Beberapa tahun kemudian.......
Areum sedang memilih buku di rak perpustakaan. Dia mengapai kamus bahasa . Namun pada masa yang sama , Ada tangan lain yang mengapai kamus bahasa juga.
Mereka berpandangan antara satu sama lain . Ish jantan ni lagi
"ni aku punya." kata lelaki itu .
"saya nampak dulu"keras Areum yang mahukan kamus bahasa itu.
"aku pegang dulu"kata lelaki itu tidak mahu mengalah .
"saya-" Baru saja Areum ingin balas semula percakapannya dipotong oleh pengawas perpustakaan.
"ape gaduh-gaduh ni brother. Kamus bahasa Ada banyak jangan bimbang ."
Hoseok Jung as librarian ( this life)
...
Areum membelek kamus bahasa dan sambung menyiapkan kerja sekolah yang diberi oleh sir Kim .
PANG
bunyi sesuatu jatuh dengan kuat kedengaran langsung mengalihkan perhatian semua orang di dalam perpustakaan pada masa tersebut .Terlihat dua orang sedang bertengkar disitu. Saling tumbuk menumbuk . Librarian Hoseok Jung pening mahu berbuat apa .
Pelajar-pelajar yang melihat bukan mahu menolong malah menyorakkan "LAWAN LAWAN KITA LAWAN LAWAN LAWAN LAWAN LAWAN"
Areum malas masuk campur Dalam hal sebegitu lalu sambung menyiapkan kerjanya . Namun dia rasa terganggu dengan bunyi sorakan tersebut.
Dia meletakkan kepalanya di atas meja dan melihat gerangan lelaki selang 3 meja daripadanya tekun membaca sebuah buku .
"hensem bodo jodoh orang"bisik Areum Di dalam hati lalu melangkah keluar dari
perpustakaan tersebut .Saat Areum berjalan . Secara tidak sengaja dia tersepak batu lalu membuatkan dirinya hilang keseimbangan badan .
Areum menutup mata . Reda dengan mukanya akan mencium tanah .
“aik jauh betul lantai ni . Lama betul muka Aku nak mendarat”bisik hati Areum .
Areum membuka matanya perlahan dan menikmati pemandangan indah
“hai sayang” sapa Jungkook yang juga merangkap namjachingu kepada Areum .
.......
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.The end ❤️
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Hyee saya eun . Saya nak cakap yang thank you sangat-sangat support story bloody kiss ni walaupun storyline kelaut , lambat update .
Saya disini mengisytiharkan bahawa esok puasa- eh tidak tidak .
Saya nak mintak maaf if Ada kesalahan bahasa , typo ii , perkataan Yang menyakitkan hati para pembaca semua .Eun akan berusaha untuk buat story Yang much more better in future ❤️
And again terima kasih! ❤️❤️❤️❤️❤️
xoxo
peachyvee
YOU ARE READING
[C] Bloody Kiss | JJK
Vampire[JK Malay FF] 𝓼𝔂𝓪𝓲𝓽𝓪𝓷 𝔂𝓪𝓷𝓰 𝓶𝓮𝓷𝔂𝓮𝓻𝓾𝓹𝓪𝓲𝓴𝓪𝓷 𝓼𝓮𝓼𝓮𝓸𝓻𝓪𝓷𝓰 𝔂𝓪𝓷𝓰 𝓫𝓮𝓻𝔀𝓪𝓳𝓪𝓱 𝓼𝓾𝓬𝓲 × "your lips are just like drug, it's my addiction" × Baca laaa eh?❤️ inspired by : A Twilight Saga status ( ) on going ( ) Hia...