Bölüm şarkıyla geçti amk!🤦🏻♀️
"İsim!" Adlı bölümün part ikisi gelecek ama bir sonraki bölümde.
Medya♥️Me
___________________________________________kalbinde ki heyecan Naruto'yu delirtmek üzereydi. Arkadaşlarına gerçek kendini gösterecekti sonuçta. Onun hakkında ne düşüneceklerdi? Kim bilir.
Sonun da evinin olması gereken alana geldiğinde durdu, yaptığı koruma Jutsularını bozarken elleri titrediği için bir çok kez hata yapmıştı. Bu da fazladan Chakra harcamasına sebep olmuştu. Kurama ona kendi Chakrası ile yardımcı oluyordu. Kocaman Dubleks kendini gösterirken beliren bahçe kapısından içeri adımını attı.
Eve girdi ve her zamanki rutinini gerçekleştirdi. Sakin kalmaya çalışıyordu böylece arkadaşları onun anladığını fark etmezdi, aslında fark etselerdi de pek bir değişim olmazdı. Yinede bilmiyormuş gibi yapmaya devam etti.
Üstünü değiştirip üzerine short ve atlet giyindi, evden çıktı kapıyı hafif aralık bırakarak arka bahçeye doğru yürümeye başladı. Çıplak ayaklarını kasındıran çimenlerde dolayı küçük kıkırtılar bıraktı havaya.
Arka bahçe her zaman ki gibi cıvıl cıvıldı. Naruto müzik malzemelerinin olduğu kısma doğru yol aldı. O kısmı kendisi için hep bir cennet olmuştu.
Naruto şarkı söylemeye bayılırdı, şarkılar duygularının yansıması gibiydi, şarkı söylerken istediği gibi dağıtabilir. İstediği gibi ağlayabilir, gülebilir, bağırabilir, çığlık atabilirdi... Kendisi gibi olurdu.
Baterinin başına geçti. Kenarda duran mikrofonu ve hapörleri bir birine bağlayarak çalışıp çalışmadığını kontrol etti. Oldukça iyiydi, başlayabilirdi artık. Heyecan bedenini kavururken arkadaşlarının onu gizlice dinlemesi hoşuna gitmedi. Bu yüzden hafifçe boğazını temizledi,
"Oi! Oradan gizli gizli dinleyeceğinize gelin ve şu puflara oturun." Arkadaşlarına seslendi.
-----------
Chunnin olmalarına rağmen fark edilmenin ve bunun farkına varmamaları'nın şokunu yaşamayı bir kenara bırakabildiklerin de Naruto'nun yanına ilerlediler.
Naruto karşısında 11 kişi görmeyi beklemediğinden şok oldu. "Gerçekten hepinizin gelmesine gerek varmıydı ki? Nereye gittiğini düşünüyorsunuz Ttebayo?!"
"Üzgünüz." Dedi Sai herkes adına konuşarak. Diğerlerinin utançtan ağızlarını açacak hali yok gibiydi çünkü. "Godaime senin nereye gittiğini merak ettiği için, takip emri verdi. Ama hangi takım olduğunu söylemediği için hep birlikte gelmeye karar verdik."
Naruto kafasını önemli değil anlamında salladı. Daha sonra ise gözlerini, tek tek puflara yerleşen arkadaşlarında gezdirdi. Gözü ona sanki garip ve iğrenç bir şey görmüş gibi bakan Sakuraya takıldı. "Sorun mu var Sakura?"
Etrafta derin bir sessizlik oldu. Naruto ilk defa pembe saçlı kıza Sakura olarak seslenmişti. Sakura bunu duyduğunda kaşlarını çatmış ama görmezden gelmeye karar vererek lafını devam etti. "Bu şeyler senin mi, yani çalabiliyor musun. Ve-" gözleri Naruto'nun arkasında duran Sasuke ve kendisinin yüzlerinin yarısının bulunduğu koca resmi gösterdi. "Bunu sen çizmiş olamazsın değil mi?"
Naruto arkasında ki çiziminde burukça gülümsedi. "Ben çizdim... Ve burada tüm herşey benim müzik aletlerini çalabiliyorum yani." Önüne döndü. Hafifçe gülümsedi. "Siz beni 'gizlice' izlemeye devam edebilirsiniz. Ben biraz bateri çalacağım. Rahatsız olursanız ön kapı açık eve girebilirsiniz."
Hepsi onay verince bateriye döndü. Önünde ki mikrofonu yerine yerleştirdi. Derin bir nefes aldı. Bateri çubuklarını her davulun üzerine vuruşunda çıkan ses onu etkisi altına alma başladığında sözlerini haykırmaya başladı;
Nehir gibi, nehir gibi, sh-
Like a river, like a river, sh-
Nehir gibi, nehir gibi, sh-
Like a river, like a river, sh-Nehir gibi, nehir gibi
Like a river, like a riverKapa çeneni ve beni bir nehir gibi koş
Shut your mouth and run me like a riverNasıl aşık olursun
How do you fall in love?...
🏳️🌈_____________________________________🏳️🌈
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lonely Love of an Omega (Sasu-Naru)
FanficUzumaki Naruto Konoha köyünde yaşayan genç bir Omega'ydı. Naruto Omega olmasına rağmen kendini Alpha gibi göstererek üzerinde ki baskıyı biraz azaltmak istedi. Ancak bir gün, aşık oldu. Olmaması gereken birine... Uchiha Sasuke'ye. Naruto'nun kalan y...