Şey...Ben çok ani karar değişikliği yapan biriyim...Veeeh dedim ki hadi Sasuke'mizi biraz...Kıskandıralım😶 ne dersiniz?
Ve, şey artık medyalarda bölüme dair Spoiler paylaşayım mı? İstermisiniz?
___________________________________________
Naruto, yeni takım arkadaşları Sai'den haz etmediği gibi, o herifin Sasuke'ye bu kadar benziyor olması... onu, delirtiyordu. Kalbi onun yanında iyi değildi, odaklanamıyordu. Niye bu kadar benzemek zorundaydılar. Sai bir Alphaydı. Aynı takımında ki diğer iki kişi gibi. Sakura ve Yamato. Bu gerçekten Naruto için zor bir durumdu çünkü... Olur olmadık yerlerde diğerlerinin Feromonları onu mahfediyordu. Bu yüzden neredeyse 5 kez dengesini kaybetmişti. Neyse ki içinde ki Kyuubi onun bu kokulardan diğer Omegalar kadar etkilenmesini önlüyordu. Yamato Naruto'nun durumunu bildiği için elinden geldiğince bunu önlemeye çalışıyor kendi Feromonlarını hiç bir şekilde salmıyordu. Ama Sakura, sanki bunun Narutoyu tahrik ettiğini biliyormuş gibi sürekli yayıyordu. Ve bilin bakalım ne var...? Sakura baskın bir Alpha.
__________
Naruto, hemen ileride ki ışığa doğru koşturdu. O oradaydı... Hissediyordu, attığı son adımdan sonra yerdeki beton büstü görmeyip çarptı ve neredeyse yere düşmekten kendini zor kurtardı. Kafasını kaldırıp hemen önünde duran karanlık gölgeye bakmaya çalıştı. Gözlerinin kamaşması geçtiği an gördü onu. Uchiha Sasuke, sevdiği, aşık olduğu, belki de nefret ettiği çocuk, Uchiha Sasuke.
"Ki? Naruto ha?" Sarı saçlar, mavi gözler, çekici yüz hatları, narin bedeni(aradan geçen zamanda daha kabalaşmış olsa da), yanaklarında ki üçer çizgiyle, her zamanki gibi... Uzumaki Naruto, karşısındaydı. Yutkundu, derin nefesler aldı. Göğsünde ki sıkışmaya anlam veremedi, neydi bu şimdi? Niye ağrıyordu kalbi? Niye hızlı hızlı atıyordu böyle? Daha 1 saniye öncesinde yoktu böyle bir acı. ( ´◡‿ゝ◡')
Kısa bir konuşma geçti aralarında, ancak Sasuke nin anlam veremediği bir şey daha vardı. Omega feromonları hissediyordu. Oldukça yoğundu ama bastırılmış gibiydi. Kimden geliyordu bu saçma koku. Sakura olamazdı, o bir Alphaydı. (evet Alpha olduğunu bilmesine rağmen sülük gibi yine de Sasuke'ye yapışıyordu.) Sai denen çocuk nereden bakarsan bak bir Alphaydı, aynı zamanda yanlarında olan Yamato herifi de. Yoksa? Naruto...?
'Saçma sapan şeyler düşünüyorsun Sasuke, kendine gel ve şu çocuğu şurada gebert.' {ben burada n*h çektim, siz ne alemdesiniz? Sinir krizleri geliyormu bi?} geçirdi içinden. 1 saniye sonra Naruto'nun hemen önündeydi. Bir eliyle çocuğun omuzlarını sarmış diğer eliyle kılıcını tutuyordu. Çıkarıp kellesini kesmeye hazır şekilde. Naruto'nun boyu uzamış olsada Sasuke'den oldukça kısaydı.
"Bunca zaman, peşimden koşacağına, boş boş etrafta koşturacağın Hokagelik hayalini gerçekleştirseydin ya? Ha, Naruto?" Ne diyecekti? Sasuke bunu çok merak ediyordu. Pişmanım mı diyecekti, yapmamalımıydım mı diyecekti yoksa bundan memnun olduğunu mu söyleyecekti?
Ama Sasuke'nin hiç beklemediği kelimer döküldü Naruto'nun naif ve yumuşacık olduğuna yeminli olduğu dudaklarından. "Sevdiği kişiyi daha kurtaramamış birisi, nasıl olurda Hokage olur ki? Ha Sasuke?"
___________________________________________
Eeee, istediğiniz sahne var mı? Varsa yazın lütfen.
Bir sonraki bölüm bıraktığım yerden mi devam edeyim ya da zaman atlaması olsun mu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lonely Love of an Omega (Sasu-Naru)
FanficUzumaki Naruto Konoha köyünde yaşayan genç bir Omega'ydı. Naruto Omega olmasına rağmen kendini Alpha gibi göstererek üzerinde ki baskıyı biraz azaltmak istedi. Ancak bir gün, aşık oldu. Olmaması gereken birine... Uchiha Sasuke'ye. Naruto'nun kalan y...