On Beş

1.4K 67 120
                                    


Bölüm sınırımız 19 vote ve 95 yorum❤️

"Dorukhan"

"Şşt Dorukhan"

"Baksana oğlum bana!"

Dorukhan dalgınca Sergen hocasına baktı.

"Buyrun hocam?"

"Hipodroma gidiyorum sana at almaya özel isteğin var mı diye soruyorum."

Dorukhan boş boş Sergen'in yüzüne bakıp "Hipodromda at mı satıyorlar hocam?" Diye sordu.

Sergen göz devirip Oğuzhan'ı yanına çağırdı.

"Manitasıyla falan küsse gidin barıştırın şunu yarına düzelsin."

Sergen uzaklaşırken yanından geçen Utku'yu durdurdu.

"Rize- Cimbom maçı nasıl biter?"

Utku bilmişçe gülümsedi.

"2.5 üst biter hocam."

Sergen, Utku'nun sırtına 'aferin evlat' dercesine vurup yoluna devam etti.

Utku, Dorukhan ve Oğuzhan'ın yanına koştu.

"Dorkiii!"

Yere çöküp devam etti. "Birazdan basın toplantısında Llewella yenge olacakmış."

Dorukhan heyecanla yerden kalkıp kulüp binasına doğru ilerlemeye başladı.

Oğuzhan'da ayağa kalkmışken Utku'ya "Gelmiyor musun?" Diye sordu. Utku eliyle güneşi gösterip "İki güneşlenip geleceğim ben siz takılın." Dedi.

Dorukhan kulüp binasının ikinci katında bulunan dinlenme odalarına girip kumandayı aldı ve Gs tv'yi açtı.

Donmuş bir şekilde yeni başlayan basın toplantısını - daha çok Llewella'yı - izledi bir süre. Dorukhan ile yeterince yakınlıkta olmayan diğer futbolcular televizyonda Gs tv'nin açık olmasını garipsesede seslerini çıkarmadan onlarda oturup toplantıyı izledi.

Üzerini değiştirip futbolcularıyla muhabbet etmek için dinlenme odasına gelen Sergen Yalçın televizyondaki açık kanalı görünce şaşırdı.

"Arkadaşlar bizim neden Gs tv üyeliğimiz var?"

İki ay önce Dorukhan arada açıp Llewella'yı izleyebilsin diye üyelik almayı Umut akıl etmişti.

Utku rahatını bozmadan Sergen'e dönüp "Hocam bizim grubun komple Galatasaray mobil uygulamasında yıllık aboneliği bile var bu ne ki?" Sergen'in kaşlarının çatıldığını görünce televizyondaki Llewella'yı gösterip sözlerine devam etti. "Dorukhan'ın platoniği bu kız hocam ondan."

Sergen, Utku'yu kenara doğru ittirip koltukta onun yerine oturdu.

"Maşallah güzel kızmış."

Dorukhan'a döndü.

"Bu kız sana bakar mı yoksa bakmaz mı diye güzel iddiaya girilir."

"Hocam ayıp oluyor ama." Dorukhan kısık sesle konuştu.

Sergen, Dorukhan'ın kafasına yavaşça vurdu.

"Bana güzel paralar kazandıracağını umarak yavaş vurdum git bu kızla sevgili ol."

Sergen koltuktan kalkıp Utku'yu eski yerine geri itti.

İngilizce olarak "Dorukhan bu kızı kendine ayarlayamaz için para basacak varsa odama gelsin. Bahsi 500 tl'den açıyorum." Dedi ve odadan çıktı.

Umut ise şaşkınlıkla "Adam gönül işini bile para kaynağına çevirdi ya." Dedi.

Utku hayranca iç geçirdi. "Hocamın ticari zekasına bayılıyorum."

Umut, Utku'nun kolunu cimcikledi.

"Bu kulüp ikinci bir Sergen'e hazır değil."

Utku dudak büzüp Umut'a arkasını döndü.

Selaaaaaaaaaam

Nasılsınız?

Bölüm nasıl?

İstek, öneri veya şikayet?

Yorum yapmayı unutmayınn ❤️

Querencia | Dorukhan ToközHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin