Yirmi Yedi

897 52 231
                                    


12 k oldukkkkkkk🥳🥳🥳🥳🥳
Teşekkürler❤️

•Bilmeyenleriniz vardır diye söylemek istedim yeni bir kitabım var. Altay Bayındır ff yazıyorum profilimden bakabilirsiniz❤️

Bölüm sınırımız 25 vote ve 160 yorum (bölüm normalden bi tık kısa olduğu için sınırı da azalttım) tüm okuyucularımdan vote ve yorum bekliyorum❤️❤️

— — —

"Llewella ben artık dayanamıyorum. Daha fazla içimde tutamayacağım."

Dorukhan derin bir nefes alıp devam etti.

"Bir süredir seni seviyorum."

Llewella şaşkınca Dorukhan'a bakıp hızlıca masadan kalktı.

Dorukhan da telaşlanıp kendini anlatabilmek amacıyla gitmek için hamle yapan Llewella'yı bileğinden tuttu.

Dorukhan'ın hareketiyle sinirlenen Llewella bileğini kendine çekip karşısındaki adama tokat attı. Gitmeden önce son kez gözlerinin içine bakıp "Bir daha sakın benimle konuşma Dorukhan." Dedi ve uzaklaştı.

"Anasını*sansür*!"

Dorukhan gördüğü kabusla aniden yatağından sıçradı. Bir önceki akşam Llewella ile güzelce yemek yiyip sohbet etmiş olsalarda bilinçaltı Dorukhan'ı rahat bırakmıyordu. Llewella'ya hislerini söylediğinde alacağı tepkiyi kestiremediğinden bu durumu kafasına çok takıyordu ve son zamanlarda her gece rüyalarında farklı yerlerde kıza hislerini söyleyip tekrar tekrar ondan tokat yiyordu.

Yemek yerken konu açılmış ve Tuna'yla aralarındaki arkadaşlık ilişkisinden bahsetmişti Llewella. Dorukhan bu konuda rahatlamıştı. Ancak Tuna'nın ona kendisinden daha yakın olması hala sinirini bozmuyor değildi.

Hızlıca üzerini değiştirip sırt çantasıyla birlikte arabasına binip tesislere geçti.

— — —

"Goooooooooooooool! Oğuzhan Özyakup attı 5-0 oldu sayın seyirciler. Beşiktaş rahat bir skorla Rizespor karşısında galibiyete koşuyor."

Llewella gol sevincini arkadaşlarıyla yaşayan Oğuzhan'a gülümsedi.

"Kız sende sevinsene bu ne tepkisizlik?"

Llewella, Sergen'e döndü.

"Hocam ben Beşiktaşlı değilim. Malum her galibiyetiniz bizim için eksi oluyor."

Sergen "Takım içinde hain varmış gibi hissettim birden." Dedi gülerek ve yardımcılarının yanına geri döndü.

Dorukhan çok kolay bir şekilde 6-0 kazandıkları Rizespor maçının ardından üzerini değiştirip Llewella'yı bulmak için soyunma odasından çıktı. Etrafa göz gezdirip koridorun sonunda dikkatlice bir yere baktığını farkedince yanına yaklaştı.

"Rizespor başkanına neden öldürücü bakışlar atıyorsun?"

Aniden arkasından gelen sesle irkildi Llewella ve nefret dolu bir sesle konuştu.

"Muslera geliyor aklıma, Andone, Emre Akbaba geliyor. Kemik sesleri geliyor. Savaş çanları çalıyor kafamın içinde. Elim ayağım titriyor."

"En iyisi sen adamı öldürmeden çıkalım şuradan."

Dorukhan, Llewella'yı sırtından hafifçe ilerletip stadın özel otoparkına çıkardı.

"Takım otobüsüne binelim mi yoksa burada diğerlerini mi bekleyelim?"

Querencia | Dorukhan ToközHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin