🌙eighteen

119 18 20
                                    

Ring Ring
Bunyi panggilan telefon

"looks like someone miss my babygirl"
Jungkook tersenyum sinis ke arah Areum yang terkulai lemah di atas lantai.

Kepala Areum berpusing-pusing tapi dia masih gagahkan diri untuk bangun.

Lututnya yang lemah membuatkan Areum mencium lantai.

Jungkook menarik kasar rambut Areum agar melihatkan.
Jungkook tersengih sebelum mengangkat panggilan telefon.

"hallu Joon! Ni papa nak bagitau yang Areum dia nak putuskan pertunangan."

"t-tapi kenapa? "boleh dikesan yang Namjoon sedang kecewa di hujung talian .

"Areum dia.......



.......dia tengah mengandung anak jantan lain " Areum menggelengkan kepala, menafikan perkara itu. Malangnya Areum tidak mampu bersuara.

Pap!
Semua gelap

...

.

.

.

"hi Areum." sapa seseorang sebaik sahaja mencelikkan mata.

Mata mengesan sekeliling.

TIDAK!!

T-tempat ni!! Tempat kejadian yang selalu dia bermimpi. Tempat Oxyjin diseksa, tempat orang yang berkemungkinan abangnya juga diseksa dan turut menjadi tempat dirinya hampir dibunuh.

"TAKKK AKU TAK NAKKK" Areum cuba melepaskan dirinya dari genggaman lelaki bertopeng itu.

Dengan geram, lelaki bertopeng itu menumbuk kasar muka Areum sehingga meninggalkan kesan lebam.

Lelaki itu mengheret Areum yang lemah terkulai di atas lantai ke arah tanda yang berbentuk seperti simbol tanda salib dengan bulat di atas.

Badan Areum dibaringkan dan diterbalikkan agar menghadap chandelier yang bila-bila masa sahaja boleh jatuh.

Badannya menggigil teruk. Kaki tangannya dipegang kemas. Hendak saja dia menjerit, tetapi siapa yang mahu dengar?

"nak lari mana? huh ?" rahang Areum digenggam lembut. Soalan Jungkook dibalas dengan ludahan. Jungkook mengetap bibir kegeraman.

"tráelo (bring it)" arah Jungkook pada lelaki yang mengheret Areum tadi.

Dengan itu, semangkuk air yang berisi darah yang diambil dari kolam suci dibawa.

"debilitándose, el hueso se rompe gradualmente" Jungkook tersenyum sinis tatkala melihat Areum yang menggelupur kesakitan .

Areum disuruh minum air di dalam mangkuk tadi secara paksa tanpa meninggalkan setitis pun.

Badan Areum menjadi panas. Biji matanya kalau boleh mahu terkeluar sekarang. Tulang-belulangnya rasa seperti dipatah-riukkan. Dadanya bagai ada yang tikam tepat di jantung.

Pandangannya mula kabur . Areum jatuh menunduk di hadapan Jungkook yang tersenyum riang disitu.

"kau tahu kenapa kau selalu kena bunuh dengan aku? Sebab jodoh AHAHAHHAHAHAHHAA" Jungkook ketawa sehingga menampakkan gigi taringnya yang sangat panjang.

[C] Bloody Kiss | JJKWhere stories live. Discover now