Areum menggalas beg sekolahnya sambil kakinya mengaturkan langkah ke arah kelas.
Pang! Dush!
Niatnya yang mahu ke tandas terbantut apabila mendengar bunyi seperti orang dipukul.
Baru saja dia mahu beredar dari situ secara senyap-senyap, dah nama pun malang, betapa mantapnya dia tergelincir dan menyebabkan dirinya mengaduh kesakitan.
"seems like we have a new toy "
.
.
.
.
Ding DONg
(Loceng sekolah berbunyi bermaksud waktu persekolahan sudah tamat. )Areum segera mengemas beg .
"Areummmm , malam ni aku lepak rumah kau boleh? astro rumah aku kena potong. "rayu Jimin seraya membulatkan matanya acah comel.
"sorry Jimin , parents aku balik malam ni." kata Areum sambil membuat muka pasrah.
"paham-paham"
Dengan segera Areum berlalu pergi.
"Terlepas lah episode hotel del luna arini." Jimin mencebik.
....
...
...Pintu kaca Chèrie cafe dibuka. Kesejukan penghawa dingin menyapa kaki saat menjejak kaki masuk ke dalam cafe ini.
“Selamat Datan- eh Areum tunggu apa lagi . Cepatlah masuk kerja. " Kata pelayan yang tersenyum manis di kaunter .
“Harini saya cuti Taeri . Harini datang sebab nak merasa latte buatan awak yang sedap tu! Hehe”
“eeee comel ! Sebab awak comel sangat harini saya belanja!” pipi gebu milik Areum dicubit perlahan.
“btw Taeri , boss mana?” tanya Areum yang tercari-cari keberadaan bosnya.
“harini dia pegi cari stok . Katanya nak buat resipi baru” laung Taeri perlahan dari ruang barista.
Areum hanya meng'ouh'kan sahaja.
Tahu sangat bahawa bosnya itu selalu menyediakan resipi yang baharu agar pelanggannya tidak jemu. Tidak mustahil cafe miliknya ini dikenali ramai.“here your order sweetheart. ” Taeri mengenyitkan mata .
“astagfirullah saya straight" gurau Areum lalu mengambil tempat duduk apabila ada pelanggan di belakangnya.
Iced latte disisip perlahan sambil dia menatap wajah Taeri.
Dia seorang yang sempurna. Mempunyai wajah yang cantik, manis dan mempunyai keluarga yang bahagia. Ditambah pula dengan dirinya seorang yang peramah dan senang bergaul! Makcik cleaner pun dijadikan kawannya . Dia ialah seseorang yang sempurna.
Jika mahu dibandingkan dengan dirinya, jauh beza!Dirinya bangkit. Menuju ke rumah tanpa mengucapkan selamat tinggal kepada rakan sekerjanya.
Ya dia bersedia untuk menuju ke neraka yang tidak diminta olehnya.
Other pov🔮
Sepasang mata hijau gelap memerhatikan gerak-geri seseorang sambil menyisipkan Iced latte miliknya.
Senyuman sinis terbit di wajah tatkala sepasang mata itu menangkap luka kecil yang berada di sebelah bibir orang yang diperhatikannya.
“siapa pulak yang kacau baby girl aku sorang ni” Iced latte miliknya disisip kembali.
“fresh food again? ” kot kelabu diperbetulkan . Pintu kaca ditolak perlahan. Ready for hunting sweetheart?
.....
“tunggu hingga waktunya tiba babygirl. Aku masih tidak puas menyeksa dirimu.”
.....
❤️New character!❤️Kang Taeri as Areum work partner
xoxo
peachyvee
YOU ARE READING
[C] Bloody Kiss | JJK
Vampire[JK Malay FF] 𝓼𝔂𝓪𝓲𝓽𝓪𝓷 𝔂𝓪𝓷𝓰 𝓶𝓮𝓷𝔂𝓮𝓻𝓾𝓹𝓪𝓲𝓴𝓪𝓷 𝓼𝓮𝓼𝓮𝓸𝓻𝓪𝓷𝓰 𝔂𝓪𝓷𝓰 𝓫𝓮𝓻𝔀𝓪𝓳𝓪𝓱 𝓼𝓾𝓬𝓲 × "your lips are just like drug, it's my addiction" × Baca laaa eh?❤️ inspired by : A Twilight Saga status ( ) on going ( ) Hia...