Herşey/Final

649 68 83
                                    


Bu bölüm, hayatımda ki en zor bölümdü. Benim için, okurken yanan boğazımdan, kızaran gözlerime kadar. Acı vericiydi. Finale geldik ha? Uzun süreli bu yolculukta yanımda olduğunuz için minnettarım. Teşekkürler♡

Bir de, alternatif bir son yazmamı istermisiniz, Angst sevenler için yani?
___________________________________________

    Bu bölüm, özel olarak günlük tarzında yazılmıştır

""""""""""""""

   Yıllar geçti, aşkımın solmadığı, ruhumun yorulmadığı, huzurlu olduğum zaman boyunca... Yıllar geçti. 28 yaşıma bastığımdan beri hayat, bana yeni şeyler hediye ediyor sevgili günlük. Biliyorum, biraz geç oldu. Ama,

Hamileyim...

Sasuke'ye daha söylemedim. Menma ve Sanora ile ona sürpriz yapmak istedik, çocuklarım o kadar güzel ki. Kalbim bu kadar huzura hiç alışık değil. Nanamety ve ben, hatta diğer Omega dostlarım; Aynı anda hamile kalmayı nasıl başardık bilmiyorum. Arada ay var tabii. Ama hepsi aynı yaşta olacak, haha! Bu çok güzel. Bizim gibi güzel dostluklar kurup, mükemmel anılar oluşturacaklar. Eminim!

Sanora ve Menma harika birer Joonnin oldu. Onlar 14 yaşına girdiler. Sanora harika bir baskın-dominant Alpha, o gerçekten çok güzel. Tanrı aşkına kızım saçlarını siyaha boyadı! Neden ben?! Suçum neydi cidden? Ağh, ona bunu yapmaması için yalvardım bile. Ama babasına benzemek konusunda çok ısrarcı. Sanora tam olarak Sasuke'nin kişiliğini bezenmiş. Bu beni korkutuyor. Sevgilisini üzer diye korkuyorum. Evet bir sevgilisi var. O bir çapkın...

Bu beni üzüyor biraz. Ama iyiyim, kızımın şu ana kadar, gerçekten kimsenin kalbini kırmadığını biliyorum. Ne kadar ilişkilere düşkün olsa da, kardeşine ve arkadaşlarına da çok düşkün, ayrıca o... Korkunç derecede güçlü. 6 yaşındayken Sharinganı açmayı başardı. Sebebi sanırım benim bayılmamdı. O zamanlar hastaydım ve kusup duruyordum. Lanetten sonra zayıflayan bedenim ne kadar kendini toparlamış olsa da, şifayı çok çabuk kapıyor.

Menma, o benim küçük bir karbon kopyam. Saç renklerimiz farklı sadece, kişilik olarakta beni benimsemiş resmen. Beni tatlı oğlum.

Tamam, sözümü Menma'nın 13 yaşından sonrası için geri alıyorum. O bir canavar oldu, ciddiyim... Tek bir yılda Omega oğlum, bir canavara dönüştü. Korkutucu bakışları ve katı davranışları var. Nedir bu? Ergenlik sonrası evrimleşme?!

İki güzel çocuğum... Sasuke'ye dönüşüyor. Sevinmeli mi yoksa üzülmelimiyim? Bilmiyorum! Tanrı aşkına, lütfen güzel bebeğim Boruto! Bana çek evlat. Bir adet daha Sasuke kaldıramayabilirim çünkü. Neden mi? Evden sadece bir saatliğine çıkmıştım. Geri döndüğümde, evim yerimde yoktu... Cidden, Uzumaki müdürlerinden birini denerken evimi görünmez kılmışlar... Bu beni ürküttü. Ama onlar sonuçta benim çocuklarım, ne bekleriz hehee!

Şu sıralar, Sasuke beni çok şımartıyor. Tamammm şımartmadığı zaman olmadı, biliyorum. Ama bu sıralar fazla özeniyor. Feromonlarımda ki değişimi fark ettiğini düşünüyorum, hamile olduğmu hissediyor.

Hamilelik artık tamamen yabancı olduğum bir his. Korkmadığını söyleyemem, ama bu sefer Sasuke yanımda. En azından , yalnız değilim. Yine ikizlere hamile kalmışım gibi bir his var içimde, bu yüzden her şeyi ne olur ne olmaz diye çifter çifter alacağım. Evet alışveriş yapmaya başladım bile. Heyecanlıyım...

Lonely Love of an Omega (Sasu-Naru)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin