Časť 1.

350 18 0
                                    

Keď môj nevlastný otec zložil telefón oblial ma studený pot. A je to tu. Videla som na ňom že žiadne dobré správy mi asi nepovie.

,,No tak ma už nenapínaj, aké sú výsledky?'' zhlboka sa nadýchol ,,Zajtra sa máš prihlásiť v nemocnici'' odmlčal sa ,,tam sa už dozvieš viac,choď sa teraz zbaliť dobre?'' to je všetko čo mi povie? ,,To je všetko?" ,, O1 bude obed" aha.

Bez slova sa otočím a idem po schodoch do svojej izby. Otváram skriňu a vyberám z nej kufor. Aj keď, chce sa mi vôbec baliť? Samozrejme že nie. Ľahnem si na posteľ a zapínam Mac. Ako prvé idem sa Facebook skontrolovať správy. Mám správu od Anny.

A: kde sa toľko flákaš?
M: rozprávala som sa s otčimom o tej nemocnici..
A: a?
M: idem tam :(
A: čože?? Nesranduj.. Kedy?
M: zajtra..
A: takže ti niečo našli?
M: práveže neviem lebo otec mi nič nepovedal, len že zajtra tam idem
A: a na koľko tam ideš
M: ja netuším...prepáč už musím ísť potom sa ozvem.
A: okej a drž sa pa xx

Ráno keď nasadám do auta srdce mám až niekde v krku. Celú cestu je ticho. Zdá sa že otec je viac nervóznejší než ja. Keď vystúpime z auta otec mi pomáha s kufrom. Vychádzame do vnútra a mňa oblial studený pot. Takže toto bude môj nový domov? Ale nemocnica sa zdá veľmi moderná... Možno to nejak pretrpím. Na vrátnici nás otec nahlási a sestra nám už ukazuje kam máme ísť.

,,Tak Maribell toto bude tvoja izba nasledujúcich pár mesiacov" pár mesiacov?! ,,môžeš sa tu popozerať a zachvilu príde pán doktor dobre?" usmeje sa na mňa ,,Dobre" ,,A pán Cort mohli by ste na moment?" otec prikývne a nechajú ma v izbe samú.

Páni ta izba je fakt pekná, moderná. Pri dverách ako sa vchádza, na ľavo, sú ďalšie dvere tie asi vedú do kúpeľne. Oproti je presklenný balkón. Po krajoch sú modré závesy. Na ľavej strane sú dve moderné nemocničné postele a vedľa nich je ešte nočný stolík. Na pravej strane sú dve menšie skrinky. Asi na veci. A v strede je na stene zavesená plazma. Beriem si posteľ pri okne keďže obidve sú voľne. Ľahnem si na posteľ aby som vyskúšala aké sú matrace. No žiadna sláva ale čo som čakala.

Zrazu do miestnosti vtrhol, mam taký pocit, doktor. Hneď mi podáva ruku.

,,Maribell Cort však?

/Silence// N.H.Where stories live. Discover now