Uzun bölümler geri döndüüü 🥳🥳Bölüm sınırımız 24 vote ve 140 yorum(Okuyan herkes 1 vote ve 2 yorum yapsa bu sınırın geçilmesi 24 saati bile bulmaz...)
"Şşt anlatsana dün akşam neler konuştunuz Llewella'yla?"
Antrenmanın sonuna kadar sormamak için zor dayanan Utku'nun sormak istediği soruyu Sergen sormuştu.
"Birbirimizi tanıdık biraz hocam. Bir de güzel yemek yapıyormuş denedim onayladım."
"Oh iyi iyi bizim iddia yatmadı şükür."
Sergen başka hiçbir şeyi dinlemeye gerek duymadan yanlarından ayrılıp diğer futbolcuların yanlarına gitti.
"Bu adam bana sadece para gözüyle mi bakıyor yoksa bana mı öyle geliyor?"
"Bence %98 para kanka geri kalanındada seviyordur ya."
"Arkadaşlar..."
Umut'un ani çıkışıyla grup şaşkınlıkla ona döndü.
"Saat üç yönünde Llewella bir adama sarılıyor."
"Şaka yapıyorsun? Yapmıyormuşsun."
Dorukhan, sarıldıktan sonra gülerek sohbet eden Llewella ve karşısındaki adama gözlerini dikti. Arkası dönük olduğundan yüzünü göremesede kuzeni olmasına imkan yoktu. Anne tarafından hiç kuzeni olmadığını, baba tarafından olan kuzenlerinin ise sarışın olduğunu biliyordu ancak bu adam kumraldı. Adam kendilerine doğru dönünce yüzünü görebildi.
"Kim olduğunu biliyorum bu adamın."
Dorukhan yutkunup devam etti.
"Eski sevgilisi..."
"Obaaa!"
"Dorki ciddi misin lan?"
Dorukhan başını sallayıp Llewella ve eski sevgilisi Tuna'ya bakmaya devam etti.
Llewella, Tuna'yı karşısında görünce oldukça şaşırmış ve mutlu olmuştu. Ayrılmalarının üzerinden neredeyse üç yıl geçmişti ve her ne kadar iyi ayrılsalarda Llewella'nın Türkiye'ye gelişi Tuna'nın ise İtalya'da kalması sebebiyle aylardır hiç yüz yüze görüşmemişlerdi.
Eski sevgiliyle arkadaş kalmak garip görünsede Llewella ve Tuna annelerinin çocukluk arkadaşları olması sayesinde tanışmış ve yakın arkadaş olmuşlardı.
Birkaç yıl önce birbirlerinden hoşlandıklarını düşünüp sevgili olmuş ama kısa bir sonra duygularını yanlış yorumladıklarını anlayıp arkadaşlıklarına devam etmişlerdi.
Dorukhan ise eski sevgili olduklarını Llewella'nın instagram hesabındaki tüm fotoğrafları incelerken birkaç sene önceki bir fotoğrafın yorumlarından öğrenmişti. Llewella da Tuna da birlikte olan fotoğraflarını hala silmemişlerdi.
Llewella "Hani dönmeyecektin Türkiye'ye?" Diye sordu Tuna'ya.
"Beşiktaş'ımdan teklif geldi kızım nasıl reddedeyim?"
"Seni çok özlemişim." dedi Llewella.
Tuna, Llewella'ya tekrar sarılıp hafiften saçlarını karıştırdı.
"Bana hala aşık olduğunu biliyorum canım."
"Kimin hala kimi sevdiği gayet açık, hasretime dayanamayıp ülkesine geri dönen beyefendi." Dedi gülerek Llewella.
"Seni ne özleyeceğim kızım kara kartalımı özledim döndüm."
"Kara kartalınızla size mutluluklar Tuna bey."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Querencia | Dorukhan Toköz
Hayran Kurgu"O gece sormuştun ya bana, uzaklığın en büyük yaraydı..." Querencia; İspanyolca insanın kendini en güvende, en güçlü ve evinde hissettiği yer. football içinde #1 Futbol içinde #2