___________________________________________
Naruto ve Jiraiya yolculuğa çıkmadan önce köyde geçirdikleri son gündeydiler. Naruto'nun yarasından sadece hafif izler kalmış, ağrısı yok olmuştu. Jiraiya, Naruto eşyalarını toparlasın ve arkadaşlarına veda etsin diye onu rahat bırakmış şimdi Tsunadeyle birlikte bankta oturmuş birer içki yudumluyordu.
Şişesinin dibindeki içkiyi de bitirdikten sonra, derin düşüncelere dalmış kadına döndü. "Ne yapmayı planlıyorum Tsunade?"
Düşüncelerinden yarım yamalak ayrılan kadın anlamayarak Jiraiya ya baktı. "Ha?"
"Nanamety*² hakkında, ne yapacaksın?" Karşısında ki kahverengi gözlerin solduğunu hissetti Jiraiya.
"Bilmiyorum. Ancak Naruto gitmeden önce onunla tanışsa güzel olur. Yoksa üç yıl onu beklettiğimiz için Uzumaki lanetine uğrayacağım." Şakayla karışık lafın ardında büyük bir acı vardı.
"Yarın yola çıkıyoruz, eğer istersen şimdi gider ve onu alırım, ofisine getiririm ve orada Naruto'yla tanışırlar?" Jiraiya umutla baktı kadına, "Hem belki o da bizimle antrenmana çıkar, o iki veledi geliştirmek istiyorum, en azından abisiyle vakit geçirmeli, şu son beş yılda."
"Tamam onu getir." Bu son sözlerden sonra Jiraiya ortadan kayboldu ve 13 yaşında ki kızı almak için yola koyuldu.
_________________*******__________________
Naruto oldukça uzun uykunun ardından enerjik bir şekilde uyanmış, dostlarına veda etmesi gerektiğini bildiği için hızla giyinip sabah işlerini hallettikten sonra evden çıkmıştı. Belirledikleri gibi Konoha'nın parkında buluşmuş güzel bir piknik yapmak için kurulmuşlardı. Sakura orada değildi çünkü Naruto'nun Sasuke ye olan hislerini kıskanıyordu. Ve çoğu köylü gibi onun bir canavar yada aptal olduğunu düşünüyordu.(Bu yazar Sakura'yı sevmiyor🙃) Onun dışında herkes buradaydı. Konohamaru, Mogei ve Udon da dahil.
Naruto'nun parka girdiğini ilk gören Konohamaru olmuştu. "İşte geldi!" Narutoya doğru koşup üzerine atladı ve abisine sıkıca sarıldı.
"Oi! Konohamaru, ne bu sarılmalar falan T'tebayo?" Hafifçe kıkırdadı ve oda kardeşine sarıldı.
Ayrıldıklarında zaten daha önce kurulmuş olan sofraya oturdular ve Naruto'nun veda partisi başlamış oldu.
___________________________________________
Sarı saçlarından akıp giden rüzgar yüzüne vurdukça içindeki korku artıyordu. Kardeşine kavuşacağını öğreneli sadece 5 dakika olmuştu ve o şimdiden üşümeye başlamıştı sanki. Mutluydu, evet ama korkuyordu, ya ona kızarsa diye, ya onu sevmezse, onu istemezse diye korkuyordu. Sonuçta, istemeyebilir di. Onu onca yıl acıyla baş başa bırakmış birisini neden istesin di ki Naruto.
Jiraiya kızın titremeye başladığını fark edince neden olduğunu anlaması iki saniyesini almıştı. "Oy! Nanamety, korkuyorsun değil mi?"
Kız kafasını bir hışımla adama çevirdi, "Bana bak Ero-Sennin, neyden korkacakmısım ben?! HA?!" Mavi gözler siyahlara dik dik bakarken adam bir adım geriledi.
Ama lafından dönmedi, "Naruto'nun seni kabul etmeyeceği den korkuyorsun değil mi?" İlk başta itiraz edecek gibi görünen kızın gözleri doldu, ağzını açtı ve kapattı bir kaç kez bunu tekrarladık tan sonra pes edip Jiraiya'nın güven dolu kollarına düştü.
"Onu o kadar acının içinde yalnız bıraktım ve o hiç beklemediği bir anda karşısında bir ikiz bulunca ne düşünecek ki? Beni istemeyecektir, istememeli zaten."(Kendi kurgum da ağladığım için kendimi tebrik ediyorum...)
"Böyle düşünerek Narutoya hakaret etmiş oluyorsun, biliyormuydun?" Sarı up uzun saçları sevdi Jiraiya.
Nanamety hemen kafasını kaldırıp siyah gözlere baktı. "Nasıl?" dedi sadece, nasıl ona hakaret edebilirdi ki. Cümlesini tarttı kafasında, hayır emindi ona hakaret etmemişti.
"Naruto'nun tek hayali bir aileye sahip olmaktı, bir anne bir baba belkiyse bir kardeş ama o hiç bir zaman bunlara sahip olamadı. Bir arkadaşa bile, şu an bile köylülerin onu dışladığı ve arkadaşlarının ona, o bir canavarmış gibi baktıkları zamanlar var. Bir arkadaş edinmişti onu anlayan bir arkadaş, Naruto onu kardeş gibi gördü ancak zamanla bu duygular şekillendi ve aşka evrimleşti. (Umarım böyle yazılıyor dur.) - Bakma bana öyle Naruto'nun duygularını kontrol eden ben değilim. Uchiha Sasuke. Naruto'nun bağ Kurabildiği Tek Kişi. Ancak Sasuke köyü terk etti ve Naruto onun peşinden gittiğinde küçük bir savaş verdiler daha sonra tekrar edilmek üzere söz verilen bir savaş. Korkunçtu. Naruto yıkılmadı ama, benimle birlikte 3 yıllık bir eğitime çıkıyor." Kızın yüzündeki ifadeyi çözmeye çalıştı. "Belki diyorum, sende gelirsin böylece Narutoyla birlikte vakit geçirebilirsiniz. Sonuçta geriye 5 yıl kaldı." Ortama çöken sessizlik can acıtıcıydı. Nanamety 13 yılın acısını çıkartırcasına mükemmel bir kardeş olacağına yemin etti kendi kendine.
"Yani demem o ki, Naruto seni görünce sevinçle üzerine atlayacak, Tsunade ona senden bahsedecek zaten ancak seni görene kadar buna inanmayacak tır. Hemen gitsek iyi olur o yüzden."
"Gidelim hadi. Jiraiya kızın elinden tuttuğu gibi ortadan yok oldular."
___________________________________________
*²; Naruto'nun ikizi.
İlk başta ismi NaruKo olacaktı ama vazgeçtim çünkü çok klasik ti.
Bir sonra ki bölüm Naruto ve Nanamety'nin tanışmasını okuyacağız umarım güzel olur.
Biliyorum kitap Sasu-Naru ama tamamen onlara odaklanmayacağım, etrafta gelişen olaylarda bizim için önemli olacak.
Neyse iyi okumalar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lonely Love of an Omega (Sasu-Naru)
FanficUzumaki Naruto Konoha köyünde yaşayan genç bir Omega'ydı. Naruto Omega olmasına rağmen kendini Alpha gibi göstererek üzerinde ki baskıyı biraz azaltmak istedi. Ancak bir gün, aşık oldu. Olmaması gereken birine... Uchiha Sasuke'ye. Naruto'nun kalan y...