🌙five

500 37 43
                                    

Hyeee BBY I'm beckkkk!!!💜

Jungkook pov 

Langkah kaki dihayunkan ke dewan kuliah . "Morning Everyone", sapaku lembut.

"Morning Saem !",balas mereka .  "My name is Jeon Jungkook. Call me Saem Jeon or Sir Jeon please. And i don't like rude student in my class,get it?" tuturku sambil menyepak rambut ke belakang ala Jimeng dari BTS . Tapi aku hensem lagi. Dapat didengar jeritan gila para wanita. I know Ai hensem ohok .

"Yes Sir Jeon!!" kan bagus Areum dengar cakap macam ni .Dia buat apa eh sekarang?? Rindu laa☹️
"Let's start our lesson"

Dia buat apa eh sekarang?? Rindu laa☹️ "Let's start our lesson"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sapa nak kawen dengan jengkuk dipersilakan.



"Class Dissmiss" (bnyk benor ssssss) 

Mereka berpusu-pusu keluar . Nak kejar next class takut terlambat. 

Barang dikemas. Tiba-tiba meja diketuk. "sir

3rd person pov🌼

"sir"                                                                                                                                   Lantas kepalaku diangkat bagi melihat empunya suara.                                                                                     
"ouh Hanjing kenapa tak  balik lagi ni?"
balas jungkook sambil tunjuk senyuman bunny dia.     
"Sebenarnya saya nak tanya Sir Jeon free tak? Ingat nak ajak minum-minum sambil tu ajar saya sekali"Balas Hanjing sambil memintal rambut yang berwarna hijau macam muntah . Muka turut digedikkan.                                                                                                                                                                               
"Saya mahal awak yang free. Sorry saya ada sayang nak dijaga kat rumah menanti."balas jungkook sinis.                                                                                                                                                              "Alaaa Sir bukan student lagi penting ke? Untuk pastikan impian kami tercapai hurmm?"pujuk Hanjing sambil mengusap dada bidang jungkook yang jelas dilihat disebabkan kemeja yang dikenakan jungkook. 

Aumms author pun geram . Nak geget- .SENYAP LARGH AUTHOR INI MANYAK BISING LAAA !!!



Harry Jung Cafe 🦉

3rd Person Pov 

Dalgona Coffee disisip perlahan oleh jungkook.
sir , saya suka laa minum coffee kat sini tempat dia nyaman jee” kata Hanjing sambil mengusap tangan Jungkook perlahan.

[C] Bloody Kiss | JJKWhere stories live. Discover now