Still flashback ⏳
"Arghhh" bunyi seseorang mendesis kesakitan.
Besi panas dihayunkan lagi. Tidak cukup dengan itu, aku disimbah dengan air panas yang masih mendidih. Lutut aku mula terasa lemah. Teramat lemah. Setiap hari aku diseksa begini.
"Masih hidup?" Dagu aku diangkat agar melihatnya. Makhluk yang telah membunuh abangku.
"S-SHIBAL"ludahan hinggap diwajahnya. Makhluk atau aku patut panggil syaitan? ketawa kuat.
"tch rude " iris matanya memberi isyarat kepada pengikutnya.
Serta-merta aku diheret ke sebuah kerusi. Namun ianya bukan hanya sebuah kerusi biasa.
ianya.....
..... kerusi elektrik!!
Aku cuba bergelut , ingin melarikan diri. Sudah cukup lemah dengan seksaan .
Mata aku mengeluarkan air mata saat kaki dan tangan aku digari.
ZZZASSSZZ
Badan aku mula mengigil hebat .
ZZZAAASSSZZZ
Tulang-belulang aku mula terasa ingin patah.
ZZAASSSZZZ .
Renjatan kali ketiga mula membuatku pening.Terasa badanku disambut. L-lelaki ini...
L-lelaki yang berjubah putih .
...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Dahiku dilap dengan kain basah. Perlahan-lahan mata dibuka.
"cik muda sudah bangun?" tanyanya sambil mempamerkan senyuman petaknya.
"Arghhh" Areum mendesis kesakitan.
"cik muda, jangan paksa diri. Rehat dulu . " senyuman petaknya ditayang.
Tiba-tiba sahaja aku terasa mengantuk saat dia melihat mataku.
...
.
.
.
Ssrrtt
Terasa seperti badanku diseret. Mata cuba dicelikkan beberapa kali.
Tanpa aku sempat memproses apa yang berlaku, kaki aku ditolak agar berada di dalam keadaan melutut.
Melutut dihadapan alat yang menggerunkan. Alat yang boleh memenggal kepala. Aku menangis sambil menggelengkan kepala .
"please, let me go " rayuku sambil memejamkan mata. Tidak sanggup melihat pengakhiran hidup aku begini.
Baru sahaja kapak ingin dihayunkan....
..."detener" satu suara menghentikan perbuatan mereka.
L-Lelaki berjubah putih itu lagi.
Dia pantas menghampiriku. Membuka semua ikatan.
"cik muda, tolong pergi dari sini dan jangan datang lagi . " Rayu lelaki berjubah putih itu sambil memegang tangan kecilku.
"CEPATTT!!!!" aku masih memandangnya terkebil-kebil.
Tanpa membuang masa, aku pantas berlari keluar dari istana ini.
...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.End flashback ⌛
“J-jadi Jung-”
“yeah . Jungkook. ” Oxyjin menganggukkan kepala.
“how come? Aku tak pernah nampak muka dia . Kenal pun sbb dia new prof dekat uni-” kata Areum sambil mengusutkan rambutnya.
“tapi kau ada dapat like imbasan memori yang kau tak pernah lalui kan? ” Oxyjin mencelah
Areum mengangguk tanda ya.
.
.
..
.
.“cause that's from your past life Areum. I think Jung masih nak balas dendam. Tu sebabnya dia .....
......cuba kaburkan mata kau dengan cinta palsu dia. ” oxyjin merenung mataku.
“aku nak kau hati-hati Areum. Please. ”
........
Hai korangggggg ! 💜
Happy Eid!
Ni duit raya untuk koranggg!!!🌱Share laaa raya korang dengan saya👀
💜💜💜💜💜
xoxo
peachyvee
YOU ARE READING
[C] Bloody Kiss | JJK
Vampire[JK Malay FF] 𝓼𝔂𝓪𝓲𝓽𝓪𝓷 𝔂𝓪𝓷𝓰 𝓶𝓮𝓷𝔂𝓮𝓻𝓾𝓹𝓪𝓲𝓴𝓪𝓷 𝓼𝓮𝓼𝓮𝓸𝓻𝓪𝓷𝓰 𝔂𝓪𝓷𝓰 𝓫𝓮𝓻𝔀𝓪𝓳𝓪𝓱 𝓼𝓾𝓬𝓲 × "your lips are just like drug, it's my addiction" × Baca laaa eh?❤️ inspired by : A Twilight Saga status ( ) on going ( ) Hia...