pre-ending
⚠Warning ! Scene ini ada bahagian yang kurang sesuai dibaca jika umur anda di bawah 15 tahun⚠
Areum pov
Keadaan sekeliling tidak lagi asing baginya. Keadaan tubuh badannya yang diikat secara terbalik menambahkan rasa pening sehingga dia tidak mampu untuk membuka mata .Dirinya digantung di atas tanda bintang.
Di hadapannya terdapat sebuah jambatan kecil dengan dihujungnya ada sebuah kolam yang begitu berkilau .
Disisinya pula ada seorang manusia yang ditutup kepalanya dengan sarung guni .
Tangannya bergelut cuba untuk melepaskan ikatan .
"kau nak pergi mana sayang . Jangan risau kau takkan rasa kesakitan dah lepas ni " kata Vicent sambil tersenyum sinis . Dia membelai rambut Areum lembut .
"aku tidak sangka muka sesuci ini , sebenarnya seorang celaka. Neraka juga tak sanggup menerima kau . Terlampau kejam . Terlampau mementingkan diri sendiri. "
Sebilah pedang yang tajam dihayunkan ke sisi leher milik Areum.
SLASH
Darah manis milik Areum terpercik . Vicent tersenyum tanda kepuasan .
Secara tiba-tiba sekumpulan orang berpakaian jubah menutupi separuh wajah masuk ke ruang tersebut. Di tangan masing-masing terdapat satu lilin .
Jungkook iaitu ketua bagi semua vampire masuk dengan rasa gah . Jungkook berjalan melintasi Areum dan menuju ke arah kolam tersebut . Jungkook mengambil seekor ayam yang diberi oleh pembantunya . Jungkook kemudian merobek jantung ayam tersebut menggunakan pisau berbentuk tulang haiwan yang selama ini terkait kemas di pinggangnya.
Jantung ayam tersebut kemudian dicampak ke dalam kolam tersebut bersama mulut Jungkook terkumat-kamit membacakan mantera.
"me dê vida para sempre (kurniakan aku kekuatan yang terunggul) . Seste espírito pecaminoso (dan gantikan dengan roh yang berdosa ini). " Jungkook berkata sambil membuka jubah menyerlahkan tubuh sasanya yang begitu banyak sekali luka .
Jungkook menuju ke arah Areum bersama tangannya yang penuh dengan darah ayam .
"APA SALAH SAYA ?! "jerit Areum ketakutan .
"Aku bosan dengar soalan ni setiap chapter . Hey sayang, close your fucking eyes and aku akan bagi kau ingat semua benda yang kau patut tahu sayang . " Jungkook membisikkan di telinga Areum . Warna anak mata milik Jungkook berubah menjadi merah pekat . Taring tajam miliknya mula mendekati leher jinjang Areum.
Baru saja taring tajam Jungkook ingin menyentuh leher Areum,
Secara tiba-tiba , sebilah pedang selamat menembusi jantung Jungkook
"Aku dah bagitahu , aku akan datang dalam bentuk yang kamu semua tidak jangka "
xoxo
peachyvee
Check my new story! ❤❤
YOU ARE READING
[C] Bloody Kiss | JJK
Vampire[JK Malay FF] 𝓼𝔂𝓪𝓲𝓽𝓪𝓷 𝔂𝓪𝓷𝓰 𝓶𝓮𝓷𝔂𝓮𝓻𝓾𝓹𝓪𝓲𝓴𝓪𝓷 𝓼𝓮𝓼𝓮𝓸𝓻𝓪𝓷𝓰 𝔂𝓪𝓷𝓰 𝓫𝓮𝓻𝔀𝓪𝓳𝓪𝓱 𝓼𝓾𝓬𝓲 × "your lips are just like drug, it's my addiction" × Baca laaa eh?❤️ inspired by : A Twilight Saga status ( ) on going ( ) Hia...