Hamilelik.

1K 81 28
                                    

Özür dilerim elektrikler gittiği için bölüm atamadım.

".    ."
'  _  '

Ben uyumaya gidiyorum size iyi okumalar.
___________________________________________

gözlerine bakarak gergin bir şekilde, arkadaşlarını buraya çağırmasını sebebini dile getirdi. "Biz Shikamaruyla çıkıyoruz."
___________________________________________

    Etrafta tebrik nidaları ve şaşırmalar uçuşurken Nanamety ve Naruto bakışıyordu. Naruto'nun elinde ki kaşık seslice tabağına düştüğünde etrafta ki sesler kesilmişti.

     Nanamety sessizce, "Nii-San?" Sordu. Naruto'nun yüzünde öyle bir şok vardı ki kimse şokun altında ki duyguyu göremiyordu.

"Bana kızma lütfen, biliyorum sevgilim olsun istemiyorsun ama, ben gerçekten Shikamaruyu çok seviyorum ve-" Nanamety'nin sözü üzerinde kahkaha atarak atlayan Naruto'ya kesildi.

"Yaaaaağ Nanamety! Bu çok iyi çok iyi çok iyiiii! ÇOOOOK MUTLUYUM!"

    Nanamety girdiği şok yüzünden Naruto'nun sarilmasına kısa bir süreliğine karşılık veremediyse de kendine geldiğinde hemen kollarını abisinin beline sardı. "Ve Shikamaru~"Dedi Naruto hala gülümserken, sonra bir anda yüzü soğuk ve korkutucu göründü. "Kardeşimi üzersen seni öldürürüm!" Ve hemen ardından tekrar gülümsemeye başladı.

___________________________________________

     Nanamety gruptan ayrıldıkları gibi Shikamaruyla küçük bir öpücük bahşederek, Naruto'nun bileğini yakaladı ve onu Tsunade'nin Naruto'nun hastalığına şifa aramak için hazırladığı küçük kliniğe götürdü.

    Naruto için hazırlanan klinik genel olarak günün 22 saati hemşireler ve doktorlarla dolu olurdu. Her biri de ayrı ayrı testlerle Naruto'nun kanını didikler ve hastalığı ile ilgili tedavi ararlardı. Günün geriye kalan 2 saatin de de Naruto orada fizik tedavi görerek bedenini zinde tutardı.

    Kliniğe vardıklarında Naruto hala itiraz ederek iyi olduğunu söylüyordu, bu da içeride ki tüm ilgiyi onların üzerine yığmıştı. Neden Joonin ler ve az önce yanlarından ayrıldıkları dostlarının da burada olduğunu merak ediyorlardı. Ve Kageler niye buradaydı lan!?

"Neden herkes burada?! Buranın gizli bir alan olduğunu sanıyordum?" Naruto hiddet ve endişeyle sordu, kimsenin hastalığını öğrenmesini ve ona acımasına ihtiyacı yoktu.

"Hey~" Tsunade hemen Naruto'nun önüne geçti. "Sakin ol Naruto, kalp atışlarını düzenli tutmalısın unutma." Tsunade genel tedavi yöntemlerinden biri olan kalp atışı metodunu(yazar shifting ile kafa buluyordu)hatırlatırken oldukça endişeliydi. Naruto kalp atışlarını düzene soktuğunda omuzlarını bırakıp bir iki adım uzaklaştı ve genelde doktorların oturduğu ancak şimdi Joonin ve gennin ler ile dolu olan odaya baktı.

"Peki kalbim normal attığına göre niye buradalar." Parmağıyla odada ki orada olmaması gereken kişileri işaret etti.

"Şey, artık onlarında bilme hakkı olduğunu düşünüyorum Naruto. Onlar senin öğretmenlerin ve arkadaşların her gün gözlerinin içine bakarak yalan söylemek eminim ki senin hoşuna gitmiyordur?"

"Elbette gitmiyor ama bana acımalarına ihtiyacım yok!" Hiddetleniyordu. Kızıyor, sinirleniyordu ve bedeninde ki halsizlik buna hiç yaramıyordu. Bayılacak gibiydi.

"Sana elbette acımazlar. Neden sana acısınlar!?" Tsunade kızıyordu, neden böyle düşünüyordu ki Naruto?

"İyi! İyi öyle olsun!" Hısımla onları şokla izleyen insanlara döndü. "ÖLÜYORUM! SADECE 2 YILIM KALDI!"

Lonely Love of an Omega (Sasu-Naru)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin