On Dört

1.6K 66 127
                                    


Ufak bi not: Erencan Yardımcı ff olan Kıvırcık'a özel bölüm attım ona da bakınnn❤️

Düz yazı şeklinde bölüm yazmamın şerefine bölüm sınırımız 17 vote ve 85 yorum size güveniyorum❤️

Bölümde geçen şarkı Kendimden Hallice- Rakı içmeyi bilmesen tanışabilir miydik?

"Llewella artık gelir misin?"

Llewella mutfaktan bağırdı. "Kahve yapıyorum bize."

"İki kahveyi 45 dakikada yapman imkansız kaçmayı bırak."

Llewella elindeki kahvelerle oflayarak salona girdi.

"Kaçmıyorum ben."

"Dorukhan..."

"Hakkında konuşmak istemiyorum Lila."

Lila gözlerini devirdi.

"Ona söylediğin şeyler oldukça kırıcıydı Llewella."

"Umrumda değil."

"Emin misin?"

"Beni rahat bırak Lila."

"Bence gayet umrunda hatta pişmansın."

"Kahveni içip evimden defolur musun rica etsem?"

Lila heyecanla gülümseyip aniden ayağa kalktı.

"SEN!"

"ONDAN!"

"HOŞLANIYORSUN!"

Llewella kolunu yasladığı yastığı Lila'ya attı.

"Kes sesini."

Lila atılan yastığı koltuğa geri koyup heyecanından hiçbir şey kaybetmeden odanın içinde bir sağa bir sola yürümeye başladı.

"İnanamıyorum. İnanamıyorum."

"Llewella bebeğim sen kesinlikle Dorukhan'dan hoşlanıyorsun."

"Bu günleri de mi görecektim."

"Şükürler olsun Allahım."

Llewella daha fazla dayanamayıp ayağa kalktı.

"Sonra görüşürüz." Dedi ve Lila'yı itekleyerek kapıdan çıkarttı. Salondan çantasını da alıp kuzenine uzattı. Hiçbir şey demeden kapıyı yüzüne kapatıp kendini salon koltuğuna bıraktı.

Telefonuna gelen bildirim sesiyle telefonunu açıp gelen mesaja baktı.

Gönderen: Mor'cuk

Beni evden attığın için normalde kızardım ama aşık olmana veriyorum bunu bebiş. Seviyosan git konuş benceee :))))))

Llewella sinirle gözlerini devirdi. Lila'yı bir süreliğine engelleyip telefonunu yanına bıraktı.

O sırada Burak'ın evinde toplanan Dorukhan, Utku ve Umut oturmuş çay içiyordu.

"Eveeet gelelim asıl mevzuya."

Utku kafasını kaşıyarak devam etti. "Llewella ve Dorukhan'ın arasını nasıl düzelteceğiz?"

"Bu iş dönmez burdan." Dedi İstem.

Burak, Dorukhan ve Llewella'nın son kavgasını öğrenince tüm olanları eşi İstem'e anlatmış ve İstem hepsini eve çağırmasını istemişti. Oğuzhan ve Necip yeni kız arkadaşlarıyla plan yaptıkları için katılmasalarda bunun dışındaki tüm ekip Yılmaz ailesinin evine toplanmıştı.

"Abla geçen seferde dönmez diyorduk döndü."

İstem hiddetle cevap verdi. "İstesende kalmam bundan sonra demiş Dorukhan. Nasıl dönsün burdan?"

Umut dudak büzdü. "Bana neden kızdın ki şimdi?"

"Bi dur Umut." Utku, elindeki çayı sehpaya bırakıp Burak ile İstem' in kızları Nazlı ve Derin'le oynayan Dorukhan'a döndü.

"Biz burada sizin aranızı nasıl düzeltiriz diye düşünürken sen kızlarla mı oynuyorsun cidden?"

Dorukhan cevap vermeye bile tenezzül etmedi.

Derin ellerini Dorukhan'ın yüzüne koyup konuştu. "Dorukcum neden ağlıyorsun?"

Dorukhan "Ağlamıyorum ben." Dedi ağlayarak.

"Dorukhan aptallaşma abi. Tamam barıştıracağız sizi."

"Ben gidip konuşurum hatta." İstem Doruk'u ağlarken görünce çok üzülmüştü.

Herkes üzgün görünürken Burak bir şeyler demesi gerektiğini hissetti.

"Hadi şimdi herkes evine. Yarın güzel bir şeyler düşünürüz."

İstem, Burak'ın karın boşluğuna dirseğini geçirdi.

"Kovma çocukları bu gece burada kalsınlar."

Burak eşini umursamadı.

"İyi geceler gençler yarın görüşürüz."

— — —

Umut ve Utku evlerine gitmek yerine Dorukhan'da kalmaya karar vermişti. Dorukhan ikiside daha önce bir sürü kez evinde kaldığı için bunu umursamamış ve odasına çekilmişti.

Ruh haline uygun bi şarkı açıp yatağına uzandı ve eşlik etmeye başladı.

"Sensiz ne günüm geçer
Ne ay ne güneş güzel
Derdim sen
Derdim bitmez."*

Şarkıyı duyan Umut, Dorukhan daha da üzülmesin diye uyumaya hazırlanan Utku'yu çekiştirerek Dorukhan'ın odasına götürdü.

Dorukhan ofladı.

"Beni rahat bırakır mısınız?"

"Hayır."

"Depresyondaymış gibi davranmayı bırakır mısın kardeşim?"

Utku bezmişcesine Dorukhan'ın yanına uzandı.

"O zaman düzgünce şarkılar dinle."

"Ne varmış şarkıda?"

"Beni bu sessizlikler aldı senden
Kaderime denk gel ne olursun."*

Umut göz devirdi.

"Evet asla ayrılık şarkısı değil. Dimi Utku?"

O sırada ise Utku çoktan beşinci rüyasını görmeye başlamıştı.

Umut sinirle Utku'yu dürttü.

"Daha fazla sinirimi bozmadan git yatağına uyu."

Utku "Good geceler baby." Deyip Dorukhan'ın yanağını öptü. Ardından Umut'un da yanağından makas alıp odadan çıktı.

"Utku'nun aşk acısı çekeceği günleri sabırsızlıkla bekliyorum." Diye söylendi Umut.

Dorukhan tekrarlanan şarkıyı kapatıp yorganını üzerine örttü.

Daha fazla konuşmak istemediğini anlayan Umut üstelemeyip odadan çıktı.

Odasına gidip sabah antrenmanından iki saat öncesine alarm kurup o da yattı.

🍇

Selaaaaaaaaam

Nasılsınız?

Bölüm nasıldı?

Çoooooook zorlandım yine düz yazı yazarken ve 559 kelime oldu.

İstek, öneri veya şikayet?

Yorum yapmayı unutmayınn ❤️

Querencia | Dorukhan ToközHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin