İki bölüm üst üste attım flop bırakmayın he.
___________________________________________
Neden burada olduğuyla ilgili hiç bir fikri yoktu. Neden burada bu halde olduğuyla. Kırık dökük ahşap evin çatısından dökülen tozlara baktı. Çöktü çökecek gibi görünüyordu. Ama nereden baksan köküne kadar sağlamdı. Uzumaki Klanı... Nasıl bir lanete sahipti böyle?
______________________
Naruto içeriye attığı ilk adımdan sonra bedeninden ayrılan sihrin akışını hissetti. Sanki eski püskü ev ile bir bütün olmaya çalışırcasına uçuşuyordu etrafında. Çakrasının gittikçe azaldığını hissetti, dengesini kaybetti ve dizlerinin üzerine çöktü. Nanamety ile gittiği Konaha yerel kütüphanesinde Uzumaki Klanı ile alakalı oldukça değişik bilgiler edinmiş, öğrendiklerinde sonra ise bir saniye bile durmadan Konohadan çıkıp dalga ülkesinin arayışına başlamıştı. Ne var ki dalga köyünü bulmak oldukça kolay olmuştu. Normal biri olsa asla bulamazdı belki ama, Uzumakiler dalga köyünün ana yapısını oluşturan klandı. Daha doğrusu dalga köyü direkt olarak Uzumaki Klanına aitti taaki diğer köylerin shinobileri Uzumakilerin gücünden korkup onları yok edene kadar.
Dalga köyüne girmek oldukça kolay olmuştu ancak klan evine girmek. Bir işkence gibiydi. Ev sizin çakranızı ölçer ve Uzumaki olup olmadığınıza emin olurdu. Eğer Uzumaki değilseniz... Ölürsünüz. Naruto kalan son bir kaç Uzumakiden olarak elbette bu testi geçmişti ama bu çakrasının emilmesi den dolayı zayıfladığı anlamını değiştirmiyordu. Az önceki halinden eser kalmayan eve göz gezdirdi, nefes nefese yattığı yerden. Şimdi hep yeniydi. Parıl parıldı, yıllardır kullanılmamışlığından eser yoktu. 'Muhtemelen yıllar sonra ilk defa bir Uzumaki görmeye karşı tepkisi.' diye düşündü Naruto. En azından çakrası boşa gitmemişti.
Kendini toparlayabildiğini hissettiğinde ayağa kalktı ve önündeki tonlarca kapıyı geçip koridorun sonundaki odaya ilerledi. Annesinin odasına. Heyecan tüm bedenindeydi. Onun kim olduğunu öğrenebilirdi. Evet yapabilirdi, tek ihtiyacı olan annesi olduğunu var saydığı kadının her hangi bir eşyasıydı. Böylece Tsunade ona yardım edebilirdi. Evet yapabilirdi. Kapının önüne geldiğinde, beyaz ahşabın üzerine kazınmış yazıya baktı, Uzumaki Reito.
Uzumaki Reito o doğduktan 1 hafta sonra 3 Mizukage tarafından öldürülmüştü. Ve Naruto doğumundan sonra yada o gün ölen Uzumaki Reito dışında kimseyi bulamamıştı.
Şu saçmalıkları hepsine kardeşi ve lanet olası biricik aşkı Uchiha Sasuke için katlandığını inanamıyordu.
___________________________________________
Kafalarınız allak bullak oldu. Ama dayanın bir sonraki bölüm anlarsınız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lonely Love of an Omega (Sasu-Naru)
Hayran KurguUzumaki Naruto Konoha köyünde yaşayan genç bir Omega'ydı. Naruto Omega olmasına rağmen kendini Alpha gibi göstererek üzerinde ki baskıyı biraz azaltmak istedi. Ancak bir gün, aşık oldu. Olmaması gereken birine... Uchiha Sasuke'ye. Naruto'nun kalan y...