Yirmi Üç

1K 47 136
                                    


ARKADAŞLAR 7K OLDUK🥺🥺🥺🥺🥳
Teşekkürler❤️

Ortalık karışıyor :)

Bu bölüm kısa olduğundan sınırımız 13 vote ve 70 yorum❤️

Dorukhan, gereğinden fazla lüks olan restorandan içeri girip garsonun yönlendirmesiyle uygun bir masaya geçti.

Beraberlikle sonuçlanan Antalyaspor maçının ardından Sergen'den güzel bir fırça yiyen Beşiktaş futbol takımı oyuncuları ve teknik ekip gecenin geç saatlerinde tesislerden ayrılmıştı.

Dorukhan'da tam eve dönmüş uyuyacakken telefonu çalmıştı. Ayça'nın uzunca ısrarları sonucu sırf kurtulmak için ertesi gün buluşmayı kabul etmiş ve şu an da Ayça'nın mesajında söylediği yerdeydi.

Ayça, belirttiği saatten uzunca bir süre sonra restorana gelip Dorukhan'ın karşısında durdu.

"Canım, sandalyemi çekmeyecek misin?"

Dorukhan isteksizce kalkıp prenses hazretleri oturabilsin diye sandalyesini çekti.

Ayça, Dorukhan'ın yanağını öpüp sandalyesine oturdu. Siparişler verilene kadar kısa bir süre sessiz kalıp ardından masanın üstünden Dorukhan'a doğru eğilip sorular sormaya başladı.

Ayça'nın gereksiz sorularından sıkılan Dorukhan kaçmak için bahane ararken telefonu çaldı. Ekranda Llewella'nın adını görünce masadan kalkmak için hamle yapsada Ayça kolundan tutup masada konuşmasını rica edince mecburen telefonu masada açtı.

"Dorukhan merhaba. Müsait misin?"

"Müsaitim tabi. Nasılsın?"

"İyiyim teşekkür ederim. Ben iki - üç gündür olan tavrımdan dolayı özür dilemek için aramıştım."

Dorukhan gülümsedi.

"Önemli değil Llewella. Olur arada böyle şeyler."

Ayça, Llewella adını duyunca telefondaki kızında duyabilmesi için özellikle yüksek sesle konuştu.

"Dorukcuğum kapatsana telefonunu birlikte geçireceğimiz zamandan çalıyorsun."

Llewella arkadan gelen kadın sesiyle kaşlarını çattı. Ardından "Kusura bakmayın rahatsız ettim sonra müsait olduğun zaman ararım."  Dedi.

"Llewella." Dedi Dorukhan telaşla.

"İyi akşamlar Dorukhan."

Llewella, Dorukhan'ında karşılık vermesini beklemeden telefonu kapattı.

Dorukhan, sinirlendiğini belli etmemeye çalışarak yemeğini yemeye geri döndü. Ya da dönmeye çalıştı. Çünkü masaya oturduğundan beri abartılı göğüs dekoltesini göstermek için defalarca kez öne eğilen Ayça fazlasıyla sabrını zorluyordu.

"Ayça hanım sizce de kıyafetiniz fazla abartılı değil mi?"

Ayça, en kibirli yüz ifadesini takınıp cevap verdi.

"Böyle elit yerlerde benimki gibi giyinilir tatlım. Ama eski kız arkadaşın hep paspal olduğundan bunu bilmiyor olman normal."

Dorukhan, bir kadına kötü sözler sarfetmek istemediği için Ayça'ya cevap vermeden garsondan hesabı istedi. Hızlıca gereken ödemeyi yapıp masadan kalktı.

Restorandan çıkmak üzereyken Ayça'nın ısrar etmesi üzerine bir duvarın önünde onun fotoğrafını çekip 'iyi akşamlar' bile demeden uzaklaştı.

Selaaaaaaaaaaaaam

Nasılsınız?

Bölüm nasıldı?

İstek, öneri veya şikayet? (Bir şeyler önerin yazacak şey bulamıyorum)

Yeni kitabıma bakmayı ve yorum yapmayı unutmayınn ❤️

Querencia | Dorukhan ToközHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin