10. 12.
Už na tomto mieste kysnem mesiac. Pomaly ale isto sa mi blíži chemoterapia. Bojím sa toho ako čert kríža. Keď pomyslím že budem bez vlasov. Slzy sa mi hrnú do očí.
Z môjho premýšľania ma vyruší sestra.
,,Raňajky" ako vždy sa usmeje a odíde.
Tak sa pozrime čo máme dnes na raňajky. Ale čo, volské oko. Len tak zrazu? Ved vždy bol len maslový chleba. Počkať mám tu nejaký papierik. Pomaly ho otváram.
Myslím, že ti tie nemocničné raňajky musia už ísť hore krkom. Vybavil som ti niečo chutnejšie. Nehovorí sa nadarmo že raňajky sú základom dňa. Horan
No to ma podrž. On mi vybavil lepšie raňajky? Kam tým mieri? Toto je už vážne divné. Ale každopádne mu fakt ďakujem. Lebo vážne mi to maslo ide hore krkom.
Dojedám posledné sústo a ja zisťujem že takto dobre najedená som tu ešte nebola. Vypijem džús a vraciam sa späť do postele.
Rozmýšľam čo budem dnes robiť než ma zavedú do spoločnosti. Nič sa mi nechce. Ale asi pôjdem do sprchy. Už cítim že mám celkom mastné vlasy.
Vyberiem si čisté tepláky, teraz pre zmenu čierne a šedé tričko s krátkym rukávom.
Tak strašne som schudla. Zhozím sa keď sa zbadám v zrkadle. Ale stále nevyzerám ako anorektička tak to ma aspoň upokojuje.
Asi po hodine konečne vyjdem zo sprchy. Nechápala som ako sa niekto môže hodinu sprchovať. Teraz už chápem, cítim sa taká uvoľnená.
Asi si pôjdem poobzerať po nemocnici. Videla som tu jeden obchod pôjdem tam. Bez problémov ma pustili.
Obchod je preplnený samými blbosťami. Na začiatku jedlo. Tie nechutné bagety v sáčkoch, nechápem ako si to môže niekto kupovať. Potom sú sladkosti, jedlo pre diabetikov a tak. Ďalej sú tu šampóny a iné hygienické pomôcky. Nič zaujímavé. Tak si zoberiem aspoň oreo a pôjdem naspäť na izbu. Keď sa vraciam zbadám ho. Chcem mu ísť poďakovať za tie raňajky no mám smolu. Keď ma zbadá zahne do nejakých dverí. Sa mi snáď vyhýba či čo? No nič poďakujem mu inokedy. Vraciam sa na izbu a zapínam si televíziu.
Všade samé správy o tom že v Californii zúri tornádo. Koho to zaujíma? A zas skončím pri Vh1. Neviem čo ma baví na videoklipoch ale tak keď tam nič iné nieje.
Hrajú od Eda Sheerana Give me love. Tú pesničku zbožňujem. Mohla by som ju počúvať večne. Začnem si spievať. Zrazu sa cítim inak. Neviem ten pocit opísať ale viem že mi to niečo pripomína. To ma desí.