"Uzumaki Kushina...Bizim annemiz."

792 80 30
                                    

Selamınkooo! Özlediniz mi lan beni? Ben özledim... Neyse.

O değilde ben kurguyu unuttum aq... Sanırım taslaklarımı kontrol etsem iyi olur.

Paslandım mı acaba...? Merak ediyorum, okuyun ve karar verin ✌🏻😚

_*************************************_
  *************************************
    Naruto karşısında ki kadınla bakışırken ne yapması gerektiğini bilmiyordu. Bu kimdi ki? Kurama'nın sakinliği onun paniğini hafifletirken sordu, "Kimsin... Ve buraya nasıl girebildin?"

"Sen... Sen çok büyümüşsün Naruto, ben... Üzgünüm tebane, sana daha erken gelemediğim için." Kadının yanaklarından hafif hafif damlayan yaşları gördüğünde Naruto şoka girmişti. Kırmızı saçları, hafif yuvarlak yüzü, mavi gözleri... Sanki kendisinin kadın versiyonu gibi, ah hayır... Nanamety'nin kırmızı saçlı, yetişkin versiyonu. Kesinlikle öyle duruyordu.

"Tebane? Gerçekten kimsin?" Naruto sakince sordu.

"Sanırım daha önce Minatoyla karşılaşmadın... Ya da Sandaime sana hiç açıklama yapmadı." Hafifçe tebessüm etti. "Lütfen kim olduğumu tahmin edermisin? T'tebane?

"Tebane diyip duruyorsun ama o benim laf-!? Bekle sen..." Naruto aklında ki fikri tarttı biraz. Kadın kendisine ve Nanamety'e çok benziyordu.  Ayrıca çakrasında ki aşinalık, onu öylesine mayıştırıyordu ki. Nanamety'nin yanında hissettiği gibi hissetti. 'Huzurlu'. Kalp atışları her saniye hızlanırken dolan gözleriyle kadına doğru bir iki adım attı. Daha sonraysa koşmaya başladı. Kesinlikle haftalar önce aramaktan vaz geçtiği annesiydi o.

    Kadının boynuna sardı kollarını, kırmızı saçlarına gömdü kızarmış burnunu sıkı sıkı kapadı gözlerini. Ya giderse diye endişelendi. Daha yeni kollarını sarmışken iç çekti. Ne güzel kokuyordu annesi. Kadından biraz uzaklaşıp yüzüne baktı. Çok güzeldi, çok hoştu. "Adın... Adın ne?"

"Uzumaki Kushina... Senin annenim Naruto." Kushina aynı Naruto gibi, dolu gözleri ve mükemmel bir təbessümü vardı. Kushina ve Naruto sarılırken birden yanlarında Nanamety belirdi.

    Bir kaç saniyeliğine önünde ki ağlayan ikiliye baktıktan sonra Naruto'nun yüzüne ellerini yapıştırıp yarası var mı diye kontrol etti. Niye ağlıyordu ki bu çocuk?

"Oi Nii-San neyin var? Neden ağlıyorsun?!"

"İyiyim ben..." Yanaklarında ki kızın ellerine kendi ellerini yerleştirdi. "Seni birisiyle tanıştırmak istiyorum."

"Kim? Bu kadın mı?" Kushinayı gösterirken oldukça garip hissediyordu. Çünkü kadının Çakrası kendi Çakrasıyla bire bir aynıydı.

"Evet bu kadınla..." Derin bir nefes aldı, ve ikiz kardeşinin ellerini tuttu. "Uzumaki Kushina... Bizim annemiz.

___________________________________________

    Kushina onlara 16 yıl önce neler olduğunu açıklamış, ailelerinden, Uzumaki soyundan ve lanetinden bahsetmişti. Ayrıca babalarından da biraz bahsetmişti...

    Nanamety annesinin kucağında otururken, Naruto Kushina'nın omzuna yaslanmıştı. Konuşurlarken hepsi çok mutluydu.

_*************************************_
  *************************************

Bu kadar aranın ardından uzun bir bölüm bekliyordunuz muhtemelen... Ama maalesef, ailemle bir kavga ettim ve haliyle 7 kişinin karşısında kaybettim... Böylece telefonum ve tüm kişisel hayatıma el konuldu. Yakın zamanda düzelir diye umuyorum, neyse. Günde sadece 1 saat teknelojiye ulaşabiliyorum. Bu yüzden sadece bu kadarıyla yetinemeye çalışın olur mu?

Lonely Love of an Omega (Sasu-Naru)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin