"Rigel uzun bölüm atmış, çarpılcez yakında."

1K 91 59
                                    

Bölümü atmayı unutmuşum lan...! Çünkü yeğenimin doğum günüsü vardı. Pasta yapmakla ve hediye bulmakla uğraşırken unutmuşum...ಠ ل͟ ಠ
.
.
.
.
.
Uzun bölüm uzun bölüm! 1334 kelime ehehhehehehehehehehheheheh.👏🏻👏🏼👏🏼👏🏾👏🏿
.
.
.
.
.
Sasunaru bölümü...( ꈍᴗꈍ)
.
.
.
.
.
Ihm☝🏻artık medyalar da spoiler var...
( ꈍᴗꈍ) bizim mal duygularının farkına varmaya başladı<( ̄︶ ̄)>

___________________________________________

Naruto hastaneden çıktıktan sonra evine doğru adımlamaya başladı. Genel kontroller için gittiği hastanede hastalığıyla ilgili yeni bilgiler ediniyordu. Mesela bunun sadece Uzumakiler de görünen taukonome hastalığı olduğunu öğrenmişti. Bunu daha çok Karinden öğrenmiş ve Tsunadeye bildirmişti, oda araştırmaya başlamıştı. Öğrendiklerinde göre aynı dönemde yaşayan 5 Uzumakiden biri illa ki bu hastalığa yakalanıyor dayanıklılığına göre 5 yıl aralıklı bir sürede ağır yara aldıktan sonra yaşayabiliyordu.Naruto ağır yara almıştı... Ve ölecekti, çözümü yoktu hastalığının. Uzumaki laneti Uchiha lanetine benzerdi, farkları Uzumaki laneti sevgiden doğar sevgi getirir seveni zehirlerken Uchiha sevgiden doğar nefreti getirirdi. İki klan da sevmek istemezdi bu yüzden. Acı beklerdi onları, sevince...

Naruto, Sasukeyle ettikleri savaştan sonra hırslanmıştı, çünkü... 3 yıl boyunca çalışmaları'nın ardından ona bir gıdım bile yaklaşamamış gibi hissediyordu. O güçlüydü, o bir Alphaydı ve en önemlisi arada bedenine vuran sancıların işkencesine çekmiyordu, sürekli gelen halsizlik hissiyle cebelleşmiyordu, bedeni yavaş yavaş çürümüyor, ruhunu harlayan ateş onu öldürmüyordu ya da içinde yaşayan bir varlık sürekli olarak kendi çakrasını emmiyordu.

Ne kadar itiraf etmese de kızgınlık dönemine girebilecek yaşa gelmişti Naruto. Ve şimdi ne yapması gerektiğini bilmiyordu, bir partneri yoktu ya da onun yanında durabilecek bir Omega. Tüm arkadaşları(Hinata hariç) Alphaydı. Kimseden ona yardım etmesini bekleyemezdi. Kim Uzumaki Narutoyla o şeyi yapsındı ki.{Uchiha Sasuke?
( '◡‿ゝ◡') }

Bekleyin bir saniye... Uzumaki Nanameyt çekinik olmasına rağmen bir omegaydı. Baskın olmasa da Narutoya yardım edebilirdi. Kardeşini nasıl unuttuğunu anlamadan köyde sarışın kızı aramaya başladı. Bulması hiçte zor olmamıştı, tahmin ettiği gibi Nanamety Konoha kütüphanesinde Uzumaki clanıyla ilgili kitapları inceliyordu.

"Oi, Nanamety?" Kızın yanına doğru yaklaştı ve kulağına doğru eğilip fısıldadı .

Nanamety kafasını kitaptan kaldırmadan fısıldayarak cevap verdi. "Hoş geldin Naruto. Sorun mu var?"

"Yardımına ihtiyacım var güzelim?"

Merakla kafasını arkasında duran abisine çevirdi. Naruto ondan pek bir şey istemezdi. Ne kadar yıllardır bir birbirlerinin yanında olsalar da {yaklaşık üç yıl kadar} duygularından bahsedip, birbirlerinden yardım istemekten çekinirlerdi.

Nanamety ne kadar Narutoyu kendine açmaya çalıştıysa da Naruto duygularından gram bahsetmemişti. Ya da ondan yardım istemez kardeşine yük olmak istemediğinden bahseder, huysuzlanırdı.

"Ne için?" Fısıldayarak sordu.

"Burada söyleme riskini alamayacak kadar gururluyum, o yüzden benimle gelsen iyi olur." Bir kaç saniye bakışmanın ardından Nanamety eline masada ki notlarını ve kitaplarını alıp Narutoyla birlikte kütüphaneden ayrıldı.

Köyün çıkışına doğru ilerlerken Nanamty iyice meraklanmış Naruto'nun gergin bedenini süzmüştü. Ne oluyordu bu çocuğa? Neyi vardı?

Lonely Love of an Omega (Sasu-Naru)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin