Performans ödevlerini s****mem icin tek bir sebep söyleyin.
Ve...
destek veren beğenip, yorum yapan ve takip eden tüm tüm herkese çok teşekkürler 🌸
___________________________________________
Sarı saçları rüzgarın esintisinde savrulurken, derin nefesler verdi. Uzun zaman olmuştu.
Köyün kapısından içeriye attığı ilk adımdan sonra kendini tutamamış koşturmaya başlamıştı. Özlemişti burayı. Kapının girişinde ki baraka da oturan iki görevli Naruto'nun gelişini gördüklerinde heycanla ayağa fırlamışlardı. Uzumaki Naruto'nun gelişini dört gözle bekleyen bir kaç shinobiden biriydiler.
Naruto köyde koştururken aklında ki tek şey -daha doğrusu kişi- Nanamety'di. Onu bulmalıydı, onu özlemişti, ona sarılmaya ihtiyacı vardı.
Köylülerin dikkatini üzerine çekmekte her zaman başarılı olmuştu Naruto, yaramazlıklarıyla olsun, kişiliğiyle olsun... Ama şimdi, insanlar onu on altı buçuk yılın ardından ilk defa onu görmek istedikleri için, ona bakıyorlardı. Bazılarının yüzünde bir gülümseme bazılarındaysa bir tiksinme ifadesi vardı. Ama Naruto bunu düşünemeyecek kadar ikizine odaklanmıştı.
Hokage binasının önünden geçerken o anda kapıdan çıkan birine çarptı ve o kişiyle birlikte yere kapaklandı. Üzerlerinde ki bakışları hisseden Naruto hemen kalkmaya yeltense de altında kalan kişinin gözleriyle buluşunca olduğu gibi kaldı. İki aynısından mavi göz birbirini delip geçti. Uzun zaman sonra bir birlerini görmek iki kardeşe de iyi gelmişti.
"Nana-mety?"
"Naruto?"
"Döndüm."
İki kardeşte toparlanmaya yeltenmeden yerde uzanır halde birbirlerine sıkıca sarıldılar. Yanlarına yaklaşan Jiraiya geniş bir kahkaha patlattı. "Yatmayın öyle yerde, üşüteceksiniz ha!"
Bir dakikalık kalkma çalışması seansında sonra, ayaklanmayı başaran ikizler yine birbirlerinin kollarını buldu. Nanamety özlediği abisine sıkıca sarılırken tek düsunebildiği onun kokusunu ne çok özlediğiydi. Narutoysa... Naruto onu her şeyiyle özlemişti. İki sarı saçlı çocuk bir birinden ayrılmak için kendileriyle büyük savaşlar vermişti. Sonunda bunu başardıklarındaysa hızlı hızlı Jiraiya ile birlikte Hokage ofisine ilerlediler.
_______________
*Zaman atlamalarııı~~*
Neden burada olduğuyla ilgili hiç bir fikri yoktu. Neden burada bu halde olduğuyla. Kırık dökük ahşap evin çatısından dökülen tozlara baktı. Çöktü çökecek gibi görünüyordu. Ama nereden baksan köküne kadar sağlamdı. Uzumaki Klanı... Nasıl bir lanete sahipti böyle?
___________________________________________
Kısa oldu ama...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lonely Love of an Omega (Sasu-Naru)
FanficUzumaki Naruto Konoha köyünde yaşayan genç bir Omega'ydı. Naruto Omega olmasına rağmen kendini Alpha gibi göstererek üzerinde ki baskıyı biraz azaltmak istedi. Ancak bir gün, aşık oldu. Olmaması gereken birine... Uchiha Sasuke'ye. Naruto'nun kalan y...