🌙 four

534 47 13
                                    

Areum pov🥀

Zzas (bunyi kilat)

ARGHHH

Dada diusap perlahan. Mata dikelip beberapa kali bagi menjelaskan pandangan.

“Asal cantik- huarghh lupa pulak aku kena culik hurm”

Sebelah dipandang.
"Rasanya ada orang semalam”

“argh”
Leher disentuh.
asal rasa kebas? Salah tido kot?”

Pintu dilihat .
dah takde sapa-sapa ni baik aku lari je .”

Kaki dijengketkan alah alah spy berjaya .
Pintu dibuka selembut-lembut dan seperlahan-lahan yang mungkin.
(Boleh dah ganti heroin gangster x secret agent🌚)

Kiri dan kanan dilihat sebelum pintu ditutup kembali dengan perlahan. Kalau ada jengkuk macam mana? Mampus . “fuh”. Peluh yang boleh buat mandi dilap. Nebes punya pasal .

“sunyi benor rumah bukan semalam maid ada ke?”

Kaki dijengketkan ke tangga. Baru selangkah.

Shuuuuuu

Bunyi pancuran air kedengaran.
“takkan dah balik?” bisik Areum dalam hati.
Kaki dijengketkan lagi ke arah bilik yang pintu berwarna dark grey .

Kreakk
(Bunyi bukak pintu sikit)

Bulat mata Areum. Ditahan nafasnya. Tiada sebarang reaksi.
“dia tak perasaan kot”
Baru saja ingin mengintai di celah daun pintu. Pintu terlebih dahulu dibuka dari dalam.

Dahi licin tanpa jerawat milik Areum terhantuk pada sesuatu benda yang keras .

??? : “ kau cari sapa huh ”

Disebabkan dia pendek. Secara perlahan dia mendongak memandang gerangan suara itu .
Matanya yang berwarna grey itu direnung dalam.

Mata yang sungguh indah sehinggakan membuat author melelehkan air liur

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Mata yang sungguh indah sehinggakan membuat author melelehkan air liur . 🤤 Boleh cair camni😳.Mesti-

???:“kau sapa”

Suaranya yang garau memberhentikan lamunanku. Ciss nak berangan saat bahagia- AUTHOR NI BISING LA-

???:“Oh aku tahu .”

Selangkah dia merapati. Dihidu wangian dalgona jenama jimincarijam.

???:“Erm bau pun sedap dah ni”

Bau kucing aku memang-

???: “Are you ready to be my breakfast? Aku tak makan lagi ni”

Secara automatik badan aku menjauhi dia . Mata melihat ke bawah. Tatot laaa!

Dagu runcing aku ditarik lembut agar melihat wajah hensemnya 😳. Matanya melihat bibir merekah kemerahan milikku .

???: “ your lips looks so unsweeted here sweetheart. Macam mana nak makan nanti tak sedap. Just stay calm. Let me help you baby ”

Dada lelaki itu cuba ditolak namun secara tiba-tiba dirinya terasa kaku .
Mata mula bergetar, lutut mula terasa lemah, badan mula menggigil ketakutan.

Nafas hangatnya mula terasa. Hampir sahaja bibir mungil mereka ingin bertemu.

“HAN AREUM!!!”







Sorry for short story. Im just leaking support.
Sorry you guys . I'll take a rest for a sec and I'll triple update when I'm back! I'm promiseeee💜💜💜

Love yaaaaa💜💜💜💜💜
.
.
TBC
⭐ Vomment juseyooo

[C] Bloody Kiss | JJKWhere stories live. Discover now