"Sebenarnya...........
..Tadi "sayang" kau nak cium aku "
🌥️
Jungkook pov 🐰
Tiada lagi senyuman bunny yang mencairkan. Tiada yang memanggil sayang.
Dia kurung aku .
Flashback⏳
Areum pov🥀
..Tadi "sayang" kau nak cium aku "
Kata Taehyung.Mataku terbeliak. Bila pulak aku nak cium dia perasan laaa ini mamat dah lah tak hensem.
"Rasanya bukan masa sesuai nak makan. Perut kau saba jap eh."
Bisik Areum dalam hati.Seakan dia perasan kehadiran aku.
"Areum ikut aku"
Kata Jungkook kasar. Woah mana perangai gedik panggil aku-"CEPATLAH PEREMPUAN"
Jerkah Jungkook kasar. Pergelangan tanganku yang mulus ditarik kasar.Hujung mataku sempat lagi melihat Taehyung yang senyum sinis sambil mulut bergerak mengatakan "goodluck" tanpa mengeluarkan suara.
Kau tunggu Taehyung!!Secara tiba-tiba aku dihumban ke dalam sebuah bilik .
"this is your new room sundal . Cantik kan? "
Belum sempat aku ingin mengeluarkan suara pintu ditutup rapat. Dapat didengari bunyi mangga dipasang.End flashback⌛
Disebabkan kaki aku dah lenguh mencari kot-kot ada lubang keluar yang lain, aku duduk memeluk lutut.
"eomma,Jun Gi . Reum rinduuuu😭."
Wangian kucing aku masih boleh dibau.
"HUAAA AKU RINDU KAU DALGONAAAAAAAA BIAR LAAA KAU SUKA SKODENG AKU MANDI PUN AKUU RINDU😭😭"Tok tok tok
(bunyi orang ketuk tingkap)"YA ALLAH MACAM MANA BOLEH ADA TINGKAP. "
Dahi ditepuk. Apeke kurang prihatinnya."sebab ini dunia elmariajinland"
Kata satu suara secara tiba-tiba."ARGHHHH KAU SIAPAAAAAAAAAAAA HANTUUU TOLONGGGG!!!! BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM "
Air liur disemburkan. Konon-konon air yasin🌚"Adik manis lek lek nah kitcat . Rehatlah bersama kitcat. "
Suara itu bersuara lagi ."M-MANA K-KAU?!"
Pap (bunyi suis lampu)
Ada lampu pun tak perasan haish. Mata dikelip beberapa kali bagi membiasakan suasana sekeliling.
Wajah kacaknya betul-betul depan aku."aku jin nak panggil mine pun boleh- gurau gurau ."
Kata lelaki hensem itu ."JIN?! Mak awak syaitan ke? "
Apeke nama mak dia bagi . Baik aku bagi nama . Muhammad Jamal Abdillah. Kan sesuai."ehhh takk! Nanti laaa saya bagitau nama saya okeh? Nama awak Reum kan??"
Lelaki kacak itu bersuara."M-MANA AWAK TAHU??!!"
tah tah dia vampire macam jungkook eh taknak aku .
YOU ARE READING
[C] Bloody Kiss | JJK
Vampire[JK Malay FF] 𝓼𝔂𝓪𝓲𝓽𝓪𝓷 𝔂𝓪𝓷𝓰 𝓶𝓮𝓷𝔂𝓮𝓻𝓾𝓹𝓪𝓲𝓴𝓪𝓷 𝓼𝓮𝓼𝓮𝓸𝓻𝓪𝓷𝓰 𝔂𝓪𝓷𝓰 𝓫𝓮𝓻𝔀𝓪𝓳𝓪𝓱 𝓼𝓾𝓬𝓲 × "your lips are just like drug, it's my addiction" × Baca laaa eh?❤️ inspired by : A Twilight Saga status ( ) on going ( ) Hia...