0-Kurumi-0 (buraya ne yazmam gerek bilmiyorum?) İthaf ediyorum.
---------------
Bölümün iki başlığı var vay anasını.
Medayada ki karakteri ben tasarladım. Sonra fark ettim ki bu hayalimde ki Narutoya biraz benziyor. Yanaklarında ki çizgiler yok ve yüz hatları daha ince o kadar. Saçlar tabi anime olduğunda daha sivrimsi, ama insan halinde dalgalı aayy coksevdim.
Wattpad beni hesabımı silmekle tehdit(uyarı) etti, garip hissediyorum. Ne bok yedim diye düşünüyorum şimdi.
___________________________________________
Loş ışığın altında uzanıyor tavanın küflenmiş yüzünü inceliyordu. Kahverengi olmaya yüz tutmuş kuru kana bakarken iç çekti... Çok huzursuzdu, ne kadar antrenman yapmış etrafı yakmış ve insan öldürmüşse de içinde ki huzursuzluk yok olmamıştı. Çakrasından bir parça onun bedenini terk etmiş gibiydi. Çok küçük bir parçaydı fark edilmesi zordu... Ama yine de yoktu! Öylece yok olmuştu. Vehuzursuz olmasının başka bir nedeni, hayatında ki en büyük hatayı yapmış olmasıydı, muhtemelen...
Naruto'yla sevişmişti. Hemde ikisinin de kızışma da olduğu bir anda, prezervatif kullanıp kullanmadığını hatırlamıyordu. Ya hamile kalırsa, dedi kendi kendine. Ayağa kalkmayı denedi, bedeninde ki uyuşukluk gitsin istiyordu biraz. Bu his onu yiyip bitiriyordu sanki
Karin'e haber vermek için odasının yolunu tuttu. Karanlık koridorlarda geçerken ezberlediği yolda tanımadığı silüetler dolanıyordu sanki, etrafını kolaçan ediyor gibiydiler. Yanından geçen siyah kargaya kaşlarını çattı ve giriş kapısının açık bırakıldığını düşündü. Başka türlü nasıl içeriye girebilirdiler ki?
Karinin odasının önünde durduğunda iç çekti. Tuhaf şeyler oluyordu etrafında ve tuhaf səyler de yapıyordu. Kapıyı bir kaç kez çaldı, kahverengi kapı açıldı ve içeriden bir adet gecelikleri'nin ičinde uykulu ve dağınık bi halde kapının ardından belirdi.
Gözlerini ovalarken, "Ne var Sasuke? Niye uyandırdım beni?" Mızmızlandı.
"Uyku tutmadı, hava almak için dışarı çıkacağım." Karin'den bir cevap beklercesine kızın yüzüne baktı. Karin, Sasuke'nin yüzüne aval aval bakmaya devam etti. Kızın bir saniye sonra gözleri kapandı ve çocuğun üstüne düştü. Sasuke kızı kollarına aldı ve yatağına götürdü. Kızı habe vermek adına kaldırdığı yere yatırdı ve üstünü örttü.
Yataktan uzaklaşmak için arkasını döndüğünde yerinde biraz hareket edip ona oturması için boş alan bırakmış bir Karin tarafından bileğinden yakalandı. "Otur biraz konuşalım." Dedi Karin uykulu ancak biraz öncekinden dinç bir sesle.
"Ne konuşacağız Karin?" Dedi Sasuke kızın kendisi için açtığı alana otururken. Kıza doğru döndü.
"Naruto'yu hiç ziyarete gittin mi?" Diye sordu Karin. Tek kaşı havalanmış dudakları büzülmüştü.
"Hayır." Dedi soğuk ve sade bir sesle.
"Ne?! Neden? Gitmen gerekirdi Sasuke. Sende o da çok iyi biliyorsunuz ne bok yediğinizi git ve onunla bunu konuş, kabullen! Yoksa asla çıkamazsın bu işin içinden. Kafanı kemirir durur!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lonely Love of an Omega (Sasu-Naru)
FanficUzumaki Naruto Konoha köyünde yaşayan genç bir Omega'ydı. Naruto Omega olmasına rağmen kendini Alpha gibi göstererek üzerinde ki baskıyı biraz azaltmak istedi. Ancak bir gün, aşık oldu. Olmaması gereken birine... Uchiha Sasuke'ye. Naruto'nun kalan y...