9k olmamıza son 120 okunma🥳Önceki buçuk bölümün sınırı hemen geçildiği için devamı geldii
Bir dahaki bölümün çok daha uzun olacağını umuyorumBölüm sınırımız 21 vote ve 120 yorum❤️ (Yorum çok demeyin geçen bölüm gelmiş olan kadar istiyorum)
Dorukhan: Llewella selam
Dorukhan: Sana bir şey danışmak istiyorum
Dorukhan: Ayça sevgiliymiş havası vermeye çalışıyor ondan nasıl kurtulabilirim acaba?
Dorukhan: Bir önerin olur mu?
"Arkadaşlar ben yanlış görüyorum dimi? Dorukhan az önce platonik olduğu kıza kendinden hoşlanan başka bir kızdan bahsedip öneri istemedi."
Oğuzhan şokla Dorukhan'a döndü.
"Yemin ederim bu çocuktan bıktım. Tam düzelecek araları mal mal şeyler yapıyor."
"Ya Ayça'yla aramda bir şey olmadığını söylemiş oldum işte."
"Alo hocam, iddiayı kaybettik evet Dorukhan başaramayacak."
"Minik" Kartalişkolar, eline telefon alıp Sergen'i arayan Umut'a baktılar.
"Tamam hocam gönderiyorum yanınıza."
Dorukhan sorgular biçimde Umut'a bakıp "Ne diyor hoca?" Dedi.
"'Sıçarım onun mallığına. İki aylık maaş bastım asla kaybetmem. Gönder şunu yanıma.' Dedi kanka."
"Canım Hocam yine çok sevgi dolu."
Dorukhan arkadaşlarının yanından kalkıp Sergen'in odasına doğru ilerledi. Koridorda ilerlerken kolundan bir odanın içine doğru çekildi.
"Hocam napıyorsunuz korktum."
Sergen, Dorukhan'ın kafasına vurup "Sanki ırzına geçeceğim tavra bak." Dedi.
Dorukhan acıyan kafasını ovarak Sergen'in konuşmasını bekledi.
"Sen bu kızı ayarlayamayacaksın değil mi?"
"Hoca-"
"Sus, sus. Ben halledeceğim şimdi."
Dorukhan sevinçle Sergen'e sarıldı. Sergen, Dorukhan'ı ittirip odanın kapısını açıp çıktı. Kendi odasına doğru ilerleyip kapıyı açmadan önce "Sakatsın." Dedi.
Dorukhan sorgular gibi baktı.
"Ama sakat değilim hocam?"
"Sus sakatsın sen. Topalla."
Sergen kolunda Doruhan ile kapıyı açıp içeri girdi.
"Llewella yardım et."
Llewella sandalyesinden kalkıp Dorukhan'ın boşta olan koluna girip sandalyeye kadar yürümesine yardım etti.
"Llewella yarına kadar Dorukhan'a bakma görevini sana veriyorum. Hiçbir şekilde sağ ayağının üzerine basmasın."
Sergen, Llewella eşyalarını toplarken, Dorukhan'a göz kırptı. Biraz yalnız kalıp sohbet etmelerini sağlamaktı amacı. Ama nolur olmaz diye Doruk'un arkadaşlarının aniden evine gelmelerine karşı uyarması şarttı.
Llewella ve Dorukhan'ın odadan çıkmasını beklemeden Utkuların yanına indi. Planını anlatıp, akşam boyunca asla Dorukhan'ı aramamaları ve ziyaret etmemeleri için iyice uyardı.
Llewella koluna girdiği Dorukhanla birlikte yavaşça kendilerine yaklaşırken asla oyuncu olamayacağı garanti olan Umut, Flash tv oyunculuğuyla Dorukhan'a yaklaşıp "Kardeşim iyi dinlen bizi sensiz bırakma sakın." Dedi ağlamak üzereymiş gibi.
Oğuzhan, Llewella rol yaptığını anlamasın diye Umut'u geriye çekip Dorukhan'ın boş olan koluna girip kulüp binasından çıkmalarına yardım etti. Llewella, Dorukhan'ın arabasını getirmek için yanlarında ayrıldığında Dorukhan havadaki ayağını yere indirip yorduğu ayağını dinlendirdi. Uzaktan gelen arabayı görünce tekrar ayağını havaya kaldırıp acı çekiyormuşcasına bir yüz ifadesine büründü.
Llewella, Oğuzhan'ın da yardımıyla Dorukhan'ı arabaya bindirdi.
Nasılsınız?
Bölüm nasıldı? (Kısa dışında)
İstek, Öneri veya şikayet?
Yorum yapmayı unutmayınn ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Querencia | Dorukhan Toköz
Fanfic"O gece sormuştun ya bana, uzaklığın en büyük yaraydı..." Querencia; İspanyolca insanın kendini en güvende, en güçlü ve evinde hissettiği yer. football içinde #1 Futbol içinde #2