Pintu pagar yang berukiran kayu itu dikuak perlahan.
"baru reti nak balik? " suatu suara mengejutkan Areum.
"m-mianhae Daddy. Areum ada kelas tambahan tadi." Areum membalas dengan ketakutan .
Tanpa membalas , gerangan yang bersuara tadi lantas bangun. Membuka tali pinggangnya
dan..
SPLASH
SPLASH
"D-daddy Areum j-janji tak buat lagi "pujuk rayu Areum dalam kesakitan .
SPLASH
Lututnya terlampau lemah untuk menahan kesakitan ini lalu jatuh tersungkur .
"D-daddy" Areum memandang ayah kandungnya seraya meminta kasihan.
BUM
semuanya menjadi gelap..
.
.
.
.
Mata dicelik beberapa kali bagi menyesuaikan diri dalam suasana yang gelap.
“KAU MATI” Jerit seseorang yang sedang berlari ke arah Areum secara tiba-tiba. Tangan kirinya memegang sebilah pisau yang tajam .
Lelaki tersebut menikam perut Areum berulang kali sambil tersenyum manis
Mata dicelik lagi. Hah mimpi rupanya .
"worf " anjing menyalak.
"eo Jjanggu" aku mengusap kepala dia yang gebu itu.
Mungkin aku terlihat gembira dan selalu ceria tapi hanya anjing ini yang tahu dan sudi mendengar semua masalah aku. Jjanggu jangan tinggalkan aku ya? Aku hanya ada kau dengan Jimin je.
Pintu bilik diterjah secara tiba-tiba oleh seseorang yang amat tidak asing baginya.
"HEY SETAN! TAK RETI NAK BANGUN BUAT MAKANAN KE SIAL?! AKU LAPAR NI SIAL!!! KAU TAHU MEMBONGAK TIDO JE KAN?! "kata ibu tirinya, Han Jing
"y-ya maafkan saya" kata Areum yang ketakutan.
"tahu mintak maaf je kau kan? Dasar anak haram! Dah ni tunggu apa lagi?! CEPATLAH !!!"sergah ibu tiri sial itu.
Areum bergegas turun dari katil.
"Kalau nanti lepas aku turun makanan still tak siap lagi , tahulah nasib kau . "kata lalu keluar dari bilik Areum
Tanpa membuang masa, Areum mengambil getah rambut bagi mengikat rambutnya lalu bergegas ke dapur.
.
.
.
.
Mangkuk kecil dicapai lalu stew kimchi dicedok kedalamnya. Bau hidangan itu sungguh enak sekali .
Mangkuk kecil itu diletakkan perlahan di hadapan ibu tiri dan ayah kandungannya.
Han Jing menyuapkan stew kimchi itu . Baru sahaja Areum mahu melangkah ke dapur,
"SETAN KAU MASAK NI GUNA JAMBAN KE APA HAH SIAL" marah Han Jing sambil meludah semua makanan yang ditelan.
eh- tadi rasanya sedap aje rasanya .Omel dalam hati Areum.
YOU ARE READING
[C] Bloody Kiss | JJK
Vampire[JK Malay FF] 𝓼𝔂𝓪𝓲𝓽𝓪𝓷 𝔂𝓪𝓷𝓰 𝓶𝓮𝓷𝔂𝓮𝓻𝓾𝓹𝓪𝓲𝓴𝓪𝓷 𝓼𝓮𝓼𝓮𝓸𝓻𝓪𝓷𝓰 𝔂𝓪𝓷𝓰 𝓫𝓮𝓻𝔀𝓪𝓳𝓪𝓱 𝓼𝓾𝓬𝓲 × "your lips are just like drug, it's my addiction" × Baca laaa eh?❤️ inspired by : A Twilight Saga status ( ) on going ( ) Hia...