7. fejezet - Lázadás készülődik

25 4 1
                                    

A Fox ház ablakainak zöld zsalugáterei mögül sárgás fény szűrődött ki a késő őszi éjszakába. A kertben csend honolt, amit csupán egy-egy bagoly magányos huhogása tört meg. A falevelek lassan, egyenletesen mozogtak. Egy magas, kissé áttetsző alak suhant át a ház mellett levő kápolna falán. Willoghby ezredes a polgárháborúban vesztette életét, és már több mint 40 éve a Fox birtok temetőjében lakott. Békés lélek, aki soha nem vágyott másra, mint nyugodtan tölteni túlvilági napjait és éjeit. Ám a Fox lányok keresztülhúzták számításait, és ezt nem hagyhatta annyiban. 

A gondolataiba merengve lebegett a kiszáradt szenteltvíztartó mellett, amikor társasága érkezett. Egy másik kísértet libbent be a kápolna falán.

A héten négy új kóborló érkezett – kezdte felháborodottan mondandóját a szellem.

– Tudom – válaszolta gondterhelten Willoghby.

– Itt az idő! – jelentette ki Smith.

– Még korai, Smith!

– Nem állnak le. Cselekednünk kell!

– Ijesszünk rájuk.

– Az a múltkor sem vált be. Itt az idő – tartott egy levegővételnyi szünetet Smith. Ez hatásvadász szokás még élő korából maradt vele. – Különben sosem lesz vége!

– De talán nem kéne végezni velük...

– Muszáj lesz!

– És ha csak elzavarnánk őket?

– Nem félnek tőlünk.

Mindketten elhallgattak, és a gondolataikba merültek. Smith a padok között suhant, mintegy akadálypályának tekintve azokat. Bár szellem lévén fizikai akadályok nem léteztek előtte, de ez a tevékenység segített neki a gondolkodásban. Willoghby az egyik színes üvegablak párkányához telepedett. Körbenézett a templom ablakain. Mindegyik egy-egy szentet ábrázolt, kivéve az, ami mellette volt. Ekkor eszébe jutott a megoldás. Puskagolyó sebességét meghazudtoló tempóban suhant Smith mellé.

– És ha mindenszentekkor támadnánk? – mondta izgatottan Willoughby.

– Okkupáció! – tátotta el szellem száját Smith.

– Akkor nem kell meghalniuk... – csillant fel Willoughby kísértet szeme.

– De itt nem tudnak több kárt okozni! – tette hozzá elégedetten Smith.

A három nővér és az el nem tűnő füstHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin