Otuz İki

784 56 327
                                    


Hellooooooooooo ben geldimmm  

Aşklar bjk basketbol altyapısından tanıdığı olan varsa bana yazabilir mii hayırlı bi iş var dskdmdjskdj

24 K OLMUŞUZ 24 İNANABİLİYO MUSUNUZ? ÇOK DUYGUSALIM ŞU AN 🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Yokluğumda neler oldu anlatın bakalım bu satıra

Bölüm sınırımız 39 vote ve 260 yorum geçtiğinizde yeni bölüm gelecekk :)

Hayalet okuyucularımdan da yorum bekliyorum🥺

İyi okumalaaaaar

"Llewella!"

Llewella iki gündür olduğu gibi asık suratlı bi şekilde Sergen'e döndü.

"Dinliyorum hocam?"

"İyiden iyiye alışmıştım ya ben sana. Burada kalsana sen."

Llewella'nın Beşiktaş macerasının son günüydü bugün. Eşyalarını masasından toplayıp takımla vedalaştıktan sonra tesislerden ayrılacaktı. Ve Sergen dahil tüm takım ona alışmıştı fazlasıyla.

Llewella'da hiç dışından söylemesede onlara alışmıştı ve ister istemez özleyecekti özellikle birkaç kişiyi. Sergen 'in işaretiyle çantasını masanın üzerinden alıp ardından tüm takımın toplandığı ortak salona indiler.

Herkesle kısaca konuşup sarıldı. Sıra daha iyi anlaştığı arkadaşlarına gelince yüzündeki buruk gülümsemeyle onlara da sarıldı.

Sarılırken "Takımdan ayrılıyorsun diye sakın nikahıma gelmemezlik yapmıyorsun bak." Dedi Necip.

Llewella güldü.

"Tarihe geçecek bir güne tanıklık etmeyi asla kaçırmam."

Daha çekingen bir şekilde Dorukhanla sarıldılar.

"Müsait olduğumuzda görüşürüz?"

"Tabi haberleşiriz."

O sırada Necip yanındaki Oğuzhan'ın kulağına eğildi.

"3 ayda manita yapamadık ya şunları bize de yazıklar olsun."

Llewella en son Sergen'e yaklaşıp sarıldı. Sergen gidiyor olmasına içten içe çok üzülmüştü. Llewella'yı kızı gibi görmeye başlamıştı. Gülümseyip "Arada uğra özletme kendini." Dedi.

Llewella el sallayıp gülümseyerek salondan çıktı. Ardından giriş kartını yönetime teslim edip tesislerden ayrıldı.

Llewella salondan çıktığından beri canı sıkkın bir şekilde koltukta oturan Dorukhan aniden dikeldi ve arkadaşlarının dikkatini çekti.

"Kararımı verdim ben artık Llewella'ya hislerimi söyleyeceğim."

Arkadaşları göz devirip sohbet etmeye geri döndüler. Dorukhan 62836283. Defa söylüyordu bunu ve daha hiç icraat görememişlerdi.

"Bu sefer ciddiyim yarın söyleyeceğim."

Sonunda dikkatlerini gerçekten çekebilmişti.

"Ne planlıyorsun, anlat bakalım?"

"Akşam yemeğine çağırayım işte şöyle lüks bir yere orada söylerim."

Utku göz devirdi.

"Yemin ederim romantiklik ve yaratıcılık sıfır bu çocukta."

"Ne var ya garanti yöntem işte?"

Utku boş boş arkadaşına bakıp konuştu.

"Sen cesaretini topla yeter. Gerisini bırak biz düşünelim."

"Pikniğe çağırsın orada söylesin?"

Hepsi Necip'e döndü.

"Aynen kardeşim bir de mangal yaksın Dorukhan beyaz atlet giyip?"

Necip fikriyle alay edildiğini anlamayıp devam etti.

"Of bahsetmişken bizde bir mangala gidelim canım ızgara çekiyor."

Oğuzhan, Necip'in ağzını eliyle kapattı.

Necip, Oğuzhan'ın elini itip konuştu.

"1 hafta sonra nikahım var benim. O yüzden benden çok mantıklı fikirler beklemeyin."

"Ne alaka?"

"Nikahım var cevaplayamam."

"Neyse onu boşverelim ciddi fikirler düşünelim."

Cenk aklına gelen fikirle gülümsedi. "Ece ve İstem'e soralım. En güzel fikri onlar verir."

"Mantıklı. Akşam sizde toplanıyoruz o zaman."

"Hem bebek sevmiş oluruz."

Antrenman çıkışı soluğu Cenk ve Ece çiftinin evinde aldılar. Yemeklerini peşlerinden atlı kovalıyormuşcasına hızla yiyip ardından İstem'i görüntülü aradılar. Bilgisayarı kamera hepsini görebilecek şekilde yerleştirip karşısına geçtiler.

"Dorukhan'ın platonik olduğu kızı biliyorsunuz yengelerim. Gaza gelmiş açılmak istiyor. Ama nerede ve nasıl açılmalı konusunda önerilerinize ihtiyacı var."

İstem çok kısa bir süre düşünüp konuşmaya başladı.

"Bakın şimdi..."

"Oha çok mantıklı fikir. Sağol yenge sende olmasan..."

Ece'nin yanında düşüncesizce konuşan Dorukhan'ı Utku öksürerek susturdu.

"Yengelerim sayenizde Dorukhan'ı da ilişki sahibi yapacağız. Teşekkür ederim ben onun adına."

Ece hınzırca gülümseyerek "Grubun tek bekarı olarak kaldığına göre sanada birini ayarlamak şart oldu Utkucuğum." Dedi. Ve İstem'e baktı.

Ece'nin düşündüğü ismi anlayan İstem'de gülümsemeye başladı.

"Aynı kişiyi düşünüyoruz değil mi?"

"Evet evet çok yakışır Utku'ya."

Utku daha konunun kendisine nasıl geldiğini anlayamamışken İstem ve Ece aday bile bulmuştu. Biraz daha sessiz kalırsa mevzu düğüne kadar gidebilirdi.

"Ee yengelerim ben bekar olarak gayet mutluyum sağolun. Hem annem tanımadığım kızlarla konuşmama kızar."

Ve Utku'dan bekleneceği şekilde iyi bahaneler üretirken birden saçmalamıştı.

"Hadi Dorukhan'ın konusuna geri dönelim."

"Senin konunu düşünmeye devam edeceğiz Utku."

Utku dudak büzüp Cenk'in yanına yaklaştı.

"Karını üzerimden çeksene ya. Zorla evlendirmeye çalışıyor."

"Hanımcıyım ben kardeşim. Ece'm ne derse o."

Utku göz devirip eski yerine tekrar oturdu.

Llewella hakkındaki planları tekrar gözden geçirip Cenk ve Ece çiftinin evinden ayrıldılar.

Yazmaya yazmaya unutmuşum çok kötü oldu 🥺

İnstagram: @ufaktozbulutu

Bölüm nasıldı? (Çok kötü ve kısa)

İstek, öneri veya şikayet?

Yorum yapmayı ve vote tuşuna basmayı unutmayınn❤️

Querencia | Dorukhan ToközHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin