ta která mě měla tahat za vlasy a vzdychat moje jméno. Ty si měla být ta která mě měla dělat šťastným. Měla si být ta kterou bych si vzal. Měli by jsme holčičku Julii a chlapečka Daniela. Daniel by svojí mladší sestřičku bránil. Byla by to moje princezna. Ty si měla být matka mých dětí. Teď to musí znít jako klišé ale já tě opravdu miluju. Vím slova, která jsem ti řekl tě musela hluboce ranit. Ty slova si neskutečně moc vyčítám. Ale já tě chtěl dostat z hlavy. Po tom co jsem ti řekl jsem se šel ožrat a pak se ztratil. A ty si pro mě přišla i přes ty slova. To ráno jak si utekla. Nevěděl jsem co se děje ale pak mi to došlo ty slova. David všechny ty křivé obvinění slyšel a chtěl nás dát dohromady. Dohodli jsme se že tě pozve na párty jako že tam nebudu. Měl jsem přijít a omluvit se ti. Měl jsem ti do očí říct jak moc tě miluju. Ale ty si se vykusovala s Dejanem v čem je on lepší jak já? Proč si mi to udělala? Já ti koupil obrovského medvěda a puget růží, které tak moc miluješ. Teď to tady mám v autě a nevím co s tím. Do mých myšlenek vlezl nápad. „Jasně meďu i růže odnesu do nemocnice sestřičkám za to že se o nás tak krásně starají." Řekl jsem svůj nápad nahlas. Chtěl jsem to udělat hned ale bylo deset večer, takže jsem se rozhodl že tam zajdu ráno.

Nastartoval jsem auto a jel domů. Dnes jsem už z toho byl unavený. Auto jsem zaparkoval před budovou, ve které se nachází můj byt. Vzal jsem medvěda i růže a šel do bytu. Růže jsem dal do vázy s vodou a medvěda položil vedle linky. Zalezl jsem do sprchy a po sprše šel spát.

Dnes vydávám už druhou kapitolu, protože chci aby jste to měli nějak pohromadě. Takže doufám že se obě líbí. Doufám že se těšíte jak to s nimi dopadne.🤔 Děkuju moc za 600 přečtení, pro někoho to je možná malý číslo ale mě to stačí. Jsem ráda že to aspoň někdo čte.🥰 Také jsem ráda za každý komentář i hlasování. Dokážete mi s tím neskutečně zvednout náladu.❤️ Budu ráda za váš názor k dnešním kapitolám. Mám vás všechny ráda a tak se s vámi rozloučím. Pac a pusinu. Vaše Vev🌝.

Omlouvám se za chyby kapitoly po sobě nečtu.😉

256 /Grey/Kde žijí příběhy. Začni objevovat