🌙twenty

133 17 18
                                    

OxyJin menepuk-nepuk baju . Senyuman gembira ditayangkan apabila matanya bertembung mata cantik milik Jun Gi . 

"ark akhirnyaa selesai jugak misi kita kan" OxyJin melepaskan nafas lega.

"Dah jom balik . Kita jumpa si tanduk kerbau tu. " Jun Gi memakai topi hitamnya dan terus hilang . 

"kau main sebut je tanduk kerbau . Kena jerkah baru pandai lari cari aku cis" OxyJin juga turut menghilang. 

Namjoon yang bersembunyi di belakang pokok sudah terkejut beruk. 

"J-jadi Areum yang aku kenal tu bukan m-manusia?! Berita tergempar ni maigawd!" teriak kecil hati Namjoon yang comel itu hehe

...

.

.

.

"OxyJin!!!" panggil Jun Gi yang mengejarnya dari tadi . 

"OxyJiinnnnnnnn!!!" panggil Jun Gi lagi. Tetapi dipalau.

Kepalanya ligat memikirkan soal tadi 

.

.

.

.

.

.

.

.

.




F L A S H B A C K

"master" OxyJin menunduk hormat pada tuhan di neraka, Lucifer atau nama panggilannya , Vicent . Yeah Vicent yang korang kenal. 

"OxyJin , masanya sudah tiba."

"aku...........

"OXYJINNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN!!!!" jerit Jun Gi di tepi gendang telinga encik hensem.

"Astagfirullah anak pungut ni KAU NAK APA?" jeritnya kembali 

...

.

.

.

Magical time skip 🍕

Rambut diikat rapi. Lencana pin sekolah StingAkuYahuu High School dipasang pada kot sekolah sebelum disarungkan. 

Seorang gadis yang menawan . Iris yang berwarna hazel . Wajah bak orang england gituu. Anak kepada seorang jutawan. CEO syarikat maggi boba

Nampaknya kurang bijak seperti ayahnya hikhok tibe.

Pinnnn!

"Areum!! You're gonna be late!! "
Laung pemandu peribadi yang setenghes menunggu Areum yang entah zaman bila nak keluar.

"wak lek wak peace wak kepok luu brader"
Laung Areum sambil makan kacang.

.

.

.

.

[C] Bloody Kiss | JJKWhere stories live. Discover now