"Evin Gizemi."

678 78 78
                                    

Ben bu kitabı nasıl bitireceğim biri bana söylesin yav yazmak istediğim daha çok kitap var ama bunu bitirmek istemiyoğm ühüüğ

___________________________________________

Naruto'nun sözlerinden sonra küçük bir sessizlik oldu. Onun bebeği kabullenemediğini düşünüyorlardı. Kiba kolları'nın arasında küçücük kalan Naruto'yu kucağına doğru çekti ve uykunun kollarına kendini bırakmasın da ona yardımcı oldu.

Naruto derin uykuya dalmadan önce son bir kaç söz fısıldadı. "Kiba... Bodrum kata inmeyin. Onun dışında ikinci kattaki son iki oda ben ve Nanamety'nin diğer odalarda sizin. Rahatça kalabilirsiniz." Naruto uykunun kollarına kendini bırakırken Kiba'nın kucağına iyice sığındı.

"Artık uyusak iyi olur. Hava iyice karardı." Dedi Shikamaru sessizliği bozarak. Hepsi ayağa kalktı ve üst katlara çıkan merdivene ilerlediler. Ancak Sakura geride kalıp Bodrum'a inen kapıyı inceledi.

"Oi?! Bödruma bakmamız gerektiğini düşünmüyorsunuz? Tsunade-Sama Naruto'nun neler sakladığını öğrenmemiz gerektiğini istiyordu.

"Naruto gitmememiz gerektiğini söyledi Sakura. Yine bir şeyler karıştırıyorsun kes şunu." Sai sinirle konuştu.

"Ah hadi ama en fazla ne olabilir ki. Siz gelmiyorsânız bile ben gidiyorum." Bodrum'un kapısına doğru ilerledi ve kapıyı çekip açtı.

Kapı sanki bir Çakra mahzeni gibiydi. İçinde ki dolu çakra evin duvarlarına sarmal bir şekil'de yayılıyor. Her tarafı kaplıyordu. Ev her saniye farklı bir yere dönüşüyordu sanki.

Hepsi kucağında Naruto'yu tutan Kiba'nın etrafında ellerinde Kunailerle saldırıya hazır bir şekilde durmaya başladılar.

"N'oluyor?!" Neji Byakuga'nı açarken endişeyle bağırdı. Naruto uyuyordu ve Kiba da onu kucağında taşıdığı için korumasız dı. Ve Naruto hamileydi. Ona bir şey olmasına izin vermezlerdi.

Sonunda çakra dağılımı durduğunda ve her şey yerli yerine oturduğunda kendilerini bir köyün girişinde buldular. Kocaman bir tabela başlarının üzerinde asılıydı.

"Uzumaki Köyüne Hoş Geldiniz"

Bu da neyin nesi? Uzumaki klanı demekle neyi kastediyordu? Bir anda Naruto'nun evinden buraya nasıl gelmişlerdi?

Kiba kucağında ki Naruto'nun irkilerek uyanması ile ilk kendine gelen oldu. Naruto etrafına uyku sersemi bir şekilde bakınıp ne olduğunu anladığında korkuyla gözleri parladı. "Size Bodrum'a gitmeyin demiştim!"

-------------

Uzumaki Klanın dan geriye sadece 47 kişi kalmıştı.
Naruto ve klan birbirini ilk defa 3 yıllık antrenman'ın ilk yılında görmüşlerdi.
İlk buluşmaları öylesine korkutucu ve kaos içindeydi ki. Kimse karşısında ki kişinin onların prensleri olduğunu fark edememişti.
Naruto ve Uzumaki klanı sonunda birbirleriyle anlaşmayı başardıkları da, kim oldukları'nın farkına varmışlardı. Naruto kendi aptallıgina yanarken klan ise nasıl prenslerini fark etmedikleri ne yanıyordu.
Naruto tüm o insanların sırtında ki kocaman Uzumaki ablemi ni nasıl fark edememişti bilmiyordu.
Naruto'ya onun prens olduğunu, Uzumaki Klanının ana ailesinden kalan tek kişilerin o ve ikizi olduğunu anlattıkların da Naruto onları bırakmayacağını anlamış ve kendisiyle gelmelerini teklif etmişti.
Klan seve seve bunu kabul ederken nerede kalacaklarını düşünmeye başlamıştı hile Naruto.
Nanamety ve ikisi Konoha köyünün yakınlarında bir yerde kocaman bir ev yapmış Uzumaki mühürlerinden birini kullanarak eskiden Dalga köyü olarak bilinen ancak şimdi bir harabe olan yeri ve evin bodrum'unu birbirine bağlamıştılar. Böylece ne uzumaki Klanı prens'lerinden ayrı kalacaktı ne de Naruto'nun aklı ona güvenen onca insanda kalacaktı.
Naruto ve Nanamety dalga köyünün harabelerini düzeltmiş tekrar bir köy haline getirmişti.

---------------

Naruto ve arkadaşları Uzumaki Köyü'nün kafesinde oturmuşlar dı. Neji ve diğerleri sarışın çocuğu sakinleştirmeye çalışıyorlardı. Delirmiş gibiydi Naruto, oldukça kızgın dı. Onlara Bodrum'a dokunma malarını söylemişti.

"Sakin ol Naruto, ayrıca hepimizin bir açıklamaya ihtiyacı var?" Ten Ten kibar hareketlerle Naruto'nun omuzlarına masaj yaptı. Hamileliğe iyi geldiğini duymuştu bu hareketin. Naruto'nun gevşeyen bedenini fark ettiğinde duyduğu bilginin doğruluğundan emin oldu.

"Burası savştan sonra kalan tüm Uzumaki lerin evi. Benim evimin bodrumu ve burası birbirine bağlı. Sokaktan gećen herkes bir Uzumaki. Ve ben..." Naruto arkasında ona masaj yapan Ten-Ten'e doğru yaslandı. "Ben buranın prensiyim.-"

"O da ne demek Naruto-Kun?!" Lee şokla bağırdı. Her biri transa girmiş gibiydi, şok içindeydiler.

"Anlatacağım. Sakin olun... Uzumaki Klanı Hyuuga klanı gibi iki ayrı aileye ayrılıyor. Ana aile ve yan aile. Ana aile yıllar önce, gücünden korkulduğu için köyler tarafından yok edildi. Ana aileden kalan son kişiler ben ve Nanamety. Bu yüzden bize efendi ve ya prens/prenses olarak sesleniyorlâr. Yan aileyi koruma görevi bizde. Ben doğum yaptıktan sonra Uzumakiler ortaya çıkacaktı. Bir varis ve iki ana aile üyesiyle. Ayrıca Nanamety ve benim bazı özel güçlerimiz var. Bunları bilmenize gerek yok." Derin nefesler aldı. "Size Bodrum'a gitmeyin dememe rağmen neden kapıyı açtınız?"


Arkadaşları'nın gözleri tek bir kişi üzerinde toplandığında oda onların baktığı yere döndü. Haruno Sakura. Naruto'nun gözlerine hüzün bezendi. "Neden yaptın Sakura?" Kafenin içinde, tezgahın başında duran çocuğun çıkardığı seslerden başka hiç bir ses kalmamıştı o an. Sakura hafifçe yutkundu, ne diyecekti ki?

"Neden bana böyle davranıyorsun? Sana ne yaptım Sakura?!" Sesini fark etmeden yükselt mişti Naruto. O an Naruto'nun sesini duyanlar kafenin içine dalmış ne olduğunu anlamaya çalışmışlardı.

En önde duran oldukça yapılı bir Alpha öne atlayarak Naruto'ya doğru koştu ve hemen sandalyesinin arkasında durarak sarışından bir emir bekledim. "İyiyim Tsukke-Kun. Merak etmeyin. Bunlar benim Konoha köyünde ki arkadaşlarım." Tsukke bir kaç adım gerilemiş ama oradan ayrılmamaıştı. Naruto daha sakin bir şekilde önüne dönüp Sakura'dan bir açıklama beklemeye başladı.

"Bana- bana söyle... Ve sana böyle davranmayı bırakırım!" Sakura ayağa fırladı. Artık Naruto hakkında ki şeylerden oldukça sıkılmış gibi duruyordu.

"Neyi söyleyeyim Sakura." Naruto da ayağa kalkmıştı. Bir eli masada diğer eli belinde idi.

"Bebeğin babası kim?! SÖYLE BİZE!"

Naruto arkaya doğru sersemlediğinde Tsukke onu hemen belinden yakalamıştı. "Naruto-Sama iyimisiniz?!" Tsukke endişeyle sordu. Bir kaç şifacı Shinobi hemen sarışının yanına gelip ona bakındı.

"İyiyim, iyiyim sorun yok. Sadece sersemledim, hamilelikten dolayı olmalı." Uzumakilere sakinleştirdiğinde Sakura'nın Yeşilliklerine dikti kendi okyanusu bile kıskandıran mavilerini. "Uchiha Sasuke."

"Ne? Sasuke-kun ne?" Sakura anlamadığı için tekrarlarken, masadakiler nefeslerini tutmuş Naruto'nun yüzünü inceliyordu. Bu imkansızdı.

"Çocuğumun babası Uchiha Sasuke!"

___________________________________________

Eyş, gerçekten bu bölüm hiç içime sinmedi, ama paylaşıyorum hadi bakalım. Ramazan ayına girmiş bulunmaktayız, Allah hayırlı etsin diyorum. İyi Ramazan lar dilerim Ramenlerim.

Lonely Love of an Omega (Sasu-Naru)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin